Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LittleNinja

Prince of Persia.... 7/10 ( waarbij ik niet kan garanderen of dit cijfer deels gevoed wordt door Gemma.. :inlove: )

Punisher War Zone... 0/10! Afgezet! Niet om aan te gapen.

Raymond187

PoP vond i kwel een leuke film. Lekker LFE als hij dat mes gebruikt :D

The Wolverine half gekeken. Vind ik erg leuk tot nu toe. Was helaas te moe om me ogen open te houden.

Snutchz

S08E01 t/m 03  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Perfectionist

Berichten over illegale downloads verwijderd, zijn hier niet toegestaan.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

gsuk

Citaat van: Perfectionist op november 20, 2013, 21:48:01
Berichten over illegale downloads verwijderd, zijn hier niet toegestaan.

Dat Brein het over"Illegale downloads"  heeft is tot daar aan toe.

maar dat die term ook op het ht forum wordt gebruikt het moet niet gekke worden!!!

volgens mij mag volgens nederlands wetgeving downloaden wel(beeld en geluid welteverstaan)

dat hier geen links naar legale downloads geplaatst mogen worden is een ander verhaal.

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

LuPo

Pacific Rim gekeken. Vol met clichés maar best mee vermaakt! :headbanging: 7/10

Perfectionist

Ik ga hier geen principediscussie voeren, maar verwijzingen naar zoekopties betreffende sites die illegale downloads hebben werken wij niet aan mee.

Die sites begaan een stafbaar feit. Het dowmloaden ansich is inderdaad niet strafbaar, maar binnenkort wordt verwacht dat het Europees Hof zal concluderen dat de Nederlandse wetgeving in strijd is met de Europese op dit punt.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

LuPo

En ondertussen betalen we wel een leuke downloadheffing op producten, maar mogen we niet downloaden..

Perfectionist

Citaat van: LuPo op november 20, 2013, 22:41:06
En ondertussen betalen we wel een leuke downloadheffing op producten, maar mogen we niet downloaden..

Dat is de thuiskopieheffing, en is alleen voor het privé maken van een kopie van je muziek of film.

LuPo

gsuk

Citaat van: Perfectionist op november 20, 2013, 22:37:40
Ik ga hier geen principediscussie voeren, maar verwijzingen naar zoekopties betreffende sites die illegale downloads hebben werken wij niet aan mee.

Die sites begaan een stafbaar feit. Het dowmloaden ansich is inderdaad niet strafbaar, maar binnenkort wordt verwacht dat het Europees Hof zal concluderen dat de Nederlandse wetgeving in strijd is met de Europese op dit punt.

dat je er niet aan mee wil werken daar heb ik alle respekt voor maar zeg dan gewoon downloads dan ben je duidelijk
want voor hetzelfde geld post iemand een link naar autuersrechten vrije download ;)

en of de europees hof wel of niet instemt voorlopig is het nog steeds legaal.

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Perfectionist

De websites zijn illegaal daar gaat om. Daarnaar verwijzen werken wij niet aan mee. Dit op de een of andere manier facilteren als forum is ook echt niet toegestaan (zie jurisprudentie op dit punt) .

Maar nu einde discussie, anders per PB eventueel.

modde239

Net naar Haunter gekeken een redelijke film in zijn genre.....7/10

Witalik

Elysium gekeken vanavond. Het idee is wel leuk maar de uitvoering vind ik wel slordig worden naarmate de film vordert. Hij weet gewoon waar die heen moet lopen op dat station, eerst krijgt ie alle deuren gewoon open en daarna is die manke nelis erbij en die moet overal ze laptoppie aan hangen.

En dan die 'geheime' agent on the ground. Erger me dood aan die stem/accent. haha gaat echt nergens over. Misschien was de verwachting te hoog.
Sony X80L - Marantz SR-7011 - Bowers en Wilkins 603-S1 / HTM6S2AE / 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels

"Showcase"

Rob Eric Blank

Weer twee afleveringen The Newsroom. Weer erg sterk. Het tweede seizoen is naar mijn idee ook wat beter, zit meer lijn in die langzaam duidelijk wordt.

Zymotic

Rob Eric Blank

World War Z gekeken....was niet heel erg onder de indruk. Redelijke film, beeld was mooi en lekkere effecten. 6/10

K19 : The Widowmaker best een aardige film. 7/10

katwax

Let Me In -> 7.5 zeker

Is al wat ouder (2010) en werd telkens overgeslagen in de lijst van te bekijken filmen. Qua geluid en beeld zeer gewoon, maar de sfeer en het verhaal maken het een zeer goede film.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Snutchz

S08E04 t/m 06
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

katwax

Citaat van: Snutchz op november 22, 2013, 14:15:24

S08E04 t/m 06
The end is near :)

Vond het een goeie serie alle 8 de seizoenen, alleen de allerlaatste afl was er misschien teveel aan.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

DofN

Citaat van: VTEC_genieter op november 16, 2013, 23:38:15
Heb gekeken:

Only God Forgives (2013, met Ryan Gosling),
Een film gemaakt in Thailand: heel mooi nightlife sfeer, Thaise entertainment meisjes, Thais muziek en geweld/afslachtingen in Thaise manieren.
De sfeer is zeer geslaagd. Bijna alle beelden zijn met een zeer strak compositie gemaakt. De scherpte en de kleuren zijn ook erg goed, met mooi Thais muziek op de achtergrond.
Het is wel een film met erg weinig dialoog en veel "slome/dode momenten". Daardoor ga je op de omgeving/sfeer letten.
De film is makkelijk te begrijpen ondanks erg weinig dialoog.
Een mooi kunstwerk vind ik deze film :thumbs-up: :clapping:

Ik ben het met je eens! Heel mooie beelden.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

Syphon

Citaat van: doorofnight op november 22, 2013, 23:05:50
Ik ben het met je eens! Heel mooie beelden.
Serieus?? Zelden zo'n saaie domme film gezien.

DofN

Citaat van: Syphon op november 22, 2013, 23:34:55
Serieus?? Zelden zo'n saaie domme film gezien.

Ja. Ik hou wel van films die niet te expliciet zijn en wat over laten aan eigen inbeelding. De film is best surrealistisch en heeft prachtige beelden en kleuren. Ik vond het een spannende film, al gebeurde er heel weinig.

Mulholland Drive, Melancholia, The Elephant Man, Dogville vond/vind ik weergaloos. Ook geen actiefilms :)

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
Voorversterker: Anthem STR PRE, Eindversterker: Bryston 3B³ Cubed, Fronts: Analysis Audio Omega en 2 x JL-E112 subwoofers, met als DSP:  Bacch Audiophile+, ORC binaural software (bass absorbers) en akoestische maatregelen.

vieze freddie

ik vond deze ook maar "een poging tot"
een vreemde film, maar niet op de goeie manier
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

VTEC_genieter

[slijm slijm] Ik vind het wel een eer dat ik hier "De Jacques Goderie" mag zijn :D
:P :tongue2:

Heb weer films gekeken:

The Hunger Games (2012),
Vind het een raar idee/Big Brother-show. Jongelui (jeugd) die elkaar moeten afmaken om....te overleven. Deze film is niet voor kinderen.
Maar toch...de terugkomende spanning wie wint/dood gaat of wie de slimste/sterkste is, is wel een pluspunt. Er zit ook nog een vleugje liefde bij.

The Crone (Japans horror, 2013),
Geen commentaar. Na een half uur heb ik de film stop gezet.
Denk dat ik meer moet wennen aan Japanse films.

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers