Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Loondijke

Gisteren MUD gezien. (2012)

8/10

Two young boys encounter a fugitive and form a pact to help him evade the bounty hunters on his trail and to reunite him with his true love.

Interessant verhaal en er werd een mooi sfeertje gecreëerd. Matthew en Reese zetten beide goede prestaties weg vond ik. 
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Zymotic

Parker, niet de beste Statham maar toch 2 uurtje mee vermaakt.

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Ip Man, The Last Fight,
Heb nu in totaal 5 Ip-Man-films gezien en deze film vind ik het minste.
Gelukkig begonnen de films met Donnie Yen (deel 1+2), keigoed waren ze, daarna kelderde alles naar beneden.

Hiep hiep hooray Donnie! :clapping:
*ik heb z'n facebook*
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raphie

A better life.... was erg cliché je wist naar 5min al waar het heen ging, maar de rampspoed was wel weer mooi neergezet.
JBL PRX Power!

Tony1972

Gisteravond State of Play gezien, goede film.

katwax

Citaat van: Tony1972 op juli 30, 2013, 11:07:56
Gisteravond State of Play gezien, goede film.

Dat is al even geleden, maar is inderdaad een goede film.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Perfectionist

Shadow Dancer
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Zymotic

Die ken ik nog niet, meteen even binnenhalen.

Perfectionist

Gaat over de IRA versus MI5 en clandestiene operaties.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Zymotic

Ik hoor graag wat je er van vond.

Perfectionist

Citaat van: Zymotic op juli 30, 2013, 20:37:26
Ik hoor graag wat je er van vond.

Goed, geeft de realiteit van de strijd destijds in Noord Ierland goed weer, en Clive Owen speelt zijn rol goed. 6,2 van IMDB vind ik te laag.

Raphie

GI Joe Retaliation: Toch wel een heftige actiefilm, heerlijk Hasbro voor mij een dikke 9
JBL PRX Power!

Zymotic

Citaat van: Perfectionist op juli 30, 2013, 22:43:31
Goed, geeft de realiteit van de strijd destijds in Noord Ierland goed weer, en Clive Owen speelt zijn rol goed. 6,2 van IMDB vind ik te laag.

Thanks, binnenkort maar eens bekijken.

-madison-

Citaat van: Zymotic op juli 29, 2013, 13:44:09
Parker, niet de beste Statham maar toch 2 uurtje mee vermaakt.

Ik heb hem hier nu ook op staan, vind 'm niet heel sterk..
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

modde239

Net gekeken naar een klein pareltje genaamd Curfew die maar 19 minuten duurt maar erg mooi filmpje.....het meisje acteert erg goed.....

VlisChris

OMG. Toch weer niet 1 van de betere films die ik gezien heb de laatste tijd :P

Zymotic

Citaat van: Raphie op juli 30, 2013, 22:47:13
GI Joe Retaliation: Toch wel een heftige actiefilm, heerlijk Hasbro voor mij een dikke 9

Goede soundtrack ook!

Raphie

JBL PRX Power!

LittleNinja

Gisteren naar The Wolverine geweest. Een Yakuza en ninja film met Wolverine. Niet de beste uit de X-men reeks maar zeker wel mee vermaakt. Mooie japanse/aziatische plaatjes.

Het geluid bij Pathé stond weer eens te hard en te schel... dit keer geen IMAX. Ben er wel een beetje klaar mee.

alexander2

Citaat van: LittleNinja op augustus  1, 2013, 13:26:52
Gisteren naar The Wolverine geweest. Een Yakuza en ninja film met Wolverine. Niet de beste uit de X-men reeks maar zeker wel mee vermaakt. Mooie japanse/aziatische plaatjes.

Het geluid bij Pathé stond weer eens te hard en te schel... dit keer geen IMAX. Ben er wel een beetje klaar mee.

Pathe arena?

Denon Focal

Als echte comic liefhebber vind ik Hugh Jackman als Wolverine een van de beste gecaste superhelden/mutanten.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

LittleNinja

Nahpets

Citaat van: Denon Focal op augustus  1, 2013, 15:17:09
Als echte comic liefhebber vind ik Hugh Jackman als Wolverine een van de beste gecaste superhelden/mutanten.

Begreep alleen dat hij in het echie veel langer als is de comic figuur.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

alexander2

Citaat van: LittleNinja op augustus  1, 2013, 15:24:27
Nope. Den Haag Spuimarkt.

Mag ik niet komen van mijn moeder.  :D

Pathe arena heeft er ook zo een handje van dus voor mij geen bios meer.

LittleNinja

Ik ook niet maar soms heb ik een rebelse bui... :P

Eerder heb ik al geklaagd over Pathe Rotterdam (IMAX) waar ik sinds The Dark Knight Rises last heb gekregen van een oor.. De reactie die je krijgt van Pathe is overigens enigszins treurig. Ze nemen het serieus maar wat ik zeg kan niet. Daar komt het op neer.

Citaat van: alexander2 op augustus  1, 2013, 15:40:59
Mag ik niet komen van mijn moeder.  :D

Pathe arena heeft er ook zo een handje van dus voor mij geen bios meer.