Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt

Citaat van: Pinohelmond op februari  4, 2013, 10:58:57
Wellicht waren de (mijn) verwachtingen op voorhand te hoog gespannen. Ik heb het 80 minuten opgehouden en toen heb ik hem stopgezet, dat zegt veel aangezien ik eigenlijk nooit een film niet af kijk. Naast het verhaal an sich vond ik ook het beeld en geluid zwaar tegenvallen.
Ah dan heb je de eindscene met John Goodman waarschijnlijk gemist die weer eenzelfde soort karakter speelt als in the big lebowsky, die vond ik dan wel een hoogtepuntje in deze film al was het een kleine.

alexander2

Citaat van: Kjelt op februari  4, 2013, 15:42:28
Ah dan heb je de eindscene met John Goodman waarschijnlijk gemist die weer eenzelfde soort karakter speelt als in the big lebowsky, die vond ik dan wel een hoogtepuntje in deze film al was het een kleine.

Hoe bestaat het?  :D
Precies dezelfde gedachten hier om dat typje wat Goodman speelde maar ik vond dat juist het dieptepunt van deze waardeloze shit film.
Dit sloeg echt nergens meer op en maakte de hele film alleen maar meer ongeloofwaardig.

shoalinmonk

Lekker OLD SCHOOL..op de beamer.

Mission: impossible

En jawel het eerste deel. Volgende week maandag deel 2 en zo verder...

W.Otter

vanavond weer eens apocalypse now er in gooien!is alweer tijden terug :)
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

shoalinmonk

rickw

Van het weekend heb ik Samsara gekeken. Is een beetje een film a la Baraka. De film is een vogelvlucht met daarin de mooiste plekken alsmede de smerigste plekken op deze aardkloof. Gewoon een wegkijkfilm met hier en daar een moment waardoor je gaat nadenken. 6,5/10

shoalinmonk

Eergisteren Mars Needs Moms gekeken.

Erg leuke animatie film. Ik kon hem niet, had er ooit van gehoord.

Pinohelmond

Citaat van: Kjelt op februari  4, 2013, 15:42:28

Hoelang duurt de film eigenlijk? Eens kijken of ik het restant nog een keer kan uitzitten.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Etiennevh

Argo gezien, keek best lekker weg. Geen verkeerd verhaal, alleen een beetje soft, makkelijk einde. 8/10
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Martinus

zo net insidious gekeken, kreeg deze nuchtere groninger mooi kippevel af en toe... getver dat een film dat toch met je kan doen  :devil:
............

LuPo

Kick-Ass vanavond voor het eerst gezien. Wauw wat een beeld en geluid! :pompom: En een ontzettend goede, komische en soms bloederige film. 9/10

mradem

Martijnst1990

Vanavond End of Watch en Top Gear S19E02 gekeken met een maat. Film vonden we beiden echt erg goed! Leuke humor, maar verder ook serieus en behoorlijk hard, aanrader! En Top Gear was weer ouderwets leuk ;)

Citaat van: LuPo op februari  4, 2013, 23:26:40
Kick-Ass vanavond voor het eerst gezien. Wauw wat een beeld en geluid! :pompom: En een ontzettend goede, komische en soms bloederige film. 9/10
Tof hé 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Citaat van: Martijn90 op februari  5, 2013, 00:06:58
Vanavond End of Watch en Top Gear S19E02 gekeken met een maat. Film vonden we beiden echt erg goed! Leuke humor, maar verder ook serieus en behoorlijk hard, aanrader! En Top Gear was weer ouderwets leuk ;)
Tof hé 8)

Ik wist niet dat Kick-Ass zó tof was! Had ik echt eerder moeten kijken. 8)
Ik heb de A-Film variant en beeld en geluid zijn perfect.

J0ell

Gisteren Sinister gekeken. Doet de tag horror eer aan  :D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

squeek

Heb de rocky collectie hier liggen, geleend van een vriend. Vanavond de derde gezien en moet zeggen toch wel de beste tot nu toe. Eerste deel was ook erg goed, deel twee viel wat tegen maar het geeft wel vorm aan het geheel.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

LuPo

Vanavond was het Memento. Sterke film met een zeer verrassend einde, al had ik al wel indicaties tijdens de film. Maar echt zo'n film waar je continu tijdens de film al aan het overleggen bent hoe het nou zit. 8/10

Patje4

Gekeken naar Skyfall! Ja typisch Bond maar waar was de Bondgirl!
-Onkyo TX-NR709-Kef Q11-Kef IQ6C-Samsung UE55D7000- Epson TW-3200- Optoma 92 inch-HTPC-PS4-Wii U-Dreamcast

Ronin79

Die was bij mij  :P

Elementary en The Following E02 gekeken.

modde239

Citaat van: LuPo op februari  5, 2013, 22:25:51
Vanavond was het Memento. Sterke film met een zeer verrassend einde, al had ik al wel indicaties tijdens de film. Maar echt zo'n film waar je continu tijdens de film al aan het overleggen bent hoe het nou zit. 8/10

Inderdaad een topper deze film.... :popcorn:

VlisChris

Niet in mijn eigen HT, maar wel bij mijn ouders: Lincoln
Net als toen ik hem paar dagen terug in de bios heb gezien weer absoluut onder de indruk.

Verplicht voer voor op middelbare scholen wat mij betreft.

djaxx

Citaat van: LuPo op februari  4, 2013, 23:26:40

Echt wel, dat is de eerste die ik ga kijken als mij sr 7007 ( normaal vandaag :) ) gearriveerd is !

J0ell

Vanavond gaat Flight aan.  :D Argo vond ik overigens een beetje tegen vallen. Hield me de laatste 3 kwartier pas echt bezig.

@ Christiaan S, misschien scheel gekeken maar waar heb je Lincoln vandaan? Wil deze graag zien!
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

VTEC_genieter

Ik ga Kick-Ass BD maar ook kopen............. ;D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

alexander2

Citaat van: joelvandebeek op februari  6, 2013, 12:45:00
Vanavond gaat Flight aan.  :D Argo vond ik overigens een beetje tegen vallen. Hield me de laatste 3 kwartier pas echt bezig.

@ Christiaan S, misschien scheel gekeken maar waar heb je Lincoln vandaan? Wil deze graag zien!

DvDscr. enkel.

Lincoln 2012 DVDSCR XviD AC3 5.1-SHOWTiME.avi
Lincoln.2012.DVDSCR.x264.AC3-Purple Dragon.mkv

en zo zijn er tig te vinden ik zou wachten op het echte werk. ;)