Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Gisteren Lawless gekeken. Ik vond het zeer aardig amusement, geen hoogdravend acteerwerk of verhaal maar zeker een aardige film voor een gure avond als je van maffia films houdt en niet al te gevoelig bent voor (gemeen) geweld.  7,5

VlisChris

Heb op de achtergrond The Bucket List opstaan.
Blijft een hele aardig goede film :)

MVG

Begin van de avond naar alles is familie gekeken. Zometeen into the white.

Alles is familie, vooral de vriendin heeft ervan genoten :D

Lawless enkele weken geleden gezien, ook ik vond het erg goed vermaak. Voor mij zeker een 8! Juist wel door het acteerwerk van Tom Hardy en shia labouf, althans dat vond ik dan  :D

LuPo

Citaat van: MVG op maart 24, 2013, 21:44:16
Begin van de avond naar alles is familie gekeken. Zometeen into the white.

Alles is familie, vooral de vriendin heeft ervan genoten :D

Lawless enkele weken geleden gezien, ook ik vond het erg goed vermaak. Voor mij zeker een 8! Juist wel door het acteerwerk van Tom Hardy en shia labouf, althans dat vond ik dan  :D

Als de vriendin geniet, geniet de man ook. :D >:D

MVG

Citaat van: LuPo op maart 24, 2013, 23:16:45
Als de vriendin geniet, geniet de man ook. :D >:D

Zeker waar!   :angel:

-madison-

Net Limitless gezien, leuke film!
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

LittleNinja

Limitless heb ik net van de schijf gegooid... Nooit een kans gegeven.

Gisteren Chernobyl Diaries gekeken. Ik ben het wel eens met IMDb... Een 5je.
Eigenlijk weinig aan de film kunnen ontdekken wat mij boeide, behalve twee opvallendheden van Olivia Dudley.. :D

Wat mij wel tegen viel was de soundtrack. De rechterkanalen waren duidelijk zachter als de rest. Dit was de originele BD, dus had wat mij betreft niet gemogen.

high-q

Afgelopen zaterdag samen met de vrouw de eerste vier afleveringen gekeken van Penoza Seizoen 1 en afgelopen zondag de laatste vier.
We hebben er beiden erg van genoten en willen deze week het tweede seizoen ook gaan bekijken :police:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

henk543

Gister met mijn ex 7 afleveringen van Girls gekeken. Wat een leuke serie is dat!  :pompom:
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Raymond187

Citaat van: Kjelt op maart 24, 2013, 21:14:14
Gisteren Lawless gekeken. Ik vond het zeer aardig amusement, geen hoogdravend acteerwerk of verhaal maar zeker een aardige film voor een gure avond als je van maffia films houdt en niet al te gevoelig bent voor (gemeen) geweld.  7,5
Agree ik vond dat een ZEER vermakelijke film.

Straks Wicked kijken. Nog ziek thuis  :nopompom:

LittleNinja

Citaat van: Raymond187 op maart 25, 2013, 09:47:39
Agree ik vond dat een ZEER vermakelijke film.

Straks Wicked kijken. Nog ziek thuis  :nopompom:

The Wicked was de tweede keuze... werd, zoals gezegd, Chernobyl Diaries. Hoe was The Wicked?

Raymond187

:D

Mijn bericht was van 09:47 vanochtend de film duurt zeker 1.5 uur. Ik zou hem straks gaan kijken...... geen idee hoe de film is :P

Laat ik straks wel weten op imdb krijgt hij een 9.2

LittleNinja

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op maart 25, 2013, 09:58:50

Mijn bericht was van 09:47 vanochtend de film duurt zeker 1.5 uur. Ik zou hem straks gaan kijken...... geen idee hoe de film is :P

Laat ik straks wel weten op imdb krijgt hij een 9.2
Met 11 votes ja.. :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

henk543

Net even gegoogled op The Wicked. Dat zijn nou echt films waar je mij niet blij mee gaat maken. Het watje dat ik ben :P :nopompom:

LuPo

Citaat van: henk543 op maart 25, 2013, 09:45:18
Gister met mijn ex 7 afleveringen van Girls gekeken. Wat een leuke serie is dat!  :pompom:

Verzoening in het verschiet? :)

henk543

Citaat van: LuPo op maart 25, 2013, 13:06:59
Verzoening in het verschiet? :)

Ben ik nog niet over uit.  :baaa:

Enkele dagen geleden The Hobbit gekeken. Was niet overtuigd.

Doe mij maar de jaren 90  :wub: :inlove:

Raymond187

Citaat van: LittleNinja op maart 25, 2013, 10:08:16
Schiet eens op joh! :D
Tip van de eeuw.......delete this mofo from u r hdd....bad movie bad movie. Ttrrrringgggg

Ga zo frank and Robot kijken. Misschien is die wel leuk.

Citaat van: Martijn90 op maart 25, 2013, 10:20:45
Met 11 votes ja.. :P
Nou zelf de makers van deze film zouden niet zo hard kunnen liegen en deze film een dergelijke rating geven  :-X

LittleNinja

Citaat van: Raymond187 op maart 25, 2013, 13:24:00
Tip van de eeuw.......delete this mofo from u r hdd....bad movie bad movie. Ttrrrringgggg

Ik ga uit van jouw oordeel en verwijder 'm wel. ;) Ik twijfelde al te sterk, maar dit zegt me genoeg.

Frank and Robot schijnt wel erg leuk te zijn. Enjoy.

Citeer
Nou zelf de makers van deze film zouden niet zo hard kunnen liegen en deze film een dergelijke rating geven  :-X

Beterschap trouwens.

MVG

Robot & Frank is inderdaad erg leuk, vorige week gezien en wij vonden deze zeer geslaagd!

gsuk

Gister middag
Stolen. Matig
En gister avond
Twee afleveringen belicher cel. Spannend,
had wel meer kunnen zijn maar de wekker ging om 05.15

Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Nicklazzz

Gisteren een luie dag gehad met het slechte weer, volgende films gekeken:

Killer elite
Piranha 3DD
Warrior

En de laatste vondt ik ook meteen de beste :smile:
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

LuPo

A Bug's Life, laatste dagje met Klipsch RW-10D :D

Zymotic

Your Sister's Sister, rustige film die ik wel de moeite waard vond 7/10