Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Lekkere film hè? Komt zeker ook bij de collectie.

VTEC_genieter

Heb eergisteren de film Rush gekeken:

De intro leek een beetje op de intro van de andere film Grand Prix. En inderdaad mooie motorgeluiden Ruben :)
Vraaaaarraarrrrr vraaarrrrr in surroundgeluid! Ik krijg nooit genoeg van de autosport! Iedere autosportgek heeft geen twijfel een film of documentaire te pakken die elementen bevat uit de autosport: race auto's, lekkere vrouwen, sex, glitter and glamour, grote sponsorborden/-stickers, felle kleuren, geld of sponsorgelden, snelheid, gevaar, vechters en angsthazen, arrogantie, de papparazi, het wereldje van de autosport, de techniek aan de auto, rijkdom.
En ook namen van bekende coureurs (legenden) en korte echte fragmenten van vroeger uit de autosport zijn ook in deze nieuwe film te zien!

Kortom weer een vermakelijke autoSPORT film, eigenlijk voor de autosportfan :)
Want als je fan bent van exotische auto's en/of fan van de Fast and Furious films, wil nog niet zeggen dat je deze film leuk gaat vinden ;)

Grand Prix (1966) - Le Mans (1971) - Days of Thunder (1990) - Driven (2001) - Michel Vaillant (2003) - Rush (2013)

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op januari  4, 2014, 20:31:00

Grand Prix (1966) - Le Mans (1971) - Days of Thunder (1990) - Driven (2001) - Michel Vaillant (2003) - Rush (2013)

Deze mag in het bovenstaande rijtje ook niet ontbreken:

Het is wel een documentaire en geen film, maar daardoor zeker niet minder indrukwekkend  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Die gaat puur over motorracen, toch?

RubenV.

Citaat van: LittleNinja op januari  4, 2014, 21:14:32
Die gaat puur over motorracen, toch?

Dat klopt, over het rijden van de Isle of Man Tourist Trophy. Motorsport, met wederom lekker hoogtoerige geluiden en spectaculaire beelden  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Ik heb hem ooit binnengehaald maar hij werkte niet. Toch nog eens proberen..

VTEC_genieter

Ruben, waarom zie ik bij jouw post weer een deadlink/-image?
Of komt het door een bug in de app Tapatalk op mijn tablet?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LittleNinja

Ik zie niets, dus denk dat het tapa is...

katwax

Riddick 7/10 Film was zoals ik verwacht had, sluit aan bij de vorige filmen
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

HTip

Citaat van: VTEC_genieter op januari  4, 2014, 22:13:58
Waarschijnlijk ligt het aan deeplink van imdb. Heb de plaatjes vervangen en zouden nu wel zichtbaar moeten zijn.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikekiwi

Om een beetje in lijn te blijven met eerdere berichten heb ik deze maar even aangezet:

Steven Coymans

Jobs

Had er niet zo hoge verwachtingen in.
Maar viel me zeker niet tegen. Had verwacht dat het een ophemel verhaaltje ging zijn, maar was het zeker niet.
Jobs was volgens de films soms echt wel een ***.
Verder toont het wel hoe snel het de laatste jaren op gebied van deze technologie is gegaan. Die eerste 'PC' was een houten doos :-)

Riddick.

De Dune deed wat gek op deze film.
Maar voor de rest niet zo sterk als ik had gehoopt.
Af en toe had ik het gevoel dat een groot deel van de film stukken uit de eerste Riddick film zijn.
Maar kan me die niet meer goed genoeg herinneren.
Duurde me net wat te lang.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

RubenV.

Citaat van: VTEC_genieter op januari  4, 2014, 22:13:58

Citaat van: HTip op januari  5, 2014, 07:53:22
Waarschijnlijk ligt het aan deeplink van imdb. Heb de plaatjes vervangen en zouden nu wel zichtbaar moeten zijn.

Bedankt voor je hulp Philip, ik zal eens even naar een andere bron opzoek gaan voor afbeeldingen.

Nieuwe poging, nieuwe kansen: dit maal een film die ik al eens heb bekeken, de Davinci Code (en dat terwijl ik nog steeds Inferno aan het lezen ben)

Hopelijk is de afbeelding dit meteen te zien, zo niet dan hoor ik het graag (dan kan even uitzoeken hoe ik dit in het vervolg anders kan doen).
Mijn topic
Bluray collectie

LittleNinja

Alex,

Ik heb weer die "closer to the edge" binnengehaald (5,2GB) maar mijn Oppo loopt er gewoon op vast.
Waar speel jij hem mee af?

alexander2

Citaat van: LittleNinja op januari  5, 2014, 22:07:26
Alex,

Ik heb weer die "closer to the edge" binnengehaald (5,2GB) maar mijn Oppo loopt er gewoon op vast.
Waar speel jij hem mee af?

Bedoel je mij?

Je hebt gelet de grootte deze ?

TT3D Closer to the Edge 2011 720p BluRay x264 INF1N1TY  5.203 GB

Ik heb deze ooit gezien maar ik heb de remux gedownload dacht ik maar je hebt ook een BD met subs

TT3D: Closer to the Edge 2011 1080p 3D Blu-ray AVC DTS-HD MA 5.1

Ik zou die van jou even remixen met Mkv toolnix en mocht dat niet werken een andere pakken.

VlisChris

Ik zit nu te genieten van The Hunt For The Red October 8) Blijft een heerlijke film om te kijken ;)

alexander2

Citaat van: Christiaan S op januari  5, 2014, 22:33:23
Ik zit nu te genieten van The Hunt For The Red October 8) Blijft een heerlijke film om te kijken ;)

De intro muziek is geweldig.
Helaas gaat het zeer slecht met Sean aldus Michael Cain.

VlisChris

Ben jammer genoeg pas later ingestapt. Dus eerste half uur gemist.

Slecht nieuws van Sean Connery. Is toch wel een groots acteur.

alexander2

Citaat van: Christiaan S op januari  5, 2014, 23:20:59
Ben jammer genoeg pas later ingestapt. Dus eerste half uur gemist.

Slecht nieuws van Sean Connery. Is toch wel een groots acteur.

http://www.youtube.com/watch?v=YEt41bYQBgE

Chris dit moet je echt zien helaas zie je wel dat de ouderdom heeft toegeslagen

http://www.youtube.com/watch?v=y4Z1BXALdwI

VlisChris

Thanks!

Erg bekende muziek inderdaad. Heb het stuk dan ook even lekker hard over mijn installatie gedraaid 8)

En inderdaad. Hij begint erg oud te worden. Logisch, maar zonde ...

HTip

Citaat van: RubenV. op januari  5, 2014, 20:35:08
Bedankt voor je hulp Philip, ik zal eens even naar een andere bron opzoek gaan voor afbeeldingen.

Nieuwe poging, nieuwe kansen: dit maal een film die ik al eens heb bekeken, de Davinci Code (en dat terwijl ik nog steeds Inferno aan het lezen ben)

Hopelijk is de afbeelding dit meteen te zien, zo niet dan hoor ik het graag (dan kan even uitzoeken hoe ik dit in het vervolg anders kan doen).
Graag gedaan Ruben. Deze is wel goed te zien...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

RubenV.

Citaat van: HTip op januari  6, 2014, 05:58:57
Graag gedaan Ruben. Deze is wel goed te zien...

Bedankt voor de feedback, ik zal voortaan niet meer deeplinken naar imgb  :thumbs-up:
Mijn topic
Bluray collectie

Rob Eric Blank

Citaat van: RubenV. op januari  4, 2014, 20:57:21
Deze mag in het bovenstaande rijtje ook niet ontbreken:

Het is wel een documentaire en geen film, maar daardoor zeker niet minder indrukwekkend  8)
Deze is geweldig. Wat een kerel due Guy Martin......voor mannen met ballen. Dit is echte sport!

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op januari  4, 2014, 20:31:00

Rush is van het niveau Le Mans....dat kunnen Days of Thunder, Driven en Michel Vaillant toch echt niet zeggen.

high-q

Naar aanleiding van alle positieve reacties gister ook Rush gekeken.
Sluit me aan bij de rest: Geweldige film voor race liefhebbers met super beeld en geluid!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge