Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Zymotic

Ik vond beide film goed, met trage films heb ik ook geen problemen. Al moet ik er wel voor in de stemming zijn.

MaLa

Zoals ik al zei, smaak is persoonlijk, dus daar valt ook niet over te discussiëren ;)
XTZ - BK - Marantz

LittleNinja

Zojuist The Grey gezien. Kan er niks mee...

( Doe dan maar Drive.. ;) )

VTEC_genieter

Heb 2 films gekeken:

Upside Down,
Kirsten Dunst is zo goed in romantiek/drama. Wat een schoonheid is ze.
In de film zitten mooie sci-fi werelden, leuk gemaakt.
Wie weer een romantiek met Kirsten Dunst wil zien, die moet deze film zien ;)

Dracula 3D (2012, met Rutger Hauer),
Vrouwen met echt mooie tieten (topless en lang in beeld) gecombineerd met de scherpe hoektanden van graaf Dracula!
Wie wil er niet in bijten! :tongue2:
De film oogt oud uit en heeft heel weinig special effects, maar de verhalen over dracula zijn al erg oud. De 3D effecten zijn gaaf. Deze simpele acties zien er bijzonder goed uit!!
Deze film ga ik houden :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

high-q

Gister de Matrix (BD50) op gezet om de begin scene te bekijken op kwaliteit ... toen maar aan laten staan.
Blijft een van m'n favoriete films  8)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

katwax

Now You See Me -> 7 voor mij. Het gaat over stelen, maar op een leuke manier :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Loondijke

Citaat van: MaLa op september 10, 2013, 15:48:09
Dat is inderdaad de Drive die ik bedoel ;) En het kan goed zijn dat jij er niks aan vindt, smaak is nu eenmaal persoonlijk! Drive is zeker niet de snelste film die er is, maar bv Ghost Writer die ik gisteren gekeken heb is nog heel veel trager, daar vond ik dan weer niks aan :D

Eens uiteraard. Smaak is gelukkig persoonlijk :). Ik vond het ook zeker geen slechte film, maar typisch een film waar je van houd of totaal niet. Niet echt een middenweg :).

Maar zoals gezegd, staat deze zeker in het rijtje voor een rewatch  O0.

Gisteren ep 2 t/m 5 gezien van The Pacific http://www.imdb.com/title/tt0374463/?ref_=sr_2. Toch wel aangrijpend en confronterend deze serie. Net als Band of Brothers.

Omdat je minder herkent en er amper iets vanaf weet, is het vaak "minder" confronterend. Maar dit was toch wel echt één van de meest bizarre en bloederige oorlogen ooit.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

LuPo

Gisteren Andorra - Nederland. Wat een slechte wedstrijd zeg! :-X

kippekop

Citaat van: LuPo op september 11, 2013, 09:20:04
Gisteren Andorra - Nederland. Wat een slechte wedstrijd zeg! :-X

Ik vond de Andorezen best goed hoor... of bedoelde je dat niet  ::)  :P
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

LuPo

Brave. Deed me denken aan How To Train Your Dragon. Weer een leuke Pixar! 7,5/10

Zymotic

Jack the Giant Slayer 3D - had er weinig van verwacht, maar we hebben er ons toch prima mee vermaakt. Ook het 3D was erg mooi. 7.0/10

MaLa

Gisteren Grave Encounters gezien met een paar vrienden. Al bij al een spannende film, maar de schrikmomenten zag je meestal wel aankomen, en man, wat een slechte hoofdrolspeler (de presentator van het programma).
Maximum 5/10 van mij.
XTZ - BK - Marantz

LuPo

darkman76

Gister, Jack the giant Slayer. Prima vermaak beter dan ik had verwacht. 8/10.
Yamaha Rx-A2020, Monitor Audio Rx6, Rx Center, Rxw-12, Rx1, Xbox One, Ipad 3
HT \ Stereo : Yamaha Bd-A1020, QNAP TS-469 PRO met XBMC
Kabels : Audioquest en W&M.

Roderik

Gisteren ook Oblivion zitten kijken. Zeker een 7/10.

jvanhambelgium

Gisteren "The Brass Teapot" gezien.
http://www.imdb.com/title/tt1935902/

Zéér eenvoudig plot, maar gewoon leuk zonder allemaal die CGI bullshit van tegenwoordig. 7/10 !
Goe gelachen.

Daarna nog een docu "Anton Corbijn : Inside Out"
http://www.imdb.com/title/tt2101314/?ref_=fn_al_tt_6

Voor de liefhebber, Anton heeft over de afgelopen decennia al mooie dingen gedaan op visueel vlak en met de grootste artiesten van de wereld gewerkt.
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

squeek

Dark shadows, leuk om gezien te hebben
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Raphie

JBL PRX Power!

Loondijke

12 Angry Men (1957)   12 Angry Men (1957)
IMDb: 8.9 | Genre: Drama | Runtime: 96min. | MPAA: Approved
Plot: A dissenting juror in a murder trial slowly manages to convince the others that the case is not as obviously clear as it seemed in court.

Een juweeltje in mijn beleving. De film gaat over 12 mannen die samen een jury vormen tijdens een proces tegen een jongeman. Zij moeten het vonnis unaniem overeen komen uiteraard.

Hij is zwart-wit en uit 1957, maar laat je daar niet door afschrikken. In tegendeel. Het zorgt voor een bepaalde sfeer welke ik nog niet vaak ben tegenkomen in films. Beeldkwaliteit was ook gewoon goed, zeker voor die tijd. De film zoog me op en liet me 96 minuten later met een glimlach achter in mijn zetel. Genieten dus!

9/10
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;

modde239

Citaat van: Loondijke op september 15, 2013, 15:19:38
12 Angry Men (1957)   12 Angry Men (1957)
IMDb: 8.9 | Genre: Drama | Runtime: 96min. | MPAA: Approved
Plot: A dissenting juror in a murder trial slowly manages to convince the others that the case is not as obviously clear as it seemed in court.

Een juweeltje in mijn beleving. De film gaat over 12 mannen die samen een jury vormen tijdens een proces tegen een jongeman. Zij moeten het vonnis unaniem overeen komen uiteraard.

Hij is zwart-wit en uit 1957, maar laat je daar niet door afschrikken. In tegendeel. Het zorgt voor een bepaalde sfeer welke ik nog niet vaak ben tegenkomen in films. Beeldkwaliteit was ook gewoon goed, zeker voor die tijd. De film zoog me op en liet me 96 minuten later met een glimlach achter in mijn zetel. Genieten dus!

Inderdaad echt een topper een van mijn favoriete films.....de hele film speelt zich in een kamer af maar boeiend van begin tot einde....9/10

LuPo

Vanavond The Croods gekeken. Leuk, maar niet heel bijzonder.. 7/10

Zymotic

Loondijke

Inderdaad 9/10 Modde.

Nog 2 films gekeken vandaag. Had een heerlijke dag met niks gepland staan.

Armores Perros
Plot: A horrific car accident connects three stories, each involving characters dealing with loss, regret, and life's harsh realities, all in the name of love.
Wat een achtbaan waar je in terecht komt. Geniaal gefilmd en compleet Spaans, iets wat films altijd anders dan andere maakt. Een Mexicaanse productie welke bij mij hoog ook mijn top 20 is gekomen. De complete setting, ambiance en onderlinge spanningen maakt de film enorm boeiend van het begin tot het eind. 3 verschillende verhaallijnen met ieder een compleet andere kijk op het leven en de maatschappij. Heerlijke film!

A Bronx Tale
Plot: A father becomes worried when a local gangster befriends his son in the Bronx in the 1960s.
Gave film uit 1993. Ik hem sowieso een sucker voor gangster films en ook van deze heb ik zitten genieten. Sterke cast met natuurlijk een sterke prestatie van Robert de Niro en Chazz Palminteri. Het contrast tussen het gangster leven en arbeidsleven wordt mooi in beeld gebracht en je leeft je helemaal in C.(hoofdpersonage) in. De rassen wordt ook pijnlijk in beeld gebracht.

Ook weer een topper in mijn ogen.
Mijn topic;

Former member 78

Citaat van: LittleNinja op september 11, 2013, 00:36:05
Zojuist The Grey gezien. Kan er niks mee...

( Doe dan maar Drive.. ;) )

Zelfs Astro TV is leuker om te kijken  :sneaky2: