Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

katwax

Citaat van: Rob Eric Blank op augustus 26, 2013, 11:25:06
Vanavond Breaking Bad S05E11
gisteren eindelijk begonnen aan het laatste seizoen, wou niet starten voor het tweede deel begonnen was.
Stel u voor dat ik 1 week moet wachten om het vervolg te zien  :P
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

GPO

gisteren 'Oblivion' gekeken. Erg leuke en onderhoudende film met een aantal leuke wendingen in het verhaal.

Ook heel mooi beeld en geluid!

GPO
Epson EH-QB1000B | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVC-A10H | Denon DBT-1713UD | Panasonic DP-UB424 | Dune BD Prime 3.0 | 5.1.2 Dolby Atmos setup : Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW - Teufel Reflekt (aan het plafond) | RUconnected + Krüger&Matz kabels | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | Xbox One | Google TV streamer

high-q

Gister The Great Gatsby gekeken. Ik vond hem heel gaaf, zeker qua beeld en geluid. Ik geef hem een 8.5

Citaat van: Raphie op augustus 23, 2013, 23:18:42
9/10 omdat ik by toby steeds aan spiderman moest denken, maar was die anders gecast dan was het een 10/10 geweest voor mij.

Kan ik me heel erg in vinden!

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2

Citaat van: maximus79 op augustus 26, 2013, 05:08:57
Vanmiddag Star Trek Into Darkness op full BD!  :pompom:

Is echt top!
Hij is nu echt overal te vinden in BD remux of whatever.

djaxx

Citaat van: high-q op augustus 26, 2013, 14:11:20
Gister The Great Gatsby gekeken. Ik vond hem heel gaaf, zeker qua beeld en geluid. Ik geef hem een 8.5

Kan ik me heel erg in vinden!

Ik vond hem dan weer erg slecht.

-madison-

Vanavond weer verder met Breaking Bad, nu bezig met de laatste afleveringen van seizoen 2 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

r3v0ss

Vrijdagavond de laatste aflevering van 'The Americans' gekeken, tot 5 minuten voor het eind, omdat onze dochter toen aankondigde dat ze toch wel heel graag geboren wou worden.  :pompom: :clapping: :inlove:
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.

squeek

Citaat van: r3v0ss op augustus 27, 2013, 19:36:53
Vrijdagavond de laatste aflevering van 'The Americans' gekeken, tot 5 minuten voor het eind, omdat onze dochter toen aankondigde dat ze toch wel heel graag geboren wou worden.  :pompom: :clapping: :inlove:

Schitterend  :D congratz, dochtertjes zijn de max, heb er zelf eentje rondlopen  :wub: Veel plezier ermee
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

Ow ja, Olympus has fallen gekeken vanavond, leuke doorsnee actie film.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Nooff

Star Trek - Into Darkness: GAAPPP, mag wat mij betreft de laatste zijn.

Iron Man 3: Zucht, deel 2 heb ik niet eens uitgekeken en dit wordt er ook niet beter op. Visueel en audiotechnisch leuk, maar dit moet maar gewoon afgelopen zijn nu. Het is leuk geweest.

Raphie

startrek into darkness de HDWING BR 1080p rip, had ontzettende judder elke 5sec, waarschijnlijk iets met conversie niet goed.
verder kom ik tot de conclusie dat CGI en blue screen action movies langerzamerhand ontzettend boring worden, steeds meer het gevoel naar tekenfilms met acteurs te kijken dan een echt goede actiefilm. Star Trek is helaas weer zo'n film waar de CGI me gewoon stoort
JBL PRX Power!

Kjelt

You guys are definitely NO trekkies  :baaa:

Eddye

Citaat van: Kjelt op augustus 28, 2013, 08:36:54
You guys are definitely NO trekkies  :baaa:
Ik ben inderdaad geen trekkie, maar ik heb altijd wel veel plezier aan de series en films beleeft, maar dit laatste deel is naar mijn mening gewoon slecht w.b.t het verhaal. Originaliteit is ver te zoeken in dit deel.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

LittleNinja

Wat ben ik toch blij nooit al die series en films gevolgd te hebben. Hierdoor sta ik er open in en vallen de meeste films me aardig mee! Superhelden, Star Trek enzovoort, allemaal nieuw voor mij. :D

katwax

gisteren was het Boy (http://www.imdb.com/title/tt1560139/)
Nieuw-Zeelandse film.
Als drama en niet Amerikaanse filmen je liggen is dit zeker de moeite.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Duffel

Een aanrader voor wie hem niet gezien heeft; Oldeuboi/Oldboy
Geweldige film.

Ronin79

Citaat van: LittleNinja op augustus 28, 2013, 10:04:21
Wat ben ik toch blij nooit al die series en films gevolgd te hebben. Hierdoor sta ik er open in en vallen de meeste films me aardig mee! Superhelden, Star Trek enzovoort, allemaal nieuw voor mij. :D

Zelf vind ik het weer leuk, omdat ik vroeger als kind nog wel eens een comic las. Mijn vader had oa.
hele stapels van toen hij nog jong was (ook Kid Cold, Rawhide, X-Mannen, Verdedigers etc, etc).
Dus ik vind de herkenning leuk.  Hoewel ik bijna geen films kijk, mogen er van mij nog wel wat superhelden films bijkomen ;)
(en dat gaat ook gebeuren).

LittleNinja

Ik zie de "Die Hard" comic fans altijd struikelen over het afwijkende verhaal of zaken die niet kloppen... Dan ben ik blij dat ik daar geen last van heb.

Bij mij zijn ze ook welkom.

Citaat van: SillentWolf op augustus 28, 2013, 16:47:19
Zelf vind ik het weer leuk, omdat ik vroeger als kind nog wel eens een comic las. Mijn vader had oa.
hele stapels van toen hij nog jong was (ook Kid Cold, Rawhide, X-Mannen, Verdedigers etc, etc).
Dus ik vind de herkenning leuk.  Hoewel ik bijna geen films kijk, mogen er van mij nog wel wat superhelden films bijkomen ;)
(en dat gaat ook gebeuren).

Raphie

ach, het verhaal was voorspelbaar maar ok, ik wordt meer CGI moe merk ik.
JBL PRX Power!

Perfectionist

Wunderkinder
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

MVG

Vanavond op mijn vaders verzoek: La vache et le prissionieer, met Fernandel in de hoofdrol. Over een koe genaamd magarete  :popcorn: :unsure:

Wel op een heel leuke manier: zometeen heel voorzichtig de beamer inpakken hier thuis, mijn stereoversterker en ps3. Mijn vader verzorg het opklapscherm en we gaan, mits het weer het toelaat, buiten zitten. Het wordt een soort van drive in bios vertoning  :popcorn:

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Taken 2,
Veel beter dan het eerste deel! Sterke aansluiting, hierdoor is het hele verhaal beter geworden, dus minder saai. Veel achtervolgingen = heel spannend.
Geslaagd!

Silent Hill (deel 1),
Ik kende de horror al vanuit het Playstation spelletje van Konami, dus ik vond de film helemaal niet eng. De spellen waren wel erg eng/ziek! De sfeer, de setting en het bloed in de film waren redelijk goed nagebouwd, maar helaas.....dit zijn bekende elementen uit die videogame.
Zeikerd ben ik ook....
Maar het geluid en beeld waren helemaal super!!! Echt super goed! Originele BD schijfje.
Gelukkig dat ik nog verschillen zie tussen een rip en een BD :D

@Raphie,
is judder hetzelfde als jitter?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Citaat van: VTEC_genieter op augustus 28, 2013, 20:58:46
Taken 2,
Veel beter dan het eerste deel! Sterke aansluiting, hierdoor is het hele verhaal beter geworden, dus minder saai. Veel achtervolgingen = heel spannend.
Geslaagd!
Deel 2 was best een aardige film maar haalt het voor mij niet bij het eerste deel. Eerste deel al drie keer gezien, bluyray zelfs aangeschaft, tweede deel een keer gezien en daar blijft het bij. Net nog even bij imdb gekeken en ook die geven het eerste deel een 7,9 en het tweede deel een 6,2.
Maar smaken verschillen.

-madison-

Nu de nieuwste aflevering van Suits kijken! Misschien daarna nog Breaking Bad!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Spollie

Citaat van: -madison- op augustus 29, 2013, 01:01:31
Nu de nieuwste aflevering van Suits kijken! Misschien daarna nog Breaking Bad!

Suits is echt een topserie! Ik heb hem een paar maanden terug ontdekt, meteen alle afleveringen er doorheen gejast.

Zelf ben ik bezig met seizoen 1 van de Zweeds/Deense detectiveserie 'Bron / Broen'. Ook een echte aanrader, goed acteerwerk en een spannend verhaal met weinig 'filler', zoals bij andere series wel eens het geval is.