Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Bas Akkerman

Ik zal morgen even kort vertellen wat ik er van vond. Zonder spoilers uiteraard. ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

RubenV.

Citaat van: Bas Akkerman op maart 18, 2013, 00:24:13
Ik zal morgen even kort vertellen wat ik er van vond. Zonder spoilers uiteraard. ;)

Heb je al die films op een dag gezien?   :o
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VTEC_genieter

Citaat van: LuPo op maart 17, 2013, 10:04:18Ik dacht tot echt dat mijn Memento wel 1080p was.

Ik dacht ook dat veel films op blu-ray 1080p zijn, maar achterop de hoes staat 1080i. De uitvoering van Belga Films, gekocht bij de Blokker.
Heeft met lijnen te maken, maar ik zie geen duidelijke kwaliteitverschil. M'n TV geeft wel 1080p aan tijdens de film.

@LittleNinja,
Ja ik vond de Ip Man's met Donnie Yen ook de beste. Heel mooi vechtwerk met Donnie  :pompom:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op maart 18, 2013, 01:42:49
Ik dacht ook dat veel films op blu-ray 1080p zijn, maar achterop de hoes staat 1080i. De uitvoering van Belga Films, gekocht bij de Blokker.
Heeft met lijnen te maken, maar ik zie geen duidelijke kwaliteitverschil. M'n TV geeft wel 1080p aan tijdens de film.

@LittleNinja,
Ja ik vond de Ip Man's met Donnie Yen ook de beste. Heel mooi vechtwerk met Donnie  :pompom:

Dan ligt het aan je versie. Die van mij uit Engeland is wel 1080p. ;)

skank1

Cloud atlas
8/10

Toch wel een goeie.. maar moet hem wel nog es bekijken denk ik  :D
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Rob Eric Blank

Citaat van: Springbank op maart 17, 2013, 22:26:51
Rundskop gekeken ( http://www.imdb.com/title/tt1821593/?ref_=sr_1 ), ik vind em erg goed.

Nu eens kijken of Alcatraz een leuke serie is om te gaan volgen..
Gave film Rundskop!

Rob Eric Blank

Citaat van: VTEC_genieter op maart 16, 2013, 20:34:02
Eergisteren Memento in m'n speler,

Ik ga die film later nog een keer bekijken. Want dit moet ook een goede film zijn van C. Nolan!
Prachtige film. Ik heb deze redelijk vaak gezien, blijft sterk.

Rob Eric Blank

Dit weekend maar weer eens aan de Pacific begonnen. De twee maal dat ik deze kijk. Niet het niveau van BoB, maar wel aangrijpend. Subje was ook wel lekker aan het schoppen.

Zymotic

Gister Flight gekeken. Was toch wat anders dan verwacht toch een 7/10

Martinus

Citaat van: Rob Eric Blank op maart 18, 2013, 09:52:03
Dit weekend maar weer eens aan de Pacific begonnen. De twee maal dat ik deze kijk. Niet het niveau van BoB, maar wel aangrijpend. Subje was ook wel lekker aan het schoppen.

heb een nieuwe sub, mss dat ik bob en pacific weer moet kijken... kan geen kwaad :)
............

LuPo

Citaat van: Rob Eric Blank op maart 18, 2013, 09:52:03

Goede serie maar inderdaad wel wat minder dan BoB. Dat valt uiteraard ook haast niet te evenaren. :D

Martijnst1990

Zo meteen waarschijnlijk The Imposter (documentaire) kijken. Ken de film niet, collega van me kwam ermee aan en de trailer ziet er goed uit. Krijgt een 7.6 op IMDB en zelfs een metascore van 77.

Helaas alleen als DVD te vinden..

Edit: nevermind, audio loopt niet synchroon.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

Eerst stukje van The Hulk gekeken.
Zit nu stukje van Aliens te kijken. Maar die ga ik niet afkijken denk ik.

clipto

We need to talk about Kevin, indrukwekkende film. Goed verhaal, goed acteerwerk. Tip voor wie hem nog niet gezien heeft! (wel heftige film trouwens, geen luchtig verhaal).
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Zymotic

Rob Eric Blank

Citaat van: Martinus op maart 18, 2013, 12:22:04
heb een nieuwe sub, mss dat ik bob en pacific weer moet kijken... kan geen kwaad :)
Haha...ik heb Pacific ook nooit met mijn huidige sub gekeken.

alexander2

Martijn90

Zoek en gij zult vinden.

The Imposter 2012 1080p Blu-ray Remux AVC DTS-HD MA 5.1 - KRaLiMaRKo
The Imposter 2012 720p BluRay DD5.1 x264-Lulz
The Imposter 2012 1080p BluRay DD5 1 x264-DON
The Imposter 2012 1080p BluRay AVC DTS-HD MA 5 1
THE IMPOSTER (2012) 1080p BRRip [MKV 6ch DTS] INFERNO
The Imposter 2012 Limited REPACK 1080p BluRay x264-RRH

Vanavond een beetje cultuur

Le fils de l'autre AKA The Other Son 2012

http://www.imdb.com/title/tt2073016/

LuPo

Sin City gekeken. Aparte film noir, prachtig beeld en geluid!

Grindtegel

Nou de slechtste film van de afgelopen maanden na 1.5uur proberen uiteindelijk met een zucht van verlichting uitgezet.

Cloud Atlas wat een ontzettend slechte prententieuze drol van een film zeg blerghhh. Saai saai saai, de door elkaar lopende verhaallijnen zijn totaal oninteressant. Acteurs die er  geen zin in lijken te hebben en het aller irritantste de gruwelijk slecht make-up. Echt waar Inspecteur Clouseau zag er als gebochelde nog beter uit dan sommige acteurs, om te huilen gewoon.

Ik heb het nog een lange tijd volgehouden omdat ik maar niet kon geloven dat het niet beter zou worden, nou het wordt alleen maar slechter. Misschien dat er mensen zijn die de film wel uit hebben kunnen zitten (hulde!) en gaan roepen "ja maar op het eind komt alles zo mooi bij elkaar". Nou daar heb ik een antwoord op: "Boeiend" (op zijn Hans Teeuwen's lezen graag :P ).

Lang geleden dat ik zo'n hopeloos stuk ellende heb gezien.

Voor de lefhebbers die toch nog gaan kijken, sterkte gewenst!

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

audiosurfer

Citaat van: Grindtegel op maart 20, 2013, 20:51:18
Nou de slechtste film van de afgelopen maanden na 1.5uur proberen uiteindelijk met een zucht van verlichting uitgezet.

Cloud Atlas wat een ontzettend slechte prententieuze drol van een film zeg blerghhh. Saai saai saai, de door elkaar lopende verhaallijnen zijn totaal oninteressant. Acteurs die er  geen zin in lijken te hebben en het aller irritantste de gruwelijk slecht make-up. Echt waar Inspecteur Clouseau zag er als gebochelde nog beter uit dan sommige acteurs, om te huilen gewoon.

Ik heb het nog een lange tijd volgehouden omdat ik maar niet kon geloven dat het niet beter zou worden, nou het wordt alleen maar slechter. Misschien dat er mensen zijn die de film wel uit hebben kunnen zitten (hulde!) en gaan roepen "ja maar op het eind komt alles zo mooi bij elkaar". Nou daar heb ik een antwoord op: "Boeiend" (op zijn Hans Teeuwen's lezen graag :P ).

Lang geleden dat ik zo'n hopeloos stuk ellende heb gezien.

Voor de lefhebbers die toch nog gaan kijken, sterkte gewenst!

+1
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

LuPo

Ik moet zeggen dat Cloud Atlas mij erg goed wist te boeien. Zo zie je maar hoe dat per persoon kan verschillen! Ik vond het geen absolute topper maar de film mag er zeker zijn..

skank1

Citaat van: LuPo op maart 20, 2013, 21:54:28
Ik moet zeggen dat Cloud Atlas mij erg goed wist te boeien. Zo zie je maar hoe dat per persoon kan verschillen! Ik vond het geen absolute topper maar de film mag er zeker zijn..

+1
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

alexander2

Vond het de topper vh jaar maar smaken verschillen gelukkig.

VlisChris

5Th Element

Edit. Grappig. Mijn 20.000e post alweer 8)

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling