Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LuPo

Gisterenavond Knowing gekeken. Best goed te doen al vond ik het Sci-Fi verhaaltje soms een beetje vergezocht. De rampen + geluid maakten veel goed. :D 6,5/10

katwax

Gisteren Gangster Squad
Zeer leuk om te kijken, qua verhaal redelijk simpel, maar een klassiek maffia/good cop verhaal :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Rob Eric Blank

Gister kwalificatie 24 uur van Le Mans gekeken. Vanavond ook.

Hmmm wil ook nog wat afleveringen Breaking bad kijken.

LittleNinja

In je eigen HT of langs de baan??

Citaat van: Rob Eric Blank op juni 20, 2013, 11:25:37
Gister kwalificatie 24 uur van Le Mans gekeken. Vanavond ook.

Rob Eric Blank

Citaat van: LittleNinja op juni 20, 2013, 13:31:26
In je eigen HT of langs de baan??
Helaas HT.....Zou wel langs de baan willen, maar heb wat andere race gerelateerde zaken aankomend weekend in Belgie. Dus geen Le Mans voor mij.

Dus zal vanavond op TV kwalificatie kijken. De 19-21 sessie en de 22-24 sessie. Zal het thuisfront weer leuk vinden   ;)

Steven Coymans

Dido Live at Brixton Academy

Dame heeft heel wat mooie nummers op haar naam staan.
Had er eigenlijk geen idee van.
Woonkamer
Samsung: UE75RU7170 0 ] Denon x2600h | DaliALTECO C-1/Dali Zensor VOKAL| Himedia q10 pro | Logitech Harmony 885
HT
Epson: EH TW-9400W | Marantz: SR7007 / UD5007 | Focal : 726V / CC700v | SVS PB12-NSD DSP | Zidoo X20

alexander2

Citaat van: Riddle op juni 21, 2013, 20:53:53
Dido Live at Brixton Academy

Dame heeft heel wat mooie nummers op haar naam staan.
Had er eigenlijk geen idee van.

Dido is een hele goede zangeres.

http://www.youtube.com/watch?v=0AkZXBYOn6w

skank1

The call
Zeer leuke, spannendefilm!
8/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

VTEC_genieter

1,5 films gekeken:

Insidious,
Mijn vrienden hebben mij deze film aangeraden. Doodeng zeiden ze, maar ik had teveel verwachtingen.
Deuren die vanzelf dicht/open gaan, daar word ik niet bezeten (bang) van :devil:
Jammer.....

MILF,
Leuke pikante beelden, grappig, maar na een een uurtje stopte ik de film, want het werd laat en dat gekreun in DTS surround werd te erg. De buren konden het horen. Ik bewaar het laatste gedeelte van deze film voor een ander dagje.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

Ik ben net thuis van Man of Steel in de bioscoop.

Had er redelijk hoge verwachtingen van.

Die werden meer dan goed gemaakt. Vond het een geweldige film. Lekker over the top, maar toch vrij behoorlijk in balans. Heb me zeker vermaakt en die ga ik zeker kijken wanneer die "te krijgen is" ;)

Zymotic

LuPo

Gisteren Fast & Furious (deel 4) gekeken. Deel 1 t/m 3 heb ik al zo vaak gezien dat ik die maar over heb geslagen. Vanavond deel 5 en dan binnenkort naar 6 in de bios denk ik. :P

J0ell

Gisteren Dead man Down gekeken. Zeker geen verkeerde Film. 7/10
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martinus

Django gekeken, apart en toch vermakkelijk.
............

VTEC_genieter

Gisteren Stranded gekeken.
Sci-fi-horror!
De Alien films blijven wel de beste in de originaliteit, maar deze film geeft ook de spanning die ik had bij de Alien films! Iets vreemds en buitenaards in een ruimtestation met mensen is altijd VET spannend!
Ik krijg nooit genoeg van dit soort films!

Vette aanrader!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

Raymond187

Hhmm goed om te leen VTEC. zal eens kieken naar deze filmke :)

The call van he tweekend geheken. Idd een leuke film. Minder standaard dan andere csi wannebi movies. En de helicopter ragde flink doro de huiskamer. Miss. had de sub wat zachter gemoeten......... NOT  :D

Loondijke

Net Thin Ice gekeken.
7/10

Leuke film, niet erg bijzonder maar met wat onverwachte twists zeker de moeite.
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

VTEC_genieter

Citaat van: LuPo op juni 24, 2013, 09:13:24
.....Deel 1 t/m 3 heb ik al zo vaak gezien dat ik die maar over heb geslagen:P

Ook fan van autotuning?? ;D
Jouw nick doet me ook altijd denken aan de Volkswagen Lupo :D
En heb je ook een vet getunede Lupo met lachgas etc?? :D

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op juni 24, 2013, 23:34:48
Ook fan van autotuning?? ;D
Jouw nick doet me ook altijd denken aan de Volkswagen Lupo :D
En heb je ook een vet getunede Lupo met lachgas etc?? :D

Ik was vroeger toen ik een jaar of 15 was wel fan van autotuning. Toen was ik ook lid van een tuningblad. Nu ben ik daar eigenlijk helemaal niet meer mee bezig. ;)
Ik houd wel van snelle auto's en actie dus de Fast & Furious films zijn altijd goed. Zeker de laatste 3 aangezien de kwaliteit van die films een stuk hoger is dan de eerste 3. :D

LuPo heb ik overigens gekozen omdat het wolf betekent. Niet vanwege de auto. :P Maar die vraag krijg ik vaak hoor. :D

Owja, gisteren dus Fast Five gekeken. :clapping:

katwax

Compliance bekeken, geluid en beeld is niets speciaal, maar het verhaal vond ik wel bizar, zeker als je weet dat het gaat om echte feiten.

skank1

Citaat van: VTEC_genieter op juni 24, 2013, 21:54:18
Gisteren Stranded gekeken.
Sci-fi-horror!
De Alien films blijven wel de beste in de originaliteit, maar deze film geeft ook de spanning die ik had bij de Alien films! Iets vreemds en buitenaards in een ruimtestation met mensen is altijd VET spannend!
Ik krijg nooit genoeg van dit soort films!

Vette aanrader!

Mmm krijgt maar 3,5 op imdb
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

JCL

Citaat van: katwax op juni 25, 2013, 10:58:08
Compliance bekeken, geluid en beeld is niets speciaal, maar het verhaal vond ik wel bizar, zeker als je weet dat het gaat om echte feiten.

Goede tip! Meteen binnehalen. Trailer zag er inderdaad bizar uit.

katwax

Citaat van: JCL op juni 25, 2013, 12:12:36
Goede tip! Meteen binnehalen. Trailer zag er inderdaad bizar uit.

Laat weten wat je ervan vond :)

JCL

Citaat van: katwax op juni 25, 2013, 14:13:08
Laat weten wat je ervan vond :)

Met een heel groot wtf (!) gevoel zitten kijken. Echt heel bizar inderdaad. Film wordt prachtig gespeeld en je hebt precies de vragen die op het eind ook worden gesteld. Het verhaal was iets simpeler dan ik had verwacht,
Spoiler
ik had verwacht dat er een complot zou zijn tussen de beller en de man van Sandra

Nog vreemder is dat het verhaal ook echt gebeurd is. Kon er op wikipedia een heel stuk over vinden. Ik ben benieuwd of zo iets je ook in Nederland zou lukken. Ik werk zelf in een supermarkt en zou never ever zo reageren. Wij reageren sowieso niet op telefoon van de politie. De agent in kwestie moet zijn naam opgeven en dan bellen we zelf terug, juist om dit soort dingen te voorkomen.

katwax

Ik zat met zelfde gedacht als jij ongeveer, alleen verdacht ik het slachtoffer zelf.

Blij dat je het geen bagger film vond :)