Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Zoals gewoonlijk kijk ik vanavond;

Elementary en daarvoor The Mentalist. Altijd vermakelijk ;)

modde239

Citaat van: SillentWolf op oktober 31, 2013, 17:25:58
Zoals gewoonlijk kijk ik vanavond;

Elementary en daarvoor The Mentalist. Altijd vermakelijk ;)

Goede series....

Ronin79

MVG

Citaat van: StefaanD op oktober 31, 2013, 11:24:31
Heb ook zo van die avonden waar het niet goed lukt om erin te komen. Dan krijgt die film die ik op dat moment bekeek wel eens een herkansing. Zet zelden een film af, ooit eenmaal gebeurd met Tropic Thunder maar dat had een andere reden, noem het maar het Ben-Stiller-effect  ;)

Hier heb ik dus ook al een week of 2 last van iedere keer als ik ga kijken. Kan er dan mijn aandacht ook niet bijhouden en begin uiteindelijk dan maar half op de ipad te lezen enz.

Gister the Croods gezien, een heleboel potentie maar toch allemaal net niet, doe mij toch maar een Pixar animatie.

Afgelopen week ook nog Eternal sunshine of the spotless mind, ook deze kon me niet zo boeien evenals Winters Bone de dag erna niet.

Zal wel aan mezelf liggen zeker  ;D Wordt dan moe, zet film uit en ga maar naar bed, maar elke keer halve films kijken is ook niks. Moet weer eens wat kwaliteitstitels in huis halen.

Jumping Jack

Citaat van: skank1 op oktober 31, 2013, 16:42:34
Dark of the moon 3d
Ok ik ben duidelijk mn ht nog niet gewend!

Wat een beeld en geluid man!
Beeld is absoluut referntie materiaal.. Zoveel detail! Ech tis er gewoon over zoveel detail en diepte!
I just loooove this!
En het geluid. Tja absoluut referentie! Sub doet mega mee.. Enorm veel druk en surround ja besten! Ofwel zit ik in een complete bubbel! Dit is echt beire man!
Ik moet mn enthousiasme temperen i know!

Verhaal iets minder, geef hem een 8,5/10 door het verhaal.
Beeld en geluid, absoluut een 10!

Voor de Nederlanders hier zal het niet altijd even duidelijk zijn (ja besten, beire) maar als West-Vlaming vind jouw enthousiasme erg aanstekelijk  :D. Top dat je er zo kunt van genieten!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VTEC_genieter

Citaat van: Raymond187 op oktober 31, 2013, 10:24:18
After earth gekeken en na 45 min. uitgezet.

Heeft de zoon van ... een spraak gebrek?

Zonde!!
Ik vind het wel een goede film. Binnenkort ga ik de nieuwe Karate Kid bekijken, ook met Jaden Smith en Jacky Chan!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Gisteren The Bourne Legacy gekeken. Ik dacht gehoord te hebben dat Jason Bourne door een andere acteur gespeeld werd. Maar het is dus een side-story. Deze film wist mijn aandacht soms niet goed vast te houden door de saaie lange dialogen. Zit toch minder goed in elkaar dan deel 1 t/m 3 waar ik continu op het puntje van mijn stoel zat. 7/10

skank1

Citaat van: VTEC_genieter op oktober 31, 2013, 21:10:47
Skank1,

Transformers bedoel je?

Jup!
Deeltje 3
Gewoon fenomenaal qua beeld, geluid!
Echt beire! Top voor de nederlanders :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Raymond187

Hier ook weer begonnen met nieuwe seizoen Bones. afl. 4 geloof ik. Wa best spannend, maar best een slecht einde van deze afl. en bijhorend verhaal  :nopompom:

Transformers 1, 2 en 3 vind ik allemaal geweldig  :popcorn:

Jumping Jack

Man of steel. Wat een vernielingen zeg! Ik heb nog nooit zo'n puinhoop gezien, en ik heb twee kleine kinderen... Verhaal valt ook behoorlijk mee.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

frankp

Citaat van: skank1 op november  1, 2013, 08:18:52
Jup!
Deeltje 3
Gewoon fenomenaal qua beeld, geluid!
Echt beire! Top voor de nederlanders :)

Hij staat niet voor niets met een scene op de HSDD in de beeld sectie  ;)

skank1

Citaat van: frankp op november  1, 2013, 11:39:41
Hij staat niet voor niets met een scene op de HSDD in de beeld sectie  ;)

i know :)
Die demo ligt hier veel op de laatste tijd :)
Ideaal om te testen !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Terminator Salvation gekeken. De scenes hadden soms een vreemde overgang. Verder wel lekkere actie en goed geluid maar het verhaal kabbelt voort.. 6,5/10

Steven Coymans

Stoker:

Erg traag maar gelukkig is het eerste deel net boeiend genoeg om te blijven kijken. Want het naar het einde toe vond ik hem beter worden. Overall toch een goede film.

Pacific Rim=

CGI all over the place. Verstand op 0 en sub op max :-). Ik moet dringend iets aan mijn deur doen, want die heeft de hele film staan mee dreunen... Dialogen waren soms erg bedroevend, maar dat maakt alle actie wel goed.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

alexander2

darkman76

Hanna, net begonnen...

Edit:
Aardige film met apart einde. 7/10
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

LuPo

Star Trek (2009) nogmaals zodat ik morgen Into Darkness kan kijken!

alexander2

JANJWJMC

Oblivion mooie film om te zien een 8.
Voor het verhaal en acteerwerk een 5.
Samsung 46D700, Mordount-short performance 6
Pioneer SC-lX90,B&W DB1,
Monitor audio Apex a40 center + 2x A10 achter

high-q

We're the Millers ... prima mee vermaakt  ;D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

alexander2

Citaat van: high-q op november  3, 2013, 17:29:06
We're the Millers ... prima mee vermaakt  ;D

Net gekeken best wel gelachen vooral
Spoiler
de spin die een prikje had uitgedeeld  :D
Spoiler
ook de zoen scene met moeder zus dochter hilarisch

LuPo

Vanavond Star Trek Into Darkness gekeken. Erg gaaf! :headbanging: 8/10

katwax

Dit weekend beetje tijd gehad en toch 2 filmen kunnen bekijken.
Pacific Rim -> 6.5, mooi om te zien en horen, verhaal was iets minder deed me denken aan Godzilla.

The Iceman -> 6.5, hier had ik eigenlijk meer van verwacht, voor mij had de focus wat meer op de man zelf mogen liggen ipv het gezin.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543