Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Net gezien Mud goede film met goede acteurs vind het een aanrader.....7,5/10

Zymotic

Welcome at the Rileys. 7,0

Unstoppable 6,5

high-q

Oblivion gekeken. Beeld en geluid waren super, maar van het verhaal had ik iets meer verwacht: 7.5
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

katwax

Citaat van: high-q op augustus  6, 2013, 09:34:06
Oblivion gekeken. Beeld en geluid waren super, maar van het verhaal had ik iets meer verwacht: 7.5

Verhaal was dun.
Ik had bij het verhaal vaak het gevoel dat ik het al is gezien had, leek soms meer een samenhang van scenes uit oa Mad Max, the Matrix, ...

Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

high-q

Citaat van: katwax op augustus  6, 2013, 09:41:45
Verhaal was dun.
Ik had bij het verhaal vaak het gevoel dat ik het al is gezien had, leek soms meer een samenhang van scenes uit oa Mad Max, the Matrix, ...

Je vergeet Star Trek (1979) ;)

Spoiler
Tet/Sally komt ook enigszins overeen met V'ger uit de genoemde film
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

katwax

Citaat van: high-q op augustus  6, 2013, 09:48:15
Je vergeet Star Trek (1979) ;)

Ik denk dat we een lange lijst kunnen maken :)

Had het verhaal nu origineel geweest had het een topper geweest.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

T_I

Citaat van: high-q op augustus  6, 2013, 09:34:06

Die heb ik gisteren gekeken, het verhaal voldeed aan de verwachtingen. (heb niet echt hoge verwachtingen tegenwoordig van SF)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

VlisChris

Gisteravond A Dangerous Method aangezet. Wat ik er van gezien heb vond ik goed  :)

LuPo

Vanavond Jagten gekeken. Wat een spanning terwijl er feitelijk vrij weinig gebeurd. Erg sterk!

Raphie

Fast & furious 6, wat een onsamenhangend verhaal en 2 uur durend excuus voor wereldvreemde racescenes, m'n kids van 8 en 9 vonden het mooi, ik viel er bij in slaap
JBL PRX Power!

MVG

Citaat van: LuPo op augustus  7, 2013, 23:10:46
Vanavond Jagten gekeken. Wat een spanning terwijl er feitelijk vrij weinig gebeurd. Erg sterk!

Fantastische film inderdaad! Onlangs voor de 2e keer bekeken, nog steeds een van de beste films die ik afgelopen half jaar gezien heb toch wel!

Bij ons vanavond oz THE Great and powerful. Kon me eigenlijk niet echt bekoren, de vrouw weer wel en ach de visuals waren wel leuk. Een zesje.

Martinus

Citaat van: katwax op augustus  6, 2013, 09:41:45
Verhaal was dun.

hetzelfde hier, scherp beeld, goed geluid... verhaal... ach ja...
............

LuPo

Citaat van: MVG op augustus  7, 2013, 23:49:59
Fantastische film inderdaad! Onlangs voor de 2e keer bekeken, nog steeds een van de beste films die ik afgelopen half jaar gezien heb toch wel!

Bij ons vanavond oz THE Great and powerful. Kon me eigenlijk niet echt bekoren, de vrouw weer wel en ach de visuals waren wel leuk. Een zesje.

Oz staat hier ook in de lijst toevallig. Op basis van imdb en moviemeter sloeg ik hem ook steeds even over. :P

Raphie

JBL PRX Power!

MVG

Citaat van: LuPo op augustus  8, 2013, 22:21:16
Oz staat hier ook in de lijst toevallig. Op basis van imdb en moviemeter sloeg ik hem ook steeds even over. :P

Tja, je mist er ook niet veel aan hoor, leuk om gezien te hebben, maar meer ook niet. Mila Kunis maakte veel goed, al is daar als de film op de helft is ook niks meer aan  :sarcasm:

Zymotic

Wij hebben hem halverwege uitgezet. Maar het wordt dus nog slechter?!

VlisChris

Vanavond In Bruges gekeken.

Wat een werkelijk bizarre maar eigenlijk geniale film is dat zeg. Heb me er hartelijk mee vermaakt, en hartelijk om gelachen 8)
Maar ik ga hem nog wel een tweede keer kijken om hem wat beter te vatten. Zat in de tussentijd wat te forummen, te sms'en en met een maatje te kletsen. En dan is dat accent best fors om zomaar te volgen ;)

MVG

Citaat van: Zymotic op augustus  8, 2013, 23:12:47
Wij hebben hem halverwege uitgezet. Maar het wordt dus nog slechter?!

Nou slechter... Spannender wel, maar tegelijkertijd ook wel heel erg voorspelbaar en zelfs mijn vriendin vond het langdradig worden. Dus ja, nog slechter. Ik vind dat erg jammer, had veel meer ingezeten.

VTEC_genieter

Het was een luguber avond,
weer twee films gezien:

No One Lives,
Een criminele bende wordt afgeslacht door een gruwelijke seriemoordenaar.

Hostel,
Ook veel bloed.
Ow man.....wat was die scene goor zeg! Mijn filmavond is hiermee geslaagd!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Gisteren en vandaag The Master gekeken. Lastige film!

Nu Oz toch maar aangezet, ben benieuwd.

Martinus

The call gekeken, vond ik wel vette film. Goede spanning.
............

Perfectionist

Half Light
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Maro

De Master gekeken...mooie rol van Joaquin Phoenix maar de film op zich vond ik maar matig.

Daarna Basic Instinct. Voor het eerst in BR en op de beamer. Blijft een prachtige film.  :worship:

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Raphie

vandaag met 2 zonen van 8 en neefje van 9 StarWars Marathon, straks met E1 beginnen en ze mogen pas naar bed als ze alle 6 er door zijn  :coffee:
JBL PRX Power!

audiosurfer

Dat hoefde je mij op die leeftijd niet aan te doen...zeker niet met dit weer :)
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm