Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Eerste 5 of 6 afleveringen van 24s01

Zometeen nog maar eens een aflevering kijken. Seizoen duurt met 24 aflevering wel best lang :) (en ja, ik snap waarom het er 24 zijn :P)

modde239

Net The Iceman gezien goede film, goed geacteerd...7.5/10

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

LuPo

Aflevering 10 van Boardwalk Empire Seizoen 2. Misschien straks nog wel verder maar eerst Studio Sport. :P

VlisChris

The Lone Ranger gekeken. Wel een aardig te kijken film. Niet schokkend.

modde239

Net gekeken naar een verassend goede film genaamd Odd Thomas een aanrader....8/10

Raymond187

Aantal afl. van under the dome. Leuke serie.

The purge gekeken. 6/10 ik vond hem te voorspelbaar en
Spoiler
Als jij je huis zo beveiligd hebt dan heb je ook een panicroom

EN laatste afl. van WSOP main event 2013.

darkman76

Gister was het hier 'The Lone Ranger'. Geen topper wel leuk vermaak.

Eergisteren was het 'Rush' (in Pathe) Wat een top film. een van de beste films die ik in tijden heb gezien!!!! Een must voor zowel F1 fans als mensen die niet zoveel met autosport hebben.
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Rob Eric Blank

Citaat van: darkman76 op oktober 14, 2013, 09:17:54

Eergisteren was het 'Rush' (in Pathe) Wat een top film. een van de beste films die ik in tijden heb gezien!!!! Een must voor zowel F1 fans als mensen die niet zoveel met autosport hebben.
Eens

Dit weekend:
Hangover III vond er weinig aan. Niet het sterke van deel I en ook niet eens deel II. Jammer, zonde van de tijd 5

Redemption was even toe aan een Statham film....was niet wat ik er van verwachtte. Verhaal is doorgaans niet sterk, maar zonder de strakke onlines en geknok is het weinig. 6.

VTEC_genieter

Brokeback Mountain,

Liefde is altijd mooi, maar dit is wel aparte liefde die je ook moet zien en begrijpen/respecteren!  :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

The Foundation

Ronin79

Het  wasalweer een tijdje geleden dat ik zelf een film opzette.

Dit maal koos ik voor: Olympus Has Fallen.
Ik vond het een leuke en vermakelijke film  ;)

modde239

Citaat van: SillentWolf op oktober 15, 2013, 00:45:27
Het  wasalweer een tijdje geleden dat ik zelf een film opzette.

Dit maal koos ik voor: Olympus Has Fallen.
Ik vond het een leuke en vermakelijke film  ;)

Dan kan je ook White House Down gaan kijken.....

modde239

Net gekeken naar Emperor mooie film over Japan net na de oorlog.....7,5/10

Ronin79

Citaat van: modde239 op oktober 15, 2013, 02:42:10

Die heb ik hier ook thuis.
Wellicht kijk ik die binnenkort, al moet ik eigenlijk nog (steeds) een paar honderd films kijken,
die ik nog niet gezien heb, maar wel in huis heb (men weet vast waarom). Dus we kijken wel even.
Mijn vriendin en mijn dochter komen as. Vrijdag van vakantie terug
(ivm meerdere medische redenen kon ik niet mee) ... dus misschien kan
ik van de week beter een film kijken die zij zo wie zo niet leuk vind.

Dan kun je denken aan oa. een Pacific Rim, of bijvoorbeeld een Beautiful Creatures.
Wel vind ik het jammer dat Mortal Instruments: City of Bones nog niet uit is.
(de te downloaden versie is geen retail, maar een HD Cam, en hij is ook nog niet uit op BR).
Heerlijk zo'n duister (Fantasy) sfeertje, ik hou wel van zulke films of series (als ik al iets kijk) ;)

skank1

Citaat van: modde239 op oktober 15, 2013, 02:42:10

Ja die is beter dan olympus has fallen
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LuPo

Citaat van: LuPo op oktober 13, 2013, 18:37:18
Aflevering 10 van Boardwalk Empire Seizoen 2. Misschien straks nog wel verder maar eerst Studio Sport. :P

Gisteren het tweede seizoen afgemaakt met aflevering 11 en 12. Ze maken het aan het einde wel rond. Lijkt net alsof ze nog niet wisten of er een derde seizoen zou komen..

In mijn opinie is een serie als Breaking Bad wel een stuk beter dan Boardwalk Empire. Maar voor de afwisseling is het helemaal niet verkeerd. :D

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

alexander2

modde239

Oeffel

Citaat van: skank1 op oktober 15, 2013, 09:01:27
Ja die is beter dan olympus has fallen

Niet helemaal eens deze keer. Vond Olympus Has Fallen wat rauwere actie hebben en de knokscenes waren stoerder. Misschien dat omdat ik Olympus eerder zag dan White House Down, ik eerder eens verrast was door het jaren 90 actiegehalte weer eens. Daarbij vind ik de hoofdrolspelers allebei niet spectaculair maar die gast uit White House Down speelt ook in dansfilms en verliest dan  aan geloofwaardigheid  :D
Verder geen discussie over wezenlijk precies dezelfde film met andere poppetjes. Vind het onbegrijpelijk dat deze films binnen zo'n korte tijd elkaar volgen.

Gister The Frozen Ground gekeken. Weet niet goed of ik het nou een goede film vond, vrij cliche eigenlijk. Altijd jammer als 50 Cent meedoet in een film. Toch ook weer niet heel slecht, maar ademde wel B-film uit..

Waarom zijn er tegenwoordig zo weinig films om naar uit te kijken? Wil niks romantiseren uit het verleden maar had 'vroegah' vaker het idee dat ik een bepaalde film moest gaan zien..
Geloof niet dat After Earth en the Lone Ranger hoge ogen gooien in een alltime favorites lijstje.. (en ik moet ze toch nog effe gaan zien)

Ronin79

Olympus heeft idd. een paar leuke vechtstukjes erin zitten. Persoonlijk hou ik daar wel van.
Zeg maar; het betere beuk en schopwerk (moet overigens .. nog steeds The Raid helemaal kijken).
Gelukkig is die gast van White House Down, niet alleen te zien in een dans film. Ook fighter en G.I Joe.
Maar ik begrijp wat je ermee bedoelt ;)

Vanavond eerst de Turkjes tegen de Nederlanders kijken, en daarna misschien een film.

VTEC_genieter

Eergisteren was op BBC1 de blockbuster "Armageddon"
Dat is pas een goede film!

Vroegah.........
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers