Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

T_I

Citaat van: Eddye op april 22, 2013, 18:44:40
Game of Thrones S3E04
Beste.Aflevering.Ooit.

Ik ben benieuwd. Ik spaar ze nu even op, heb afgelopen week 1x01 gezien n heb er 3x voor moeten gaan zitten. Het is wel erg anders dan het boek. (veel juist leuke stukken uit het verhaal weggelaten)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Eddye

Citaat van: T_I op april 23, 2013, 11:17:48
Ik ben benieuwd. Ik spaar ze nu even op, heb afgelopen week 1x01 gezien n heb er 3x voor moeten gaan zitten. Het is wel erg anders dan het boek. (veel juist leuke stukken uit het verhaal weggelaten)
Seizoen 1 wijkt nog weinig af van de boeken, maar dat wordt wel veel meer, tot nu toe niet heel storend, en komt de snelheid van de TV serie wel ten goede.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

T_I

Citaat van: Eddye op april 23, 2013, 11:19:54Seizoen 1 wijkt nog weinig af van de boeken, maar dat wordt wel veel meer, tot nu toe niet heel storend, en komt de snelheid van de TV serie wel ten goede.

Vast, maar het zal de snelheid van het lezen van het boek geen goed doen. ;)

Gisteren de laatste Doctor Who aflevering gekeken, erg leuk weer.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

JCL

Zojuist "The company you keep" gekeken. Beste een leuke film met een prima cast. Leuk verhaal ook, wat je niet vanaf de eerste minuut kunt invullen.

-madison-

Net klaar met "Up in the air" met George Clooney. Leuke film, alleen het acteerwerk is niet altijd geweldig.
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

modde239

Net een geweldige film gezien Silver Linings Playbook.....8/10

Raymond187

GOT S03E04 gisteren gekeken en dat was een goeie afl.  :thumbs-up:

Jack Reacher ook afgekeken en wij vonden hem wel leuk en vermakelijk. -7/10

henk543

Gister de ontmaagding van Eva van End afgekeken. Tsjah. hmm, ja.  :confused:
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

VTEC_genieter

Vandaag "Twilight Breaking Dawn Part 2" gekeken  :)
En.....de film "ATM"  ;D
De spanning had ik al verwacht. Alles speelde af in één klein ruimte. Goede spanning :coffee: Wordt eng als ik een keer in de nacht ga pinnen  :ph34r:
En het beeldkwaliteit is haarscherp! Fullscreen! Verder kan je deze film ook goed gebruiken voor benchmark van je LED of plasma TV  ;) ;D
Zwartwaarden test haha  ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Net gekeken naar Imaginaerum een erg aparte en mooi vormgegeven fantasy film met goede muziek van Nightwish....een film in de stijl van Tim Burton....een aanrader...8/10

LuPo

De afgelopen dagen opnieuw bezig met Game of Thrones S2. Gisteren E4,5,6 en 7. :D

Raymond187

Citaat van: modde239 op april 25, 2013, 02:57:44
Net gekeken naar Imaginaerum een erg aparte en mooi vormgegeven fantasy film met goede muziek van Nightwish....een film in de stijl van Tim Burton....een aanrader...8/10

Looks nice :)

alexander2

Citaat van: Raymond187 op april 25, 2013, 08:42:43
Looks nice :)

Beetje bombastisch om eerlijk te zeggen maar dat lijkt een trend te worden als het om trailers gaat.

LuPo

Net The Art of Flight nog maar eens gekeken. Blijft geweldig om te zien! :clapping:

RubenV.

Citaat van: LuPo op april 25, 2013, 16:24:46
Net The Art of Flight nog maar eens gekeken. Blijft geweldig om te zien! :clapping:

En om te horen/voelen  8)

Ik ga zometeen ook eindelijk weer eens een filmpje kijken, Broken City gaat het worden.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

-madison-

Zonet Moneyball weer gezien, heb hem al een aantal keer gezien maar blijft een goede film om te zien!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

modde239

Net Mama gekeken was een aardige film met een paar 'schrikmomenten' al heb ik daar weinig last van....7,5/10

Daarna naar Broken City gekeken goede film maar niet top....7/10

LittleNinja

Gangster Squad was het gisteren. Goed vermaakt maar zeker niet perfect. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen waarom niet. 6,5/10.

audiosurfer

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2013, 07:36:08
Gangster Squad was het gisteren. Goed vermaakt maar zeker niet perfect. Ik kan mijn vinger er nog niet helemaal op leggen waarom niet. 6,5/10.

Sean Penn...

Had hetzelfde, best oke, maar niet echt goed.
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

LittleNinja

Sowieso ben ik geen fan van Sean Penn. Die kerel is zo enorm gehyped vroeger ( vooral bij vrouwen ).. Heb het altijd al een *&%*% gevonden. :D

Citaat van: audiosurfer op april 26, 2013, 12:11:53
Sean Penn...

clipto

Afgelopen week de Marathon gezien, wat een superleuke en goede film!
Ik ben normaal echt absoluut geen fan van Nederlandse films, maar dit is echt met recht een uitzondering!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

skank1

Mama 2013
Bwa

Niet echt geschrokken
Ik kan me precies niet meer zo goed vermaken met horros...

6/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

MVG

Citaat van: LittleNinja op april 26, 2013, 07:36:08
Citaat van: audiosurfer op april 26, 2013, 12:11:53
Sean Penn...

+1!

Ik vond het op den duur erg storend dat hij zo zijn onderkaak als een centenbak naar beneden trok bij het praten, mijn conclusie is dat hij veel te veel Tony Montana na wilde doen. Sean Penn in een speelfilm vind ik redelijk goed, nu vond ik het niets en was Ryan Gossling duidelijk de ster, samen met de roodharige. (vond ik) Jammer, dat deze misdaadfilm niet meer dan middelmatig was.

Citaat van: clipto op april 26, 2013, 12:47:00
Afgelopen week de Marathon gezien, wat een superleuke en goede film!
Ik ben normaal echt absoluut geen fan van Nederlandse films, maar dit is echt met recht een uitzondering!

Ook gekeken, echt een leuke film inderdaad! NL film niveau wordt steeds beter!

Rob Eric Blank

Killing them Softly Vond het best een aardige film met scherpe dialogen. 7/10. Nadeel dat het doel niet echt goed door kwam.