Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raymond187

Ben ziek thuis. Dus ga zo een vrolijke film kijken :D

Alice in Wonderland  :pompom:

LuPo

Citaat van: Raymond187 op maart 21, 2013, 10:35:21
Ben ziek thuis. Dus ga zo een vrolijke film kijken :D

Alice in Wonderland  :pompom:

Leuk! Laatst ook gezien. Aankleding en zorg is duidelijk aan de film besteed! Verhaal pakte me wat minder (maar dat heb ik helaas vaker bij Tim Burton).

VTEC_genieter

Gisteren eindelijk de film "Avatar 3D" afgekeken!
Mijn applause voor dit mooi werk van James Cameron  :clapping: :clapping:
Je leeft meteen mee in de wereld van Pandora. Een hele mooie omgeving met fantastisch mooie omgevingsgeluid en muziek.
Ik vind wel dat je een groot TV scherm moet hebben om dit moois te kunnen genieten, in 3D.
SPOILER: De laatste scenes, de slow motion beelden zijn de puntjes op de i  8)
Ze zeggen dat dit de duurste film is, dat wil ik heel graag geloven  ;)
:clapping: :clapping:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op maart 21, 2013, 12:52:46
Je leeft meteen mee in de wereld van Pandora. Een hele mooie omgeving met fantastisch mooie omgevingsgeluid en muziek.
Ik vind wel dat je een groot TV scherm moet hebben om dit moois te kunnen genieten, in 3D.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most_expensive_films

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op maart 21, 2013, 12:52:46

Ik ben jaloers dat je hem nu pas hebt gezien. :P Ik weet nog precies hoe geweldig ik hem de eerste keer vond. Inmiddels een keer of 3-4 gezien.

Kwabbernoot

Prima eye-candy, zekers in 3D.  :pompom:  Voor wat betreft het verhaal: redelijk ruk. Pocahontas II.  :yawnee:

Groeten...

Raymond187

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 14:28:04
Ik weet nog precies hoe geweldig ik hem de eerste keer vond. Inmiddels een keer of 3-4 gezien.
Same here. In de bios gezien helaas dat k*t 3D(ebiele).

VTEC_genieter

Citaat van: LuPo op maart 21, 2013, 14:28:04
Ik ben jaloers dat je hem nu pas hebt gezien. :P Ik weet nog precies hoe geweldig ik hem de eerste keer vond. Inmiddels een keer of 3-4 gezien.

Ik moet eerlijk zeggen: ik ben geen fan van fantasie met tovenaars enzo (Harry Potter/LOTR/Hobbit/Pirates Carib.), maar ik vind Avatar toch een geslaagd hele mooie film!
En serieus: ik heb die andere films nog niet gezien............  :blush: :blush:
Want mijn favoriete genre is futuristische actie  ;D De Terminator films, films met cyborgs (Universal Soldier films), Total Recall, Fifth Element, RoboCop films, Tron, Blade Runner, Alien films en etc...

:P

P.S.   En de films van Pixar moeten nog mijn interesse wekken  :blush: :blush:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Nicklazzz

Source code, bij subtitle staat er french maar is toch Nederlands ondertiteld,,, ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

Citaat van: Nicklazzz op maart 21, 2013, 20:53:27
Source code, bij subtitle staat er french maar is toch Nederlands ondertiteld,,, ;D

Ik heb bij Cloudy with a Chance of Meatballs dat er achterop staat (op de hoes) dat er NL audio én subs bij zitten. Niets te vinden op de disc. :P
Maar ik wist al dat er geen subs waren omdat ik altijd even dvd.nl check. ;)

even ontopic: vanavond heb ik Cars 2 gekeken! Leuke film en wederom perfect beeld en geluid. Maar dat is volgens mij gewoon standaard bij Disney. :headbanging:

Martijnst1990

Vanavond Skyfall gekeken met mijn broer. Vind het toch een toffe film, tweede keer nu dat ik hem zag :)

Beeld en geluid waren ook erg goed, met een paar mooie sub stukjes :o
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zymotic

Gister ook Skyfall gekeken. Beeld en geluid zijn prima in orde, de film zelf red bij mij net aan een 7tje.

LittleNinja

Knap dat jij vanavond al hebt gekeken... :P

Citaat van: Martijn90 op maart 22, 2013, 00:02:19
Vanavond Skyfall gekeken met mijn broer. Vind het toch een toffe film, tweede keer nu dat ik hem zag :)

Beeld en geluid waren ook erg goed, met een paar mooie sub stukjes :o

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Citaat van: Martijn90 op maart 22, 2013, 16:55:42
Nobody likes a smartass :P :D

I like him... :-X

Vanavond ga ik waarschijnlijk voor "Chernobyl Diaries". Op aanraden van mijn werkgever.

LuPo

Gisteren twee dingen tegelijk gekeken. Een beetje half Dreamgirls en ondertussen ook Ned-Est.

Martijnst1990

Als ik vanavond thuis ben zal mijn nieuwe tv ingewijd moeten worden :P Moet dus een film worden met referentie beeld kwaliteit. Zou dus zomaar een Pixar o.i.d. kunnen worden.

Suggesties mogen ook altijd :P

Citaat van: LittleNinja op maart 23, 2013, 09:23:36
I like him... :-X

:D

Dedicated HT

LuPo

Ik zeg Avatar! Reference beeld en geluid.

Eddye

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 09:33:53
Als ik vanavond thuis ben zal mijn nieuwe tv ingewijd moeten worden :P Moet dus een film worden met referentie beeld kwaliteit. Zou dus zomaar een Pixar o.i.d. kunnen worden.

Suggesties mogen ook altijd :P
:D
In ieder geval een full screen film, zonder balken.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

LuPo

Citaat van: Eddye op maart 23, 2013, 09:38:11
In ieder geval een full screen film, zonder balken.

Ja inderdaad! Kijk hier even tussen Martijn: http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=9502 :D

squeek

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Thanks allen :) Avatar is niet zolang geleden helaas. De volgende keer dat ik Avatar kijk zal het de 3D versie worden denk ik.

Zonder balken is inderdaad een goed idee, hoewel ik niet zo iemand ben die daar de volle 290 uur rekening mee zal houden.

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 23, 2013, 11:46:35
Thanks allen :) Avatar is niet zolang geleden helaas. De volgende keer dat ik Avatar kijk zal het de 3D versie worden denk ik.

Zonder balken is inderdaad een goed idee, hoewel ik niet zo iemand ben die daar de volle 290 uur rekening mee zal houden.

Dan geen Avatar idd. ;) Ik heb inderdaad ook niet continu vol beeld gedraaid in het begin. Het is ook gewoon een gebruiksvoorwerp en het is niet eens bewezen dat een scherm persé ingespeeld moet worden. Dus gewoon doen wat je zelf goed vindt. :)

Nicklazzz

Inception, om even uit te rusten ;D
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Patje4

Gister obsessed gezien. Onverwacht goed.
-Onkyo TX-NR709-Kef Q11-Kef IQ6C-Samsung UE55D7000- Epson TW-3200- Optoma 92 inch-HTPC-PS4-Wii U-Dreamcast