Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Oblivion was cool, de Drones waren bad-ass :D
JBL PRX Power!

Ronin79

Teen Wolf S03E05.

Blijf zulke series (ook Hamlock Grove, True Blood etc) leuk vinden.
Maar dat deed ik als klein kind al  ;)

Aangezien het in de PC kamer ruim 40 graden was (is), en je alleen al bij het nadenken 2 liter vocht verloor .....
heb ik rond een uur of 01.45 vannacht, in de woonkamer waar het zeker 10 graden koeler was; Oblivion maar opgezet.
Alleen had ik schijnbaar toch het geluid (voor mij) iets te hard staan, iets wat zeer lastig in te schatten, of af te stellen is (voor jullie zeer waarschijnlijk zacht).
Nu piepen mijn oren toch weer wat harder / scheller, dat is dan wel weer jammer.

De film zelf; vond ik vermakelijk. Mooie omgevingen, idd. de drones waren leuk .... niks mis mee.
Zo nu nog even wachten op de Steelbook die ik nog (pre-order van maanden geleden) binnen moet krijgen.
Dan hebben we weer een mooie aanvulling in het Sci-Fi genre.  ;)

Eddye

Gisteren Oblivion gekeken. Opzich een hele leuke film, maar wel (helaas) wat voorspelbaar, waarschijnlijk omdat er veel elementen van oude SF films inzitten. Desalniettemin: Morgan Freeman is altijd +1.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Raymond187

Gaat flinks regenen het weekend dus bewaar wat films :)

Ronin79

Oh ... leuk nog meer lawaai  :(, van mij mag het droog blijven.

G.I Joe Retaliation stond er verleden week ook op. Al heb ik gisteren de Steelbook uit Engeland ontvangen (ES Exclusive, 2000 copies wereldwijd).
Misschien dat ik die eind van de week nog opzet, of die nieuwe OZ film.

Zymotic

Citaat van: Eddye op juli 24, 2013, 08:03:38
Gisteren Oblivion gekeken. Opzich een hele leuke film, maar wel (helaas) wat voorspelbaar, waarschijnlijk omdat er veel elementen van oude SF films inzitten. Desalniettemin: Morgan Freeman is altijd +1.

Ik heb hem gister ook gezien, ik vond de film wat "leeg" aandoen. Verder wel vermakelijk.

Ook The Master gekeken. Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden.

Ronin79

Heb daar een tijd geleden eens wat stukken van op de PC gezien.
Hoewel de vecht scenes leuk zijn, had ik een iets betere film verwacht.
Maar misschien is het gewoon het stijltje wat anders aanvoelt.

alexander2

Citaat van: maximus79 op juli 23, 2013, 20:35:54
Zit al op 1.7%!!  :pompom:

Is sneller gegaan dan ik had verwacht.  :D

Vanavond wordt het Luther afkijken blijft voor mij een topserie.

VTEC_genieter

@SillentWolf,
The Oz is een leuke film! Fantastisch beeldkwaliteit! :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raphie

Tonight we're "tapping the tank" again  :D

We're hav'n fish tonight!!!!
JBL PRX Power!

MVG

Citaat van: Raphie op juli 24, 2013, 21:08:59
Tonight we're "tapping the tank" again  :D

We're hav'n fish tonight!!!!

Leuk hoor! Stond bij mij vorige week nog op het menu  :D

Ronin79

Het lijkt mij idd. ook een mooie film te wezen.
Maar die zal ik denk ik wel alleen kijken. Mijn partner houd niet zo van Fantasy of Sci-Fi.
Wel van het betere beuk en schietwerk, dat dan wel weer.  ;)

Ik denk dat ik zo nog even; Teen Wolf S03E06 + S03E07 opzet (Web-DL 1080P, NL Subs)

Zymotic

Jack Carter 6.5
Into the White 8.0

VTEC_genieter

Heb gekeken:

Oblivion,
Een heerlijke sci-fi  :coffee:
Ben gek op gadgets, designs, futuristische voertuigen, lichtgevende zwembaden, robots, lasers en mooie vrouwen :thumbs-up:
Verder de beelds- en geluidskwaliteit zijn fantastisch!
Toen Tom Cruise naar de eerste drone vloog en ging landen, ging alles bij mij trillen :D
Verhaal was vet! Sci-fi hè  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

Raymond187

Obivion is eindelijk als DTS-HD dus zondag kieken de vrouw is weg dus sci fi  :headbanging:

maximus79

Gisteren Oblivion gekeken op full BD, Wat een genot voor oog een oor, voor mijn een dikke 10 voor beeld een geluid! Film vond ik ook geweldig!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Raphie

Ja! Oblivion knalde er i.d.d. van m'n 65" scherm af.
JBL PRX Power!

Zymotic

Is eigenlijk nog te klein voor zo'n film  :tongue2:

maximus79

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Raphie

Citaat van: maximus79 op juli 26, 2013, 10:44:10
Daarom heb ik 110 Inch!  :tongue2:
ja, maar dat is een projector, heb je overdag en 's zomers in de huiskamer niks aan zonder rolluiken
JBL PRX Power!

audiosurfer

Citaat van: Raphie op juli 26, 2013, 10:49:07
ja, maar dat is een projector, heb je overdag en 's zomers in de huiskamer niks aan zonder rolluiken

Moet zeggen dat het gister inderdaad erg warm was in mijn HT, maar toch genoten van oblivion op 90inch. Nu nog een airco aanschaffen...
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

Zymotic

Citaat van: Raphie op juli 26, 2013, 10:49:07

Vandaar de batcave op zolder :-)

LittleNinja

Gisteren ook meegedaan aan de Oblivion gekte. Gewoon in de huiskamer, 100", ronduit prima kijken.

Maar dan de film. Ik vond hem heerlijk! Beeld was gewoon top, geluid was evenzo goed. Ik ben wel van mening dat er nog wat meer verfijnd surround in had kunnen zitten. Maar we mogen niet klagen.

De film heeft eigenlijk alles in zich... En dat is niet alleen positief bedoeld, want er komt echt vanalles voorbij: Tron, Terminator, Wall-E, Mad Max, Star Wars... Ga maar door.

Maar wat heb ik genoten. Nu wachten op de BD. 8)

alexander2

Morgen Oblivion maar vanavond Luther afgekeken......man wat een serie is dat. :pompom: :pompom: :pompom:

VTEC_genieter

Echt vette film Oblivion  :clapping:
Ben benieuwd of er een 3D versie van bestaat, want dan ga ik hem zeker kopen! :)