Vandaag kijk ik in de Bioscoop...

Started by Gaeje, December 30, 2012, 15:17:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gaeje

als aanvulling op het 'kijk ik in mijn ht topic'

squeek

Wel, gisterenavond jack reacher. Medium vond ik het. Was moeilijk geboeid door het verhaal en actereerprestaties. Wel leuke humor.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

BarcoCRT

Eergisteren Skyfall in Antwerpen gezien voor de 2e keer.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

squeek

Quote from: BarcoCRT on December 30, 2012, 18:39:33
Eergisteren Skyfall in Antwerpen gezien voor de 2e keer.

vond je hem zo goed dan?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

BarcoCRT

Quote from: squeek on December 30, 2012, 18:41:41
vond je hem zo goed dan?
Dat ook wel, maar was de eerste keer in slaap gevallen en had niet alles gezien. :D
Nu weet ik wat ik gemist heb, en dat was toch wel een flink deel.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

squeek

Quote from: BarcoCRT on December 30, 2012, 18:44:30
Dat ook wel, maar was de eerste keer in slaap gevallen en had niet alles gezien. :D
Nu weet ik wat ik gemist heb, en dat was toch wel een flink deel.

al goed dat een ticketje niks meer kost tegenwoordig he  ;D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

gast2018

#6
Graag topic titel veranderen. Naar "vandaag kijk ik in de bioscoop". Anders mogen de middagkijkers weer niet meedoen.

gast2018

Vanmiddag naar "Hotel Transylvania geweest"

MVG

Quote from: ergé on December 30, 2012, 19:20:20
Vanmiddag naar "Hotel Transylvania geweest"

En was het leuk? Lijkt mij wel wat..

gast2018

Quote from: MVG on December 30, 2012, 19:54:19
En was het leuk? Lijkt mij wel wat..

Het is een film met veel vaart wel oppervlakkig wel leuk. Je moet er van houden. In 2 d gezien vooral voor kinderen rond dd 10 tot 12.

Gaeje

Quote from: ergé on December 30, 2012, 19:17:26
Graag topic titel veranderen. Naar "vandaag kijk ik in de bioscoop". Anders mogen de middagkijkers weer niet meedoen.

Bij deze...

squeek

Vanavond the life of pi gaan zien in het fenomenale 2d 24fps :headbanging:

Ik ben echt twee uur van de wereld geweest, alsof het een verhaaltje was dat werd voorgelezen voor slapen gaan  :sigh: Visueel een pareltje en een dromerig verhaal, maar mooi gebracht. Je moet er wel van houden, want het is een hele boek dat je vertelt wordt als het ware. Maar de film kijken gaf me een vredig gevoel en ik ben tevreden naar huis gegaan.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VlisChris

Vond het ook wel een goede film. Soms een beetje "te" met alles, vooral met dat "kijk eens wat mooi sausje", maar wel erg goed kijkbaar 8)

Ik heb vanavond The Hobbit een tweede keer gezien; 3D HFR.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

treky22

Vanavond gaan we naar bioscoop Zien (E'hoven), kijken naar The Hobbit 3D HFR.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

LuPo

Gisteren Pitch Perfect. Vriendin wilde er graag naar toe. Aantal grappige momenten maar niet erg goed. 6,5/10

Morgen naar Les Miserables. Heb er eigenlijk best hoge verwachtingen van. Ben benieuwd..

Etiennevh

Al een aantal jaren niet geweest naar de bios, maar nu The Hobbit gezien in HFR 3D. Mooie kwaliteit en aardige film. Vind het verhaal wel een stuk zwakker dan LOTR tot nu toe, maar er moeten nog twee delen komen :)

Een dikke 7/10.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

LuPo

Les Miserables. Sterke film die weet te boeien van begin tot eind ondanks (uiteraard) veel zang. 8/10

Eddye

Gisteren (eindelijk) The Hobbit gezien in 3D HFR.
Prachtig. Vooral de omgevingsbeelden uit Nieuw Zeeland. De 48fps zorgen voor een enorm scherp beeld wat in sommige scenes prachtig overkomt, maar in andere juist weer tegenwerkt. 3D blijf ik een gimmick vinden. Ook in deze film. Voor mij hoeft het niet.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

frankp

Gisteren naar Gangster Squad geweest in Pathé Breda.
Leuke film, de zaal was lekker rustig, dus genieten...

Martijnst1990

Gister de voorpremiére van Zerk Dark Thirty gezien in Pathé ArenA. Heb me er prima mee vermaakt, alleen in het midden had ik even een inkakmomentje, maar dat zal niet alleen aan de film gelegen hebben :D

Geluid was ook lekker agressief!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Quote from: frankp on January 13, 2013, 15:56:30
Gisteren naar Gangster Squad geweest in Pathé Breda.
Leuke film, de zaal was lekker rustig, dus genieten...

Daar ga ik vanavond naar toe. Ben benieuwd!

LuPo

Gangster Squad is een spannende gangsterfilm gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Ik denk dat deze film ideaal is om later op onze HT's te kijken want het geluid was zeer goed en de sub deed lekker mee. Er zitten wel wat ongeloofwaardigheden in de film die ervoor zorgen dat het geen 'instant classic' is. Van mij krijgt hij een 7,5/10

Ik wil niet spoileren dus ik houd mijn verhaal altijd algemeen. ;)

Martijnst1990

Ben ook wel benieuwd naar die film :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Quote from: Martijn90 on January 18, 2013, 09:40:53
Ben ook wel benieuwd naar die film :)

Zeker kijken, Hij is gaaf! Morgen ga ik denk ik naar de nieuwe Tarantino! Djangooooo.. :P

LuPo

#24
Vanavond The Impossible. Indrukwekkende film, mede omdat die dag nog in m'n geheugen gegrift staat en het verhaal waar het om draait waargebeurd is. 8/10