Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Maro

Europe - Live At Sweden Rock op Blu Ray, kwam vandaag binnen. Lekkere old school rock. Verwacht ook nog de Hysteria Blu Ray van Def Leppard, ook jubileum uitvoering... :headbanging: doe ik die gewoon de volgende week.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

TopGun2010

Man of Steel, mijn SVS had er lol in, de buren ook :-)
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Crownfire

Zojuist pacific rim gezien. Wat een actie, wat een machines. Vet. Verhaal is niet bijzonder maar dat maakt de actie wel goed  8)

LuPo

Vanavond Fast & Furious 6 gekeken. Begint wat te veel in herhaling te vallen.. 6,5/10

VlisChris

Citaat van: Maro op oktober 26, 2013, 01:25:59
Top Gun, BR, Dolby THD soundtrack, heerlijk. Misschien de 10e keer dat ik hem gezien heb maar de 11e gaat ook zeker komen  :worship:

Oeh. Goede. Ga ik ook zeer zeker kijken binnenkort 8) Heb hem ook probleemloos 10 keer gezien. Zoniet vaker :O

Zit nu in ieder geval Pacific Rim te kijken. Eindelijk :D Schokkend? Nee. Vermakelijk? Absoluut ;)

Edit; over 14 weken zou ik de remux van TG binnen moeten hebben :P

Onne

Citaat van: activ op oktober 26, 2013, 18:01:57
District 9 is echt briljant, vooral als je de context van apartheid en townships kent.
Deze vond ik dus ook erg goed!!  Zit met smart te wachten op Elysium.

Ronin79

Ajax gekeken ... maar laten we het daar maar niet over hebben.
Daarna wat kickboxen op RTL7. De partij van Spong vond ik wat spectaculairder als
die van Verhoeven (?), maar het was wel aardig om te zien.  ;)

Hokkie001

Jumping Jack

Citaat van: Crownfire op oktober 27, 2013, 00:06:58
Zojuist pacific rim gezien. Wat een actie, wat een machines. Vet. Verhaal is niet bijzonder maar dat maakt de actie wel goed  8)

Gisteren ook gezien. De film kakt in het midden wel serieus in, en het verhaal is echt flinterdun. Maar het is zeer entertainend en gewoon leuk!
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

LuPo

Vandaag eerst Boardwalk Empire seizoen 3 helemaal afgekeken (aflevering 9 t/m 12).

Daarna vanavond The Frozen Ground gekeken. Ik vond het een sterke thriller (op waargebeurde feiten berust) die je koude rillingen bezorgt! Ik snapte eerst de 6,2 op imdb dan ook niet. Toen ik wat verder op de materie ben gaan inlezen kwam ik er al snel achter dat de film op essentiële onderdelen afwijkt van het waargebeurde. Daardoor denk ik dat hij slecht is beoordeeld. Ik vond het minstens een 7/10 en neig naar 7,5/10

VTEC_genieter

2 Films gekeken:

Knight and Day,
Zachte actie met Tom Cruise en Cameron Diaz :nopompom:

After Earth,
Vader en zoon Smith in een mooie earth-film! Verhaal is simpel, de aarde is mooi en geen enkele saai moment! Met een beetje sci-fi. Mooie beelden en vet omgevingsgeluid!
:clapping: :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Net gezien Despicable Me 2 in 3D geweldig heb in een deuk gelegen weer een top animatie....8/10

Ronin79

Gisternacht (Zondag ochtend rond 04:15) oa. nog Aflevering 11 van Hemlock Grove gekeken. Goede serie.

Zoals gewoonlijk kijk ik op zondag avond: Hawaii 5-0, Person Of Interest, en oa. NCIS op TV.
Al kan ik ze eigenlijk ook gewoon zo kijken, omdat ik ze zelf ook heb (natuurlijk in HD).
Maar het is er zo ingeslepen. Alleen die *** reclames zijn ergerlijk op de normale TV. Aan de andere kant; plas pauzes zat  :P

Net nog uit mijn eigen collectie gekeken, de eerste 2 afleveringen van; Beauty And The Beast.
Kristin Kreuk (hoofdrol speelster) is zoals gewoonlijk, weer een hele mooie en plezierige beeldvulling,
om naar te kijken. Niets mis mee  ;D

Zo .. maar nu ga ik slapen. Als ik pech heb en mijn vriendin moet zo weg voor een bevalling (kraamzorg);
zal ik straks toch de kleine naar school moeten brengen (in ieder geval wel ophalen).
Als de harde regen dan maar is opgehouden, anders worden we nog klets nat (op de fiets) ook.  ;)

LuPo

Wie gaat er vandaag allemaal Twister kijken? :P :clapping:

Raymond187

Citaat van: Onne op oktober 27, 2013, 01:39:33
  Zit met smart te wachten op Elysium.
KOmt pas in begin dec. uit op BR  :nopompom:

MOnsters uni. gekeken, maar nu al voor de 2e x uitmoeten zetten  ggrrrr. Wel erg leuk en natuurlijk zeer mooi getekend.

The internschip opgezet en na 40 min. afgezet.. blehhhh pro google film ( EN me oude werkgever zijn HQ was ff in beeld Oracle)  en weinig grappig aan. Eerder erg irritant.

Cube 1 afgekeken. DIe vind ik goed. Hopelijk aankomend weekend tijd om deel 2 te kijken.

Onne

Ik ben met mijn neefje naar de Pixar tentoonstelling geweest, en daar had ik gezien dat Monsters University uit is.
Die gisteren gekeken en ik vond m erg leuk, gewoon zeer vermakelijk!! Alleen al die slak die aan het rennen is voor z'n eerste schooldag.  ;D

darkman76

Gisteren After Earth gekeken. Aardig vermaak, maar niet bijzonder. Ik had er eigenlijk meer van verwacht. 6/10
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

vieze freddie

white house down, een vijfje max
wat een tegenvaller, dat dit in de cinema speelt :crazy:...
Het leek er toch niet op alsof ze te weinig budget hadden, dan maar aan de verkeerde dingen uitgegeven?
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Net de eerste 4 minuten van Top Gun blu ray gekeken.
Highway trough the dangerzone ;) Blijft een geniaal stukje film. In mijn ogen briljant. Kan daar eigenlijk onbeperkt vaak naar kijken 8)

LittleNinja

Hoe dynamisch is Top Gun in HD? Komt hij krachtig genoeg over, want veelal vind ik de wat oudere films wat tam als het neer komt op het geluid.

Kjelt

Topgun is nu ook in 3D voor  de liefhebbers.

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op oktober 28, 2013, 12:24:54
Hoe dynamisch is Top Gun in HD? Komt hij krachtig genoeg over, want veelal vind ik de wat oudere films wat tam als het neer komt op het geluid.

Daar ga ik je wellicht vanavond meer over kunnen vertellen ;)

Snutchz

..werd met de minuut onzinniger.. deze flick krijgt dan ook maar twee Snutchzies van mij.

:bored: :bored:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

alexander2