Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LuPo

Gisteren maar weer eens een oudje opgezet. Ratatouille! :D :clapping:

katwax

Citaat van: modde239 op november 15, 2013, 03:42:28
Net Red 2 gezien erg vermaakt top cast met een erg goede chemie veel actie en humor gewoon top.....echt een aanrader.....8/10.  :headbanging:

Dit weekend gezien, film voldeed volledig aan de verwachtingen en 8/10 lijkt mij een goede score. Genoeg actie en goede humor.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Ben ook begonnen aan oud materiaal Snatch dus.

modde239

Net gekeken naar een Spaanse film genaamd Fin (The End) een intrigerende film zeker een aanrader....7,5/10

LuPo

Planes gekeken. Ik vind het een krappe voldoende 6/10

Raymond187

Gisteren 2 films gekeken

The wolverine. Een zeer leuke film. 7+/10

Daarna 2 guns. Aardige film 6/10

Van het weekend Trance gekeken 6/10

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Onne

In het vliegtuig heen en terug 8 films gezien:
2 Guns 6/10
Red 2  7.5/10
Argo  7/10
Pacific Rim 8/10
Identity Thief 7.5/10
Now you see me 8.5 / 10  :clapping:
Planes 7/10
The Croods 7.5/10  ;D

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Former member 78

The Wolverine en 2 Guns.
De eerste is toch wel een stuk beter, al is 2 Guns ook wel vermakelijk :)

W.Otter

elysium gekeken, zeer vermakelijk! mooi beeld, erg knap gedaan. verhaal was ook vrij origineel. wederom een film die in een paar gemaakt lijkt te zijn -> oblivion.
net als white house down/olympus has fallen.

laatst nog 2guns gekeken, leuke film
en red 2, bagger

planes mooi beeld en geluid maar iets te kinderachtig

europa report, vage film wel leuk gedaan
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

TopGun2010

Europa Report vond ik ook wel grappig, alleen het eind vond ik een beetje goedkoop.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Oeffel

Citaat van: W.Otter op november 27, 2013, 15:35:51
elysium gekeken, zeer vermakelijk! mooi beeld, erg knap gedaan. verhaal was ook vrij origineel. wederom een film die in een paar gemaakt lijkt te zijn -> oblivion.
net als white house down/olympus has fallen.

laatst nog 2guns gekeken, leuke film
en red 2, bagger

planes mooi beeld en geluid maar iets te kinderachtig

europa report, vage film wel leuk gedaan

Hè, een medestander. Las hier louter positieve verhalen over Red 2. Vond de film geen bal aan. Red 1 vond ik wel superleuk.
Pain and Gain spant voor mij wel de kroon, had geen verwachtingen bij de film. Maar wat een boutfilm vd bovenste plank zeg. Heb em afgezet na een uur, jammer van dat uur van mijn leven.

Elysium vond ik ook goed. Geluid was bagger aangezien dialogen keurig over 5 speakers verdeeld werden, maar mooie beelden en origineel.
The Wolverine was aardig, enigszins langdradig en voorspelbaar maar dit soort actie vind ik altijd wel goed.

skank1

Net 2 films gezien:

Paific rim 3d
Echt stukken beter dan 2d.. Voor mij althans.. Gevechten zijn ook beter te volgen.
Visueel gewoon top 8/10

Xmen first class
Blijft een toppertje
9/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

Net naar Now You See Me gekeken en vond hem erg goed verassend je word steeds op het verkeerde been gezet.....een aanrader....7,5/10

J0ell

Gisteren prisoners gekeken, zeker een aanrader 8/10. Niet al te veel actie maar 2.5 uur volledig geboeid
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Rob Eric Blank

Citaat van: LuPo op november 26, 2013, 08:37:27
Planes gekeken. Ik vind het een krappe voldoende 6/10
Van de week ook gezien, matigjes...

LittleNinja

Gisteren ook Prisoners opgezet. Ik hoopte al dat deze film me zou pakken als vader van twee kinderen.. Het is geen snelle film maar je wil gewoon blijven kijken. Je blijft je de hele film afvragen of het nu wel of niet goed is. Wat zou je zelf doen als vader?! Ik vond het een gave film! 7.8/10

Citaat van: joelvandebeek op november 30, 2013, 09:31:20
Gisteren prisoners gekeken, zeker een aanrader 8/10. Niet al te veel actie meer 2.5 uur volledig geboeid

modde239

Net de 1e afl gekeken van The Tomorrow People ziet er goed uit.....ga deze volgen..... :popcorn:

VlisChris

Syphon

Citaat van: Oeffel op november 28, 2013, 08:33:31
Hè, een medestander. Las hier louter positieve verhalen over Red 2. Vond de film geen bal aan. Red 1 vond ik wel superleuk.
Pain and Gain spant voor mij wel de kroon, had geen verwachtingen bij de film. Maar wat een boutfilm vd bovenste plank zeg. Heb em afgezet na een uur, jammer van dat uur van mijn leven.

Elysium vond ik ook goed. Geluid was bagger aangezien dialogen keurig over 5 speakers verdeeld werden, maar mooie beelden en origineel.
The Wolverine was aardig, enigszins langdradig en voorspelbaar maar dit soort actie vind ik altijd wel goed.

Zo erg ja? Vond het laag meer dan prima, zaten vette effects bij. Verder mooie film, dikke 8 voor mij.

JANJWJMC

Cashback Een dikke 9

Ook een plus voor het vele vrouwelijk schoon  :P.

Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

J0ell

Citaat van: modde239 op december  4, 2013, 22:33:10
Net de 1e afl gekeken van The Tomorrow People ziet er goed uit.....ga deze volgen..... :popcorn:

Interessant, nog nooit van gehoord of gezien maar ziet er goed uit!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

StefaanD

Neh gewoon Ziyi Zhang week deze week  :pompom:  :D

Eerder The Grandmaster, gisteren House of the Flying Daggers en vanavond Crouching Tiger, Hidden Dragon in de speler.