Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Oeffel

Citaat van: Martijn90 op november  7, 2013, 11:25:21
Afgelopen 2 dagen heb ik Silence of the Lambs, Hannibal en Red Dragon gekeken. Lang geleden dat ik zo in een film zat. Heb de laatste tijd vooral veel spektakel films gekeken en daar ben ik nu even behoorlijk klaar mee, nu wordt het eens tijd voor films met een goed verhaal waar je niet constant op het beeld of geluidseffecten zit te letten :D

Eens; Man Of Steel, RIPD, Fast and Furious 254 ofzo, Pacific Rim, After Earth. Waren ook alleen maar duur omdat er miljoenen in special effects gepompt is, verder een flinterdun verhaal.
Had ooit al eens een topic geopend om films zoals de jouw genoemde weer eens naar boven te halen. In dat genre zijn Kiss The Girls en Along Came A Spider, Untraceable, Frequency (beetje sci-fi) en Insomnia (met Al Pacino) wel mooi/spannend.
Ik zie mezelf zo'n film binnenkort ook wel weer eens opduikelen om eens te kijken.

Syphon

Citaat van: Oeffel op november  7, 2013, 14:13:08
Eens; Man Of Steel, RIPD, Fast and Furious 254 ofzo, Pacific Rim, After Earth. Waren ook alleen maar duur omdat er miljoenen in special effects gepompt is, verder een flinterdun verhaal.
Had ooit al eens een topic geopend om films zoals de jouw genoemde weer eens naar boven te halen. In dat genre zijn Kiss The Girls en Along Came A Spider, Untraceable, Frequency (beetje sci-fi) en Insomnia (met Al Pacino) wel mooi/spannend.
Ik zie mezelf zo'n film binnenkort ook wel weer eens opduikelen om eens te kijken.

Thnx, direct weer ff downloaden.

VTEC_genieter

@Martijn,
Mijn opsomming:
The Place Beyond The Pines (drama),
Drive,
Tron Legacy,
Sinister (enge setting),
Chernobyl Diaries (enge setting/sfeer).

Weinig spektakel, maar je blijft goed zitten op de bank met deze films! :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymen

Nu al een uurtje wolverine

Wowwww vet hoor

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

Citaat van: Raymen op november  7, 2013, 20:48:48
Nu al een uurtje wolverine

Wowwww vet hoor

Ga hem later vanavond kijken ben benieuwd.....

Raymen

Yep de extended.

Lekker bloederig ook.
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Ronin79

LuPo

Tron Legacy noem ik niet weinig spektakel VTEC! :P

Ik heb gisteren Before Midnight gekeken. Nou, wat een saaie film zeg. Alleen maar gelul om niks de hele tijd. Ik snap die 8 op imdb totaal niet! 4/10

MVG

Citaat van: LuPo op november  8, 2013, 08:20:40
Tron Legacy noem ik niet weinig spektakel VTEC! :P

Ik heb gisteren Before Midnight gekeken. Nou, wat een saaie film zeg. Alleen maar gelul om niks de hele tijd. Ik snap die 8 op imdb totaal niet! 4/10

Wellicht omdat dit een derde deel in een serie van films is, met nog meer geneuzel. Als je die gezien hebt begrijp je vast waar het gelul in deze film overgaat. Overigens heb ik ze geen van drieën gezien.  ;D

LuPo

Citaat van: MVG op november  8, 2013, 10:16:52
Wellicht omdat dit een derde deel in een serie van films is, met nog meer geneuzel. Als je die gezien hebt begrijp je vast waar het gelul in deze film overgaat. Overigens heb ik ze geen van drieën gezien.  ;D

De andere films heb ik in een ver verleden ook gezien. En zijn hetzelfde.
Ik had goede hoop dat deze beter zou zijn. :P

MVG

LuPo

Citaat van: MVG op november  8, 2013, 11:31:55
Een echte optimist dus  :P

Vrouwtje tevreden houden hè. Maar die vond er ook niets aan. :D

Martijnst1990

Citaat van: katwax op november  7, 2013, 12:20:58
Je hebt nog de serie Hannibal. Heb zelf nog niet gekeken, maar schijnt wel mooi aan te sluiten bij de films.
Die is inmiddels binnen, zal ik eens naar kijken, thanks :)

Citaat van: Dennis75 op november  7, 2013, 12:23:22
Seven met Brad Pitt en Morgan Freeman
Heb ik gezien, erg goed inderdaad! Zulk soort films wil ik wel vaker zien.

Citaat van: Oeffel op november  7, 2013, 14:13:08
Ik zal eens naar je lijstje kijken, Untraceable is inmiddels aan het downloaden. Zal ook je topic eens opzoeken.

Citaat van: VTEC_genieter op november  7, 2013, 20:19:39
@Martijn,
Mijn opsomming:
The Place Beyond The Pines (drama),
Drive,
Tron Legacy,
Sinister (enge setting),
Chernobyl Diaries (enge setting/sfeer).

Weinig spektakel, maar je blijft goed zitten op de bank met deze films! :thumbs-up:
Eerste 3 gezien, waarvan Tron inderdaad niet echt weinig spektakel is.. :P Sinister ben ik aan begonnen, maar dat is blijkbaar niet meer mijn genre tegenwoordig, vroeger vond ik het wel geweldig.

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Snutchz

Die planeet kan me niet snel genoeg komen  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

katwax

Citaat van: Snutchz op november  8, 2013, 21:26:04

Die planeet kan me niet snel genoeg komen  8)

Geweldige film, alleen de intro al :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Syphon

Disconnect 8/10

Wow, kan niet anders zeggen, dikke aanrader voor iedereen.

Ronin79

Vannacht rond half 2 maar eens: Captain America opgezet.
Leuke film ;)

VlisChris

Citaat van: katwax op november  9, 2013, 00:20:16
Geweldige film, alleen de intro al :)

Heb hem nu 2 keer gekeken. Een keer met vrienden, 1 keer met een toenmalig vriendinnetje (die helemaal into wazige arthouse films is). Met mijn vrienden uit principe afgekeken. Met mijn toenmalige vriendin: die is na een uur in slaap gevallen :P Ook ik kom er echt niet doorheen. De opening; die is geweldig inderdaad. Maar daarna zakt die voor mij volkomen in.

VTEC_genieter

Het is dus een goede film voor het slapen  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Vanavond bij iemand Celda 211 gekeken.
Tweede keer dat ik de film gezien heb, maar net als de eerste keer heb ik me er goed mee vermaakt 8)

LuPo

Citaat van: SillentWolf op november  9, 2013, 04:15:39
Vannacht rond half 2 maar eens: Captain America opgezet.
Leuke film ;)

Dat zijn nog eens tijden.. ;) Doe je dat vaker zo laat?

Ronin79

Soms wel.

Maar meestal als ik van plan ben om iets te kijken (wat niet veel voorkomt) ..
dan is dat veelal na 12en. Het geluid heb ik natuurlijk niet hard aanstaan, maar dat is logisch gezien
mijn dingetjes. Dus ik maak er dan ook niemand wakker mee.  ;)

Van de week was ik weer bij mijn ouders om de PC in orde te maken. (Verleden week had ik oa. alle hardware ingebouwd.
Nu oa. Windows 8.1 erop gezet) Maar wat programma's daarna installeren, duurde wat langer dat ik had verwacht.
Zelf heb ik Windows 7 Ultimate. De Windows die ik voor hun gekocht had, kende ik nog niet, dus dat was veelal zoeken.
ook liep ik tegen wat software probleempjes aan, omdat bepaalde programma's nog niet onder 8.1 nog niet konden draaien.
Wel heb ik bijvoorbeeld Office aan de praat gekregen, waar normaal veel mensen last mee hebben. Gewoon een oudere versie pakken.
Bijvoorbeeld 2007, en het draait goed. Maar anderen draaide weer helemaal  niet.
Op zich zelf van wat ik van Windows 8.1 nu gezien heb .. vind ik het wel een geinig programma.

Toen ik dus wat later thuiskwam, had ik geen zin om nog eens bij mij zelf achter de PC te zitten.
De vrouwen (oa. mijn dochtertje) des huizes sliepen al, en Captain America (qua film) kende ik nog niet.  ;)

john2910

Vanavond helemaal niks op het programma,vandaag mijn epson tw9000 verkocht :unhappy: :unhappy:

Dat word afkicken..

squeek

Citaat van: john2910 op november 10, 2013, 13:32:16
Vanavond helemaal niks op het programma,vandaag mijn epson tw9000 verkocht :unhappy: :unhappy:

Dat word afkicken..

wat komt er in de plaats?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |