Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Denon Focal

The Wolverine.

Gemengde gevoelens, het is een van mijn favoriete mutanten, de film doet daar maar ten dele recht aan.

Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

skank1

Citaat van: Denon Focal op november 15, 2013, 11:22:54
The Wolverine.

Gemengde gevoelens, het is een van mijn favoriete mutanten, de film doet daar maar ten dele recht aan.

Teleurstellend i know
Mee eens
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

katwax

Vandaag eindelijk the hangover part III gezien, hij is beter dan de 2de, maar hij staat nog ver van de eerste.

Citaat van: skank1 op november 15, 2013, 20:40:39
Teleurstellend i know
Mee eens

Het was geen X-men film, maar op zich was hij toch best goed.

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VlisChris

The Wolverine.

Ik persoonlijk vond hem ook maar matigjes. Film komt in mijn mening nergens "echt op gang". Daarnaast had ik totaal geen feeling met de andere hoofdpersonen.

modde239

Net gekeken naar The World's End....lekkere maffe film wel gelachen.....7/10

LuPo

Citaat van: katwax op november 15, 2013, 09:18:07
S3 zou voor januari zijn, eerst was er gezegd eind oktober of eind november, maar ik vrees dat we iets langer gaan moeten wachten.
Jij hebt gelukkig S2 nog :)

Helaas is zo'n seizoen zo om. 3 lullige afleveringen. :P

Overigens heb ik van seizoen 1 de unaired aflevering 0 en de gewone aflevering 1 gekeken. Die lijken best veel op elkaar en dat was wel jammer. Ik had gehoopt dat de unaired aflevering echt totaal anders was.

vieze freddie

Citaat van: modde239 op november 16, 2013, 03:06:36
Net gekeken naar The World's End....lekkere maffe film wel gelachen.....7/10

Ziet er leuk uit, die moet ik ook zien
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

Steven Coymans

I Declare War.
Idee was wel leuk. Vond het een goede film.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

Dennis75

Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Only God Forgives (2013, met Ryan Gosling),
Een film gemaakt in Thailand: heel mooi nightlife sfeer, Thaise entertainment meisjes, Thais muziek en geweld/afslachtingen in Thaise manieren.
De sfeer is zeer geslaagd. Bijna alle beelden zijn met een zeer strak compositie gemaakt. De scherpte en de kleuren zijn ook erg goed, met mooi Thais muziek op de achtergrond.
Het is wel een film met erg weinig dialoog en veel "slome/dode momenten". Daardoor ga je op de omgeving/sfeer letten.
De film is makkelijk te begrijpen ondanks erg weinig dialoog.
Een mooi kunstwerk vind ik deze film :thumbs-up: :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Steven Coymans

The Wolverine.

Ik vond hem anders best goed. Misschien omdat mijn verwachtingen al wat bijgesteld waren na de berichten die ik had gelezen.
Maar heb me geen moment verveeld in ieder geval
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

darkman76

Dit weekend :

Elysium, wat een tegenvaller, ik had veel meer verwacht. 6+/10
Planes, ja als zondagmiddag matinee. Simpel maar lekker gelachen. 7/10.
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

katwax

Citaat van: LuPo op november 16, 2013, 09:59:54
Helaas is zo'n seizoen zo om. 3 lullige afleveringen. :P

Overigens heb ik van seizoen 1 de unaired aflevering 0 en de gewone aflevering 1 gekeken. Die lijken best veel op elkaar en dat was wel jammer. Ik had gehoopt dat de unaired aflevering echt totaal anders was.
Gelukkig is elke aflevering 90min :)

Had eerst de eerste 3 gezien om dan te aflevering 0 te ontdekken, maar heb het na 10min afgezet omdat ik alles al wist  :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

VTEC_genieter

Heb gekeken:

The Wolverine,
Het eerste deel had ik al gekeken. Het ontstaan van zijn krachten en onsterfelijkheid.
Nu speelt deze film in Japan af. Die ninja's vind ik een leuk extraatje :ph34r:
Maar eigenlijk gaan deze films meer over zijn persoonlijkheid, anders zou je meer mutanten zien -----> X-men :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Rob Eric Blank

Dit weekend eindelijk Old Boy gezien.....echt een sterke film. Eerste uur was erg rommelig, maar dat maakte het sterke tweede uur meer dan goed.

Wat afleveringen News Room gekeken en F1.

LuPo

Ik heb vrijdag Portugal - Zweden gekeken en ondertussen The Voice een beetje. Gisteren Penoza gekeken.

StefaanD

Citaat van: Rob Eric Blank op november 18, 2013, 11:12:30
Dit weekend eindelijk Old Boy gezien.....echt een sterke film. Eerste uur was erg rommelig, maar dat maakte het sterke tweede uur meer dan goed.

Hoe vecht ik me door een gang vol tegenstanders  ;)

De andere 2 in Park's Vengeance trilogie zijn ook aanraders; Sympathy for Mr. Vengeance en Lady Vengeance.

modde239

De eerste 6 afl van seizoen 2 van de geweldige serie Bron (The Bridge) met de autistische rechercheur Saga gezien....regelmatig gelachen omdat Saga niet weet hoe met mensen om te gaan.....dat geeft regelmatig komische situaties....deze serie is een echte aanrader......vooral door het erg sterke spel van Saga......

darkman76

The American... Ik ben benieuwd.

goede film. Het verhaal, beeld en geluid alles klopt tot in de details. 7,5/10.
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

modde239

Net de 1e afl van de nieuwe veelbelovende SF serie genaamd Almost Human gekeken....die ga ik zeker volgen.... :popcorn:

Dennis75

The Prisoners aan het kijken.

Een goede thriller met Hugh Jackman
Speakerkabel: Chord Carnaval Silverscreen, afgemonteerd met Chord banaan pluggen /// Denon PMA 2020ae  /// Denon DCD 1520  ///Quadral Platinum M50  /// Inakustik nf 1302

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

modde239

Net naar Prisoners gekeken echt een top film.....een nachtmerrie voor ouders dit verhaal.....spannend tot het einde met goede cast.....een aanrader.....8/10

Rob Eric Blank

Citaat van: StefaanD op november 18, 2013, 12:49:55
Hoe vecht ik me door een gang vol tegenstanders  ;)

Daar ben ik niet zo weg van...... Dat concept ken ik inmiddels wel, juist het verhaal daarna maakte het sterk.

alexander2

Hoop bagger gezien maar ook 1 topper.   :clapping: :clapping:

Venuto al mondo aka Twice born

http://www.imdb.com/title/tt1396226/?ref_=nm_flmg_act_4

http://www.youtube.com/watch?v=1A47PXdWRL4

Iedereen heeft wel van Incendies gehoord, ik vond deze op hetzelfde niveau of misschien wel beter.