Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt en 4 gasten bekijken dit topic.

RubenV.

Gisteren The Heat.....Heb ik uiteindelijk na een uurtje maar afgezet, vond het echt helemaal niets...(En ik zet echt maar zelden een film af)

Vanavond Men of Steel.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

AnubisNefer

Grown Ups 2

Heb lekker gelachen, me vermaakt en Mevr. Hayek's borsten zien bouncen.

Vind hem zelfs beter als deel 1.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

LittleNinja

Ook R.I.P.D. geprobeerd te kijken, maar ik ben in slaap gevallen. Beetje vreemde film.

Nu The Lone Ranger. Best ok. 7/10

RubenV.

Citaat van: AnubisNefer op oktober 19, 2013, 19:11:29
Grown Ups 2

Heb lekker gelachen, me vermaakt en Mevr. Hayek's borsten zien bouncen.

Vind hem zelfs beter als deel 1.

Die wil ik ook heel graag zien, kan je mij misschien een linkje pm'en?  :worship:
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Hokkie001

Vanavond ga ik "Man of Steel" kijken, maar eerst even ik hou van Holland ;)

squeek

Citaat van: Christiaan S op oktober 19, 2013, 10:51:39
@ LN: en dan het einde van de film :)
Spoiler
dat superman de nek van de generaal breekt..
Wel door duizend en een gebouwen kunnen vliegen, klappen van een locomotief kunnen weerstaan (ok, dat was superman maar soit) verzin het maar. En dan zo'n einde. .

Toch weer met veel plezier gekeken gisteravond.

Vanavond Startrek Into Darkness kijken denk ik.

Dat is weer typisch, dat over analyseren van een film, serieus, dan kan je beter stoppen met kijken.

Spoiler
het gaat em er niet om dat ze door gebouwen vliegen etc zonder schrammetje maar wel zijn nek kan breken. Het punt is dat hij een keuze moet maken tegen zijn eigen ethiek in en wat zijn aardse vader in hem zag. Dat is de reden ook waarom hij nadien schreeuwend op de grond zakt.

Persoonlijk weegt dat idee erachter meer door voor mij dan een onregelmatigheid in de film. Wat elke film wel heeft trouwens
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op oktober 19, 2013, 10:51:39
Vanavond Startrek Into Darkness kijken denk ik.

Moet ik niet vergeten het bestand over te zetten naar mijn mediaplayer :-X Kan hem nu pas om 2300 aanzetten ofzo. Gelukkig twee dagen weekend, dus als ik wat later op bed lig ook geen probleem :P

SV..S

Here comes the boom, man wat hebben we gelachen, net als om the Croods die we afgelopen week gekeken hebben, " release the baby"  :D

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

modde239

Citaat van: RubenV. op oktober 19, 2013, 18:24:47
Gisteren The Heat.....Heb ik uiteindelijk na een uurtje maar afgezet, vond het echt helemaal niets...(En ik zet echt maar zelden een film af)

Heb je het nog lang volgehouden..... :D

LittleNinja

Citaat van: squeek op oktober 19, 2013, 22:19:20
Dat is weer typisch, dat over analyseren van een film, serieus, dan kan je beter stoppen met kijken.

Dit gebeurt na de film, niet tijdens. Dus ik maak de film op een normale manier mee... Net als jij verwacht ik.

Martinus

pain and gain na een uur afgezegd, wat een poep film. Net niet grappig, net te dom....
............

AnubisNefer

Citaat van: Martinus op oktober 20, 2013, 12:18:20
pain and gain na een uur afgezegd, wat een poep film. Net niet grappig, net te dom....

Hahaha, had precies hetzelfde gevoel alleen was ik zo dom om hem af te kijken...

#valsehoop
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

Raymond187

Dispicble me 2 uit op BD25. Lijkt me wel een leuke.

Superman net afgekeken. 2e gedeelte is idd leuker, maar 5/10 voor mij

VlisChris

Straks eens Apollo 18 aanzetten. Geen idee of ik het wat vind; ben niet into dit soort films normaal. Gokje dus.
Vanavond zie ik wel weer verder ;) Waarschijnlijk Pacific Rim.

VlisChris

Zelfs voor iemand die dit soort films vrijwel standaard niet leuk vind is Apollo 18 te lame voor woorden.

Idee is heel aardig. Uitwerking qua filmen, gebruikte technieken enz ook allemaal gewoon voldende. Maar er lukt 1 ding net volkomen niet. Spanning opbouwen. Zitten tot nu toe echt 2.5 schrikmomenten in de film ....

VTEC_genieter

Heb Apollo 18 ook gezien. Mijn eerste ervaring met mijn sub: die flitsmomenten in de film zijn leuk en inderdaad een rustige film met een paar schrikmomenten. Maar ik vind hem wel geslaagd, gewoon OK.

Christiaan,
Je vond de film zo lame, dus dan raad ik je "Europa Report"  ook aan ;) :devil: :D Kijken!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: Raymond187 op oktober 20, 2013, 13:47:04
Dispicble me 2 uit op BD25. Lijkt me wel een leuke.

Superman net afgekeken. 2e gedeelte is idd leuker, maar 5/10 voor mij

Thanks voor de tip. Ben Despicable Me 2 aan het binnenhalen.  :worship:

VlisChris

Nu eerst (stukje?) van The Firm te kijken. Blijft een hele aardige film. Het boek vind ik ook geweldig. En Tom Cruise in een goede rol. Niet dat geneuzel wat die de laatste jaren maakt ;)

Daarna alsnog Pacific Rim aanzetten. Maar dan moet ik een beetje wachten tot mijn buren zijn gaan slapen ;)

skank1

Om ze daarna terug wakker te maken?  :D
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VlisChris

Onder me: winkel
Naast me: straat
Andere naast me: leegstaande vakantiewoning
Boven me: senioren; slaapkamer andere kant van waar mijn set staat
Achter mij: senioren; slaapkamer andere kant van waar mijn set staat.

Neuh, dan moet ik wel ERG hard gaan draaien ;)

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

VlisChris

Als ze me wel horen heb ik liever niet dat ze me zwart maken :devil:

Nee, de woonkamers zitten wel op zo'n plek dat ze me zullen horen. Dus dat is gewoon even geduld. Hoef ik mijn volume niet aan te passen ;)

skank1

LuPo

Vanavond Up in the Air gekeken. Had m'n vriendin uitgezocht.. Geinig filmpje maar is nou niet eentje die ik snel zal onthouden. 6,5/10

VTEC_genieter

Citaat van: Raymond187 op oktober 18, 2013, 21:49:54
man of steel na 1 uur uitgezet. Wat een gezwam zeg  :-X

Ai ai......ik zou nu verder gaan kijken als ik jou was ::)
Het eerste uurtje is inderdaad blabla en saai.
De acties ga je zeker tegenkomen!
Ik heb net de hele film in 3D gezien met luid volume en vind de film meer dan geslaagd!
Het eerste uurtje is inderdaad  :sarcasm:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers