Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

Alles is familie gezien leuke film.

Nu het echte werk:

L'ordre et la morale

RubenV.

Net Gambit gezien, die vond ik ik leuker dan ik had verwacht (naar aanleiding van het imdb-cijfer).
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart 14, 2013, 21:56:39
Net Gambit gezien, die vond ik ik leuker dan ik had verwacht (naar aanleiding van het imdb-cijfer).

IMDb neem ik allang niet meer serieus. ;)
Gambit is een goede film in dit genre.

RubenV.

Citaat van: alexander2 op maart 14, 2013, 22:03:04
IMDb neem ik allang niet meer serieus. ;)
Gambit is een goede film in dit genre.

Klopt  :clapping:
Met name die scene in en rondom het Savoy vond ik erg vermakelijk  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

alexander2

Citaat van: RubenV. op maart 14, 2013, 22:23:11
Klopt  :clapping:
Met name die scene in en rondom het Savoy vond ik erg vermakelijk  :D

Dat was zeer goed gemaakt toen
Spoiler
Harry Deane in de hotelkamer zat, stoïcijns alsof er niets aan de hand was

alle acteurs hadden er zin in begrijp niet waarom dit geflopt is.

RubenV.

Citaat van: alexander2 op maart 14, 2013, 22:32:42
Dat was zeer goed gemaakt toen
Spoiler
Harry Deane in de hotelkamer zat, stoïcijns alsof er niets aan de hand was

alle acteurs hadden er zin in begrijp niet waarom dit geflopt is.

Inderdaad  :D
Spoiler

Of toen hij zonder broek aan de lobby in liep en de twee clerks informeerd naar "the Major" haha, prachtig was dat.
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: RubenV. op maart 14, 2013, 21:56:39

De nieuwste? Ik zie er veel met die naam. :P

Citaat van: RubenV. op maart 14, 2013, 18:45:06
Dat blijf ik een erg vermakelijke film vinden  :worship: Veel plezier!

We lagen bij tijd en wijlen bijna onder de tafel van het lachen. Die Fogell is echt geweldig! Speelt hij ook niet in Kick-Ass? :D
Die dunne speelt ook in The Social Network en Zombieland (aanrader!) dacht ik..

Maro

The Baytown Outlaws      :popcorn:       :D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 818v3 * DSP 7200 -  Roon
Mancave : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Thorens TD-403 DD * Fezz Gaia * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE - JVC DLA X7500 Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

Rob Eric Blank

Citaat van: RubenV. op maart 14, 2013, 19:29:52
:P Hij was voor die rol wel genomineerd voor een ALMA-award. In 2000/2001/2002 werd hij voor zijn rol in West Wing genomineerd, waarbij hij in 2001 ook de ALMA-award mee naar huis mocht nemen. Voor mij zou toch wel zijn rol in Apocalypse Now de rol zijn waarmee hij de geschiedenisboeken in gaat. Maar goed, ik heb dan ook nog een hoop films waar hij in speelt (zoals Badlands en Catch-22) niet gezien.
Gelukkig....hij was zeker niet slecht, maar hij heeft beter werk geleverd.

Gister heb ik Frankenweenie gekeken. Best wel weer vermaakt. Sub deed ook lekker mee aan het eind van de film. Een mooie en verzorgde Burton productie.

LuPo

Vanavond ga ik Shrek 4 kijken. En misschien nog wel een ander filmpje.. :popcorn:

katwax

Gisteren Lawless bekeken -> 7.3 is geen foute score :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Shrek 4 was leuk! Goed gebruik van surround! Erg gaaf!

Nicklazzz

Voor de vriendin: the man in the iron mask ;)
Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

LuPo

squeek

Dredd gekocht en gezien, vet filmke nog wel  :headbanging: had er weinig van verwacht maar was toch een avondje vermaak, blijft in de collectie
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VlisChris

Vanavond Inception weer eens gekeken.
Blijft toch een gave film 8)

LuPo

fct1983

LuPo

Net Cars voor het eerst gekeken (shame on me). :D

Leuke film en vette geluidseffecten. :D

RubenV.

Citaat van: LuPo op maart 15, 2013, 07:51:39
De nieuwste? Ik zie er veel met die naam. :P

We lagen bij tijd en wijlen bijna onder de tafel van het lachen. Die Fogell is echt geweldig! Speelt hij ook niet in Kick-Ass? :D
Die dunne speelt ook in The Social Network en Zombieland (aanrader!) dacht ik..
Dat was inderdaad de nieuwste. Fogell speelt inderdaad in Kick-Ass, evenals Role Models. Die dunne (Michael Cera) speelde eerder al in Juno en ScottPelgrim vs the world (2 matige films naar mijn mening). Ik denk dat je hem verward met Jesse Eisenberg, die zat inderdaad in The Social Network en Zombieland.

Ik heb gisteren This is 40 gekeken. Hoewel er genoeg momenten inzitten waar je hard om kan lachen (en die ik zelf ook echt grappig vond) is er ook een hoop depressieve praat en drama in de film te zien. Op IMDB staat alleen dat het een comedy is, daar hadden ze ook wel even drama bij mogen zetten. Overigens geen slechte film, maar met het predicaat comedy (en de reclame van "dit is het vervolg van Knocked Up") had ik meer comedy verwacht en minder drama...
Citaat van: Christiaan S op maart 16, 2013, 03:05:33
Vanavond Inception weer eens gekeken.
Blijft toch een gave film 8)

+1
Mijn topic
Bluray collectie

Martijnst1990

Vanavond staat er ook weer is een filmpje op het programma, is alweer bijna een week geleden. Ben er alleen nog niet helemaal uit welke, grote kans dat het Skyfall word.

Citaat van: LuPo op maart 16, 2013, 12:34:35

Zeker een leuke film met goed geluid :)

Je bent er aardig aan de films geslagen de laatste tijd zie ik :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Citaat van: LuPo op maart 16, 2013, 12:34:35

Ik heb een stukje van Cars gezien en gehoord (en gevoeld) in de demo ruimte van B&W en Matrox op de ESI 2013. Gave ervarign was dat  8)

Citaat van: Martijn90 op maart 16, 2013, 16:00:21
Vanavond staat er ook weer is een filmpje op het programma, is alweer bijna een week geleden. Ben er alleen nog niet helemaal uit welke, grote kans dat het Skyfall word.

Ik blijf het een goede film vinden. Onlangs nog een interessant stukje gelezen over het eiland waar de schurk zit in de film. (http://www.theworld.org/2012/11/the-history-of-hashima-the-island-in-bond-film-skyfall/)

Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: RubenV. op maart 16, 2013, 15:50:52
Dat was inderdaad de nieuwste. Fogell speelt inderdaad in Kick-Ass, evenals Role Models. Die dunne (Michael Cera) speelde eerder al in Juno en ScottPelgrim vs the world (2 matige films naar mijn mening). Ik denk dat je hem verward met Jesse Eisenberg, die zat inderdaad in The Social Network en Zombieland.

Foutje. Ik haal er inderdaad twee door elkaar. Die Jesse vind ik ook een leuke acteur. Beide genoemde films vind ik erg goed!

CiteerIk heb gisteren This is 40 gekeken. Hoewel er genoeg momenten inzitten waar je hard om kan lachen (en die ik zelf ook echt grappig vond) is er ook een hoop depressieve praat en drama in de film te zien. Op IMDB staat alleen dat het een comedy is, daar hadden ze ook wel even drama bij mogen zetten. Overigens geen slechte film, maar met het predicaat comedy (en de reclame van "dit is het vervolg van Knocked Up") had ik meer comedy verwacht en minder drama...

Dan sla ik deze even over. Overigens moet ik nog erg veel films herzien. Sommige uit m'n collectie heb ik nog op DVD gekeken. :P Jij zou eens beginnen aan LotR! Marathon! :D

RubenV.

Citaat van: LuPo op maart 16, 2013, 16:09:22
Foutje. Ik haal er inderdaad twee door elkaar. Die Jesse vind ik ook een leuke acteur. Beide genoemde films vind ik erg goed!

Dan sla ik deze even over. Overigens moet ik nog erg veel films herzien. Sommige uit m'n collectie heb ik nog op DVD gekeken. :P Jij zou eens beginnen aan LotR! Marathon! :D

Een LOTR-marathon lijkt me inderdaad een puik plan! Dat is wel echt iets voor een dag in de vakantie ofzo.
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo

Citaat van: Martijn90 op maart 16, 2013, 16:00:21
Zeker een leuke film met goed geluid :)

Je bent er aardig aan de films geslagen de laatste tijd zie ik :D

Skyfall al eerder gezien? Erg gaaf! Twee keer voor naar de bios geweest! :D

Ik ben aardig aan de films idd! Kijk bijna geen 'normaal' tv meer. Geniet meer van films met HD geluid. :headbanging: