Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

jerrytoet

Citaat van: alexander2 op februari  6, 2013, 14:34:27
DvDscr. enkel.

Lincoln 2012 DVDSCR XviD AC3 5.1-SHOWTiME.avi
Lincoln.2012.DVDSCR.x264.AC3-Purple Dragon.mkv

en zo zijn er tig te vinden ik zou wachten op het echte werk. ;)
snap sowieso niet dat men al die dvdscr kijkt enzo...

gsuk

Citaat van: jerrytoet op februari  6, 2013, 14:51:30

maar dan heb je hem wel als eerste gezien ;) ;)

tijdje geleden was mijn dochter aan het zeuren wanneer de laaste twilijght er zou zijn,
dus vooruit scrnr gepakt,na vijf minuten zei zij zelfs al zullen we hem uitzetten Wat een Drama

groetjes Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

jerrytoet

Citaat van: gsuk op februari  6, 2013, 15:02:34
maar dan heb je hem wel als eerste gezien ;) ;)

tijdje geleden was mijn dochter aan het zeuren wanneer de laaste twilijght er zou zijn,
dus vooruit scrnr gepakt,na vijf minuten zei zij zelfs al zullen we hem uitzetten Wat een Drama

groetjes Emile
haha zelfs 720p vind ik tegenwoordig te min.... doe mij maar 1080p met dts-hd, heerlijk  :pompom:

J0ell

Pleur hem op mijn ipad voor onderweg ;) ski vakantie here i come  :D
Dan is de kwaliteit eis niet zo heel hoog.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

VTEC_genieter

+1 

Terwijl we serieus zijn met de beeldkwaliteit van onze TV's en geluidskwaliteit van onze audio-componenten. Je leest hier ook vaak welles-nietes-verhalen over luidsprekerkabels/interlinks/netsnoeren. En dan kijken we meer naar gedownloade allernieuwste films.
Ik zeg niet dat die kwaliteit slecht is, maar ik vind het gewoon zonde van je geld dat je in je apparatuur hebt gestoken    :dontgetit:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

gsuk

Citaat van: jerrytoet op februari  6, 2013, 15:11:08
haha zelfs 720p vind ik tegenwoordig te min.... doe mij maar 1080p met dts-hd, heerlijk  :pompom:

zo is dat!!!
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Kjelt

Citaat van: VTEC_genieter op februari  6, 2013, 15:52:16
Terwijl we serieus zijn met de beeldkwaliteit van onze TV's en geluidskwaliteit van onze audio-componenten. Je leest hier ook vaak welles-nietes-verhalen over luidsprekerkabels/interlinks/netsnoeren. En dan kijken we meer naar gedownloade allernieuwste films.
Ik zeg niet dat die kwaliteit slecht is, maar ik vind het gewoon zonde van je geld dat je in je apparatuur hebt gestoken    :dontgetit:
Het is volgens mij meer dat er geen alternatief is, dus of kijken of niet kijken en dan wint de nieuwsgierigheid het wel eens.
Ik wacht meestal op de bd release of kijk hem in de bios als ik het een topfilm vind maar ook ik heb me bezondigd aan het kijken van Django op screener niveau, viel gelukkig nog mee maar meer omdat het een hele goede film is  :D Maar zodra deze op bd te krijgen is wordt dat natuurlijk nog een keer overgedaan.
Tja iedereen luistert toch ook bv muziek in zijn auto terwijl dat bagger klinkt vergeleken bij de top set thuis? Als je films op je iPad kijkt zondig je mijn inziens nog veel meer, je kunt geen film kijken op een 10 inch display dat is door de brievenbus gluren  ;)  ;D

alexander2

Citaat van: VTEC_genieter op februari  6, 2013, 15:52:16
+1 

Heb ik al vele malen geroepen maar toen werd ik uitgelachen. :D

MVG

Dat ligt er maar net aan hoe groot je tv is en je kijkafstand. 720p of 1080p op een 50 inch op 5 meter afstand ga je echt geen verschil in zien  ;)

Maar ik ben het wel eens met jullie, ik ben al te laks om te gaan downloaden, of ik ga naar de bios, of ik wacht tot t betaalbaar is op blu ray. Bij mij enkel origineel! Al wil ik binnekort wel een klein stapje gaan wagen in de wereld van downloaden, maar dan ook enkel en alleen om te zien of een film wat voor me is alvorens ik hem koop  :D

LuPo

Dat is me wat te groot.. 40GB voor 1 film. Wel mooie kwaliteit inderdaad! :thumbs-up:

Vanwege mijn niet al te snelle internetverbinding doe ik 1080p MKV met DTS. Ook prima. ;)
Daarnaast heb ik uiteraard een mooie collectie BD's. :D

VTEC_genieter

Citaat van: alexander2 op februari  6, 2013, 16:27:23
Heb ik al vele malen geroepen maar toen werd ik uitgelachen. :D

Ow sh*t......dan word ik nu ook vet uitgelachen! :D :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

jerrytoet

Citaat van: LuPo op februari  6, 2013, 16:56:29
Dat is me wat te groot.. 40GB voor 1 film. Wel mooie kwaliteit inderdaad! :thumbs-up:

Vanwege mijn niet al te snelle internetverbinding doe ik 1080p MKV met DTS. Ook prima. ;)
Daarnaast heb ik uiteraard een mooie collectie BD's. :D
haha lang leve de glasvezel!  :clapping:

jerrytoet

Citaat van: MVG op februari  6, 2013, 16:37:35
Dat ligt er maar net aan hoe groot je tv is en je kijkafstand. 720p of 1080p op een 50 inch op 5 meter afstand ga je echt geen verschil in zien  ;)

Maar ik ben het wel eens met jullie, ik ben al te laks om te gaan downloaden, of ik ga naar de bios, of ik wacht tot t betaalbaar is op blu ray. Bij mij enkel origineel! Al wil ik binnekort wel een klein stapje gaan wagen in de wereld van downloaden, maar dan ook enkel en alleen om te zien of een film wat voor me is alvorens ik hem koop  :D
bij mij is het dus 5 meter op 50 inch maar het verschil is echt mega groot hoor, veel series kijk ik wel op 720p, maar als ik erna een film met 1080p kijk, wordt ik zo geil als een pakje boter :D

Pinohelmond

Citaat van: joelvandebeek op februari  6, 2013, 12:45:00
Vanavond gaat Flight aan.  :D Argo vond ik overigens een beetje tegen vallen. Hield me de laatste 3 kwartier pas echt bezig.

@ Christiaan S, misschien scheel gekeken maar waar heb je Lincoln vandaan? Wil deze graag zien!

Flight kun je overslaan. Vond het een enorme tegenvaller.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

alexander2

Citaat van: jerrytoet op februari  6, 2013, 17:02:51
haha lang leve de glasvezel!  :clapping:

Wat heeft glasvezel hiermee te maken?

En hoe zit dat met die boter? :D

jerrytoet

Citaat van: alexander2 op februari  6, 2013, 17:12:37
Wat heeft glasvezel hiermee te maken?

En hoe zit dat met die boter? :D
met glasvezel heb ik dat filmpje van 40gb van Lupo zo binnen...

1080p is geil toch :D

maar back on topic; vanavond Nederlands elftal!

J0ell

Citaat van: Pinohelmond op februari  6, 2013, 17:10:40

Meningen kunnen verschillen daarover  ;) Ik ga een film niet links laten liggen vanwege een anders mening. Kijk maar eens in topic allerslechtste films ooit. Hier worden gewoon goede films tussen gezet  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

modde239

Net gekeken naar de 1e afl van een nieuwe serie genaamd Zero Hour ziet er veelbelovend uit ga deze zeker volgen..... :popcorn:

modde239

Citaat van: Pinohelmond op februari  6, 2013, 17:10:40

Vond hem juist wel een goede film ach ja smaken verschillen..... :D

alexander2

Citaat van: jerrytoet op februari  6, 2013, 17:17:02
met glasvezel heb ik dat filmpje van 40gb van Lupo zo binnen...

1080p is geil toch :D

maar back on topic; vanavond Nederlands elftal!

Haal jij dan 100Mb down?
Voor mijn maatstaven nog traag maar wie ben ik. :D

VlisChris

Om maar weer ONtopic te gaan ;)
Vanavond film kijken, maar nog geen inspiratie. Iemand een leuk idee?

MVG

RTL 7 vanavond, eerst men in black en daarna star trek, geen verkeerd idee lijkt me  :D

alexander2

Ga nog 1 keer upside down proberen.

Kjelt

Citaat van: modde239 op februari  6, 2013, 17:20:29
Net gekeken naar de 1e afl van een nieuwe serie genaamd Zero Hour ziet er veelbelovend uit ga deze zeker volgen..... :popcorn:
Ik heb net het youtube filmpje bekeken maar wat lijkt me dit een slechte mix van:
Raiders ot lost arc , hudson hawk, en the davinci code. Kunnen ze niets nieuws meer verzinnen behalve de kerk, nazis en vrijmetselaars?  :baaa:

modde239

Citaat van: Kjelt op februari  6, 2013, 19:20:24
Ik heb net het youtube filmpje bekeken maar wat lijkt me dit een slechte mix van:
Raiders ot lost arc , hudson hawk, en the davinci code. Kunnen ze niets nieuws meer verzinnen behalve de kerk, nazis en vrijmetselaars?  :baaa:

Toch is het einde van de 1e afl erg verrassend ga het niet verklappen..... ;)