Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

gast2018

Citaat van: audiosurfer op februari 17, 2013, 09:12:14
Vanavond 'Wreck it Ralph' .
Ben er erg benieuwd naar.

Deze vanavond ook gekeken.

Wel een aardige film maar op een of andere manier was het niet geheel mijn ding.

LuPo

Net Fantastic Mr. Fox gekeken. Verhaal vond ik niet heel erg boeiend maar beeld was echt mooi! :)

VlisChris

Vanavond met wat vrienden Harry Potter & The Deathly Hallows ptII gekeken.
Blijft een gave film 8)

VTEC_genieter

Citaat van: Martijn90 op februari 17, 2013, 17:52:40
Ja gaaf hè! Heb net Captain America gezien. Dan nog The Incredible Hulk en dan is The Avengers aan de beurt :D

Bijna dezelfde volgorde hebben we: Ik keek eerst naar The Avengers, daarna C.America en daarna de Hulk  ;D
King Kong van Peter Jackson, is natuurlijk het bekende meisje en aap verhaal, maar ik vond het een hele mooi en leuke film met goed gestamp/gebonk!!! (voer voor je subwoofer)

Heb vandaag gekeken naar The Bourne Supremacy en The Bourne Ultimatum. Iedere keer weer een "expert" (huurmoordenaar) in de film.....een forse Rus met een sniper of een Marokkaan met capoeira-vechtkunsten  :clapping:
Woensdag of donderdag kijk ik naar het laatste deel "The Bourne Legacy"  :)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

Eigenlijk is het handiger om zo te kijken; Incredible Hulk, Captain America en The Avengers.

Die 2 laatste moet ik nog kijken. Met de Hulk begon ik, toen de Iron man delen, later Thor ... de rest volgt later.

Hoe dan ook; laat in de middag heb ik eerst Ajax gekeken.
Vanaf half negen had ik Nikita, Arrow en NCIS opstaan ..... zeg maar reclame, met een paar minuten serie erdoor heen,
in plaats van andersom.  :closedeyes:  Nu voor het slapen gaan, ga ik nog even Top Gear S19E04 terug kijken, die heb ik net gedownload  ;)

Pinohelmond

Source Code gekeken. Aparte film maar toch wel boeiend.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Martinus

allerlaatste afleveringen van House gekeken. Mooie 8 seizoenen.
............

Lord Elrond

Zo juist Die Hard 4.0 gekeken ^^ nu is Tron Legacy aan de beurt
Atmos 5.1.4  setup Usher CP6311 > X-616 > 3 paar Usher S520 MkII
Marantz SR7011 en Marantz MM7025 , Sony BDP 800 MkI
Sub Yamaha

MVG

Zojuist The Hunter gezien na deze ergens op het forum genoemd te zien, ik zag hem staan bij de videotheek en ik vind het een prachtige film. Langzaam maar dat paste wel, ik hou daar wel van!

Nu verder met Paprika, een Japanse anime!

Edit: mijn 1000e post!  :pompom:

Paprika is in ieder geval een mooie film qua animatie, ook qua verhaal. De film is zeker goed, maar of ik hem zelf ook echt goed vind ben ik nog niet aan uit, dat het een bijzondere film is staat vast! Met hem denk ik nog een keer bekijken, had meteen erna de neiging om hem nogmaals te kijken, dat heb ik nog niet eerder gehad.

Rob Eric Blank

Zaterdag Hotel Transylvania gekeken. Best een aardige film. Verhaal is natuurlijk weinig diepgaand, maar de grappen met de monsters zijn grappig.

RubenV.

Citaat van: Kjelt op februari 17, 2013, 22:17:31
Vanmiddag "Killing them softly" gekeken. Niet echt geweldig maar voor liefhebbers van maffia films en series zie je weer een hoop bekende gezichten voorbij komen en eerlijk is eerlijk  ik heb me niet verveeld. 7

Die heb ik hier ook al klaar staan om te gaan kijken, Ray Liotta is voor mij door zijn rol in Goodfellas en voice over in GTA Vice City wel de echte gangster. Ook in Revolver, Powder Blue, Narc en Blow vond ik 'm goed spelen.

Ik heb zelf de afgelopen week de volgende films gekeken: The Sweeney, The Amazing Spiderman, KungFu Panda 2 en Skyfall. Allemaal leuk  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Raymen

Wreck it ralph gekeken.

Wij vonden hem helemaal te gek zeer leuk gedaan alles.

8.5/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Bas Akkerman

Citaat van: Raymen op februari 18, 2013, 20:19:39
Wreck it ralph gekeken.

Wij vonden hem helemaal te gek zeer leuk gedaan alles.

8.5/10

Mvrg,
Raymen
Vond ik ook een aardige film. Leuke, mooi uitgewerkte fantasie, maar helaas ook een wat afgezaagd verhaal.

Net Bram Stokers Dracula gezien. Wat een matige transfer was dat, daar had ik meer van verwacht...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

Net Sinister gekeken in een volledig donkere kamer met het geluid op een flink volume. Is heel lang geleden dat ik dit soort films heb gezien en vond hem daarom ook behoorlijk creepy, paar keer zelfs op het punt gestaan om hem uit te zetten, maar hij bleef toch boeien :)

Hartslag is een paar keer aardig omhoog gejaagd :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Ronin79

The Following E03 gekeken.
Ik had die verleden week op TV gemist, maar aangezien ik die serie toch zelf heb ...
is het makkelijk om iets terug te kijken.

MVG

Citaat van: Martijn90 op februari 18, 2013, 22:16:11
Net Sinister gekeken in een volledig donkere kamer met het geluid op een flink volume. Is heel lang geleden dat ik dit soort films heb gezien en vond hem daarom ook behoorlijk creepy, paar keer zelfs op het punt gestaan om hem uit te zetten, maar hij bleef toch boeien :)

Hartslag is een paar keer aardig omhoog gejaagd :D

Dan ga ik deze vd week ook kijken, nu maak je e nieuwsgierig, lang geleden dat ik echt op het puntje van stoel heb gezeten vanwege een goede horror :D

Martijnst1990

Citaat van: MVG op februari 18, 2013, 23:21:47
Dan ga ik deze vd week ook kijken, nu maak je e nieuwsgierig, lang geleden dat ik echt op het puntje van stoel heb gezeten vanwege een goede horror :D
Ben benieuwd wat je ervan vind. Let wel, ik ben niet zo'n held, dus misschien vind jij het wel helemaal niks :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Citaat van: Martijn90 op februari 19, 2013, 00:11:48
Ben benieuwd wat je ervan vind. Let wel, ik ben niet zo'n held, dus misschien vind jij het wel helemaal niks :D

Ik ben ook erg benieuwd, mij kan t niet spannend genoeg zijn. Vooral ook omdat ik nu écht donker kan maken en nogal wat beter beeld en geluid heb kan de beleving zomaar een stuk intenser zijn  :D

Zojuist nog een stuk van THE prestige gekeken, maar dat wordt een andere keer afkijken, moet je wel je hoofd bijhouden

RubenV.

Citaat van: MVG op februari 19, 2013, 00:14:24
Zojuist nog een stuk van THE prestige gekeken, maar dat wordt een andere keer afkijken, moet je wel je hoofd bijhouden

The Prestige vind ik een erg goede film.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Ronin79

Als ik het mij goed herinner; kwam toen tegelijkertijd uit met de Illusionist, van Norton en Jessica Biel ?
Hoewel sommige wellicht The Prestige wat beter vinden, vind ik die andere ook wel vermakelijk.
Dat de titel onder belicht werd, had te maken, met het toch wel redelijke succes van The Prestige.

LuPo

Ik vind beide goed! Zowel the Prestige als the Illussionist.

Gisteren aantal afleveringen Lost S6. Er wordt wel erg spannend toegewerkt naar het slot!

Edit: vanavond Tranformers!  :headbanging:

VTEC_genieter

Vette film met veel metaal en subwoofer geweld! :headbanging:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

gsuk

Citaat van: snowbo op februari 17, 2013, 21:48:38
Net "The Twiligh Saga: Breaking Dawn part 2" Gekeken..

vond het wel lekker wegkijken ;D.. Geef hem 7*

Heb ik vanavond gezien met vrouw en twee dochters
Prima afsluiting van de reeks.

Gisteren de laatste ice age.
Groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

alexander2

Klein stukje kijken Life of Pi ben wel is benieuwd hoe dit eruit ziet.

LuPo

Citaat van: VTEC_genieter op februari 19, 2013, 21:00:45
Vette film met veel metaal en subwoofer geweld! :headbanging:

Beeld en geluid is inderdaad dik voor elkaar. Heb de hele film met een big smile gekeken. :D Verhaal is ook goed maar niet uitzonderlijk. 7,5/10

Binnenkort deel 2 en 3 kijken.. Schijnen wat minder te zijn qua verhaal volgens mij.