Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: MVG op februari 15, 2013, 22:47:44
Gisteravond andrea bocelli vivere live in tuscany, wat een mooie registratie zeg! Wauw! Enkel bij de camerastandpunten welke het podium van wat verder af weergaven waren soms uit focus. Geluid en beeld was van grote klasse!
En? :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

MVG

Citaat van: HTip op februari 15, 2013, 23:00:12
En? :wub:

:wub: :inlove: :wub: nog vérder bij mekaar op schoot ging niet! Erg romantisch! Het was héél gezellig gister  :D Topavond hoor. Weet niet of jij dit concert toevallig hebt, maar het is echt een aanrader!

LuPo

En het concert moest tussendoor een tijdje op pauze! :D

LittleNinja

Gisteren Dredd door de Oppo heen geduwd. Ik kan er werkelijk niet bij hoe deze film zo'n forse rating heeft behaald op IMDB.. Het was leuk om hem een keertje te zien maar nog leuker om hem daarna meteen weer te verwijderen.

Wel vond ik het dametje best appetijtelijk.. Ze heeft wel iets.
Maar als je haar een Google behandeling geeft, zie je al snel dat ze of blond haar moet hebben, of lang haar. Kort en donker haalt niet het mooiste uit haar.

HTip

Citaat van: MVG op februari 15, 2013, 23:42:25

:wub: :inlove: :wub: nog vérder bij mekaar op schoot ging niet! Erg romantisch! Het was héél gezellig gister  :D Topavond hoor. Weet niet of jij dit concert toevallig hebt, maar het is echt een aanrader!

Goed gedaan! :clapping:

Heb het concert niet, maar ik zal het in de gaten houden. Bedankt voor de tip!

Citaat van: LuPo op februari 16, 2013, 07:51:02
En het concert moest tussendoor een tijdje op pauze! :D
:D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

clipto

Citaat van: HTip op februari 14, 2013, 22:03:23
Da's toevallig. Ik net ook en precies hetzelfde. Wij zijn ook geen fan, maar wow, wat een prachtige beelden en lekkere muziek. Vooral het eerste nummer gaat erg diep 8)

Deadmau5!!!
Door jullie tip heb ik hem hier nu ook op staan, waanzinnig gaaf inderdaad!!
Dikke aanrader!!!
The art of flight
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

Martijnst1990

Citaat van: clipto op februari 16, 2013, 18:35:30
Deadmau5!!!
Door jullie tip heb ik hem hier nu ook op staan, waanzinnig gaaf inderdaad!!
Dikke aanrader!!!
The art of flight
Word een echte hit op het forum, heb hem ook vanmiddag gekeken :D

Nu even Sting Live in Berlin opstaan.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Ik zal em zo eens gaan bestellen!  :D 2 voor 20 nu bij het blauwe mannetje! Maarja welke wil ik er dan weer bijnemen, pulp fiction zit er ook bij, dat is toch ook wel een musthave!

Iemand het regent gehaktballen gezien? Die staat er ook tussen en ben nogal anitmatiefan, deze nog niet gezien.

Martijnst1990

Citaat van: MVG op februari 16, 2013, 19:38:16
Ik zal em zo eens gaan bestellen!  :D 2 voor 20 nu bij het blauwe mannetje! Maarja welke wil ik er dan weer bijnemen, pulp fiction zit er ook bij, dat is toch ook wel een musthave!

Iemand het regent gehaktballen gezien? Die staat er ook tussen en ben nogal anitmatiefan, deze nog niet gezien.
Met dat probleem zit ik ook een beetje, net ook zitten kijken. Die gehaktballen film is misschien wel wat, heb hem nog niet gezien, maar lijkt me wel leuk.

Als we dichter bij elkaar in de buurt woonden konden we er samen 2 bestellen van The Art of Flight, had hem graag bij je opgehaald :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

haha ja inderdaad! Dat zou wel eens leuk zijn ja! En anders had ik hem graag bij je langsgebracht  :D

Ja je kan natuurlijk alleen Art of Flight bestellen voor 11,99 maar krijg je ook nog verzendkosten, dus dan denk ik dan maar 2. Maar staan meer leuke bij  :D

LuPo

Cloudy with a Chance of Meatballs van de week gekeken. Erg leuke film met veel leuke grappen voor volwassenen. Ik vond het een 7,5/10. Ook qua beeld wel referentie kwaliteit (zoals eigenlijk de meeste animaties).

MVG

Denk dat ik die er maar bij bestel dan, heb een keer een trailer gezien en hij lijkt me inderdaad erg leuk. Volgens bluray.com is Pulp Fiction ook erg goed overgezet naar blu ray, maar goed die heb ik al meerdere malen gezien dus die koop ik wel een keer 'om te hebben'. En heb wel weer een keer zin in een goede animatie! Thanks!

skank1

Kon-tiki
7/10
Denk dat life of pi wel mooier is!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

squeek

Citaat van: Martijn90 op februari 16, 2013, 19:34:14
Word een echte hit op het forum, heb hem ook vanmiddag gekeken :D

Nu even Sting Live in Berlin opstaan.

Word tijd dat het een hit word, roep het al sinds vorig jaar  ;)

Vanavond the bourne legacy gezien, vond ik niks aan. Daarna rocky balboa, wat ik toch eennwaardige afsluiter vind van de reeks.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Ronin79

De Koreaanse film: The Man From Nowhere.

Alweer een goede film uit Zuid-Korea.
De films onderscheiden zich vaak met prachtige beelden, en/of aardig wat Drama.
Meer dan in Westerse films, maar ... ook deze film was en is zeker de moeite waard om te kijken.
Zeker als je van Aziatische films houd.

audiosurfer

Vanavond 'Wreck it Ralph' .
Ben er erg benieuwd naar.
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

djaxx

Citaat van: audiosurfer op februari 17, 2013, 09:12:14
Vanavond 'Wreck it Ralph' .
Ben er erg benieuwd naar.

Moet ik ook nog bekijken, lijkt super!

Net man on fire gekeken , wat een top film! Had hem blijkbaar nooit gezien  :blush:

LuPo

Voor het eerst The Avengers gekeken, geweldige film!

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op februari 17, 2013, 17:46:36
Voor het eerst The Avengers gekeken, geweldige film!
Ja gaaf hè! Heb net Captain America gezien. Dan nog The Incredible Hulk en dan is The Avengers aan de beurt :D

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari 17, 2013, 17:52:40
Ja gaaf hè! Heb net Captain America gezien. Dan nog The Incredible Hulk en dan is The Avengers aan de beurt :D

Die moet ik maar eens bekijken! Vanavond ga ik King Kong kijken denk ik. :D

JCL

Citaat van: LuPo op februari 17, 2013, 18:55:05
Die moet ik maar eens bekijken! Vanavond ga ik King Kong kijken denk ik. :D

Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik heb hem aangemeld in het topic "slechte film ooit".

Raymond187

Citaat van: Martijn90 op februari 17, 2013, 17:52:40
Goed bezig :D

Vanmiddag The Imposible gekeken. Indrukwekkende film. Als je jezelf kan verplaatsen in de personages dan wordt de film erg intens.

Wreck it Ralph DTS HD eindelijk uit  :popcorn:
Alex Cross zo misschien kijken.

snowbo

Net "The Twiligh Saga: Breaking Dawn part 2" Gekeken..

vond het wel lekker wegkijken ;D.. Geef hem 7*
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Nicklazzz

Marantz SR7007 & UD5005/B&W 683,HTM61,686,ASW610XP/ Van Den Hul/RU-connected/PS4/Synology DS412+ 16TB/AppleTV3

Kjelt

Vanmiddag "Killing them softly" gekeken. Niet echt geweldig maar voor liefhebbers van maffia films en series zie je weer een hoop bekende gezichten voorbij komen en eerlijk is eerlijk  ik heb me niet verveeld. 7