Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Citaat van: jerrytoet op januari 16, 2013, 09:50:14
die heb ik ook binnen gehaald.... waarschijnlijk ga ik die vanavond ook kijken :D

+1

Bas Akkerman

The Big Lebowski gisteren voor de eerste  :closedeyes: :blush: gezien. Was wel grappig, vooral de oneliners.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

gast2018

Het weer was ernaar en nog niet gezien dus gisterenavond "De hel van 63".

jerrytoet

toch maar seven psychopaths gezien gister... aardig filmpje! 7/10

Former member 78

Vanmiddag heb ik The Expendables 2 gekeken, op Blu Ray.
Vond de kwaliteit van het beeld heel erg matig, wat vonden jullie er van?

katwax

Citaat van: ArjanR1 op januari 17, 2013, 21:43:27
Vanmiddag heb ik The Expendables 2 gekeken, op Blu Ray.
Vond de kwaliteit van het beeld heel erg matig, wat vonden jullie er van?

Verhaal of beeld? Beide waren slecht, maar wat nu het slechtste was weet ik niet :)
Er zat bij mij ook veel ruis in het beeld, dacht eerst dat er iets mis was, maar andere films waren wel normaal beeld dus was het de film.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Former member 78

Voor het verhaal koop je die film niet ;)

Maar gaat dus echt over de kwaliteit van het beeld.
Het was niet scherp, leek wel een dvd... Het geluid was ook niet 100%.

Zymotic

MVG

Afgelopen week,

Matrix, wat een film! Ooit een keer op tv gezien, en nu op een waardige manier!
The rite, een heel aardige thriller horror met een anthony Hopkins in een mooie rol vond ik.
The international, goede thriller, geen hoogvlieger vind ik maar top beeld en geluid.
Zojuist ice age 4, blijft leuk!

mradem

Citaat van: ArjanR1 op januari 17, 2013, 21:59:54

Zover ik me kan herinneren was de kwaliteit wel redelijk. Geluid zeker.

En film was trouwens ook vermakelijk. Je moet het idd niet gaan kijken voor het verhaal :)

Martijnst1990

De NL uitgave is idd niet echt lekker, DFW hé :(
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

RubenV.

Citaat van: Martijn90 op januari 17, 2013, 23:43:57
De NL uitgave is idd niet echt lekker, DFW hé :(

Fijn dat je dat er even bij vermeld. Ik was namelijk in de veronderstelling dat DFW z'n leven gebeterd had na een hoop matige releases in het verleden. Erg jammer.
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Ronin79

Aflevering 11 en 12 van Grimm season 2.

Pas in Maart gaan ze verder met uitzenden .. jammer, want ik
vind het wel een vermakelijke serie.

modde239

Gebeurd niet vaak dat een film mij verrast zag net Halo 4: Forward Unto Dawn.....dacht dat het een b-film betrof maar dat bleek helemaal niet het geval te zijn....voornamelijk jonge onbekende acteurs die het erg goed doen....decors en CGI zagen er ook goed uit...kortom een aanrader voor de SF liefhebber.... :popcorn:

8/10

Martijnst1990

Citaat van: RubenV. op januari 18, 2013, 02:29:13
Fijn dat je dat er even bij vermeld. Ik was namelijk in de veronderstelling dat DFW z'n leven gebeterd had na een hoop matige releases in het verleden. Erg jammer.
Ik kan me voorstellen dat een film zoals bv The Expendables 2 beter is qua kwaliteit dan een budget film, maar echt goed was hij niet. Vond deel 1 een stuk beter qua kwaliteit naar mijn idee, maar die was ook van DFW.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LuPo

Ik ben met Lost al halverwege S04. De seizoenen worden nu een stuk korter (14 episodes). Ik vind het een spannende serie maar toch pakt Game of Thrones mij bijvoorbeeld veel meer terwijl ik die op de computer heb gekeken. Aangezien ik GoT ook op blu-ray heb inmiddels ga ik deze serie nog maar eens herzien. :worship:

Martijnst1990

Citaat van: LuPo op januari 18, 2013, 09:25:37
Ik ben met Lost al halverwege S04. De seizoenen worden nu een stuk korter (14 episodes). Ik vind het een spannende serie maar toch pakt Game of Thrones mij bijvoorbeeld veel meer terwijl ik die op de computer heb gekeken. Aangezien ik GoT ook op blu-ray heb inmiddels ga ik deze serie nog maar eens herzien. :worship:
Die vond ik ook wel beter ja. Nu is het wachten tot S2 op BD uitkomt :D Lost moet ik toch echt eens mee verder, alleen de laatste dagen ben ik vrijwel niet thuis geweest en ook vanavond ben ik er niet. Dus binnenkort maar eens verder kijken, ben nog steeds halverwege (Ep 17 of 18) van S2 :P

Dedicated HT

katwax

Inderdaad geluid was ook matig, vooral bij stukken die normaal je huis moeten doen trillen was het alsof ze het dempte.
Beeld was inderdaad dvd kwaliteit.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

LuPo

Citaat van: Martijn90 op januari 18, 2013, 09:45:18
Die vond ik ook wel beter ja. Nu is het wachten tot S2 op BD uitkomt :D Lost moet ik toch echt eens mee verder, alleen de laatste dagen ben ik vrijwel niet thuis geweest en ook vanavond ben ik er niet. Dus binnenkort maar eens verder kijken, ben nog steeds halverwege (Ep 17 of 18) van S2 :P

Jaaaaa S2. :D Ik heb S1 gekocht voor 16,66 euro (3 voor 50). Ik ga S2 in ieder geval niet voor het volle pond kopen. Ik heb hem al gezien namelijk. :P

Met Lost heb ik ook nog rekening te houden met m'n vriendin. We kijken het samen dus we kunnen het alleen kijken als we allebei thuis zijn.

jerrytoet

unstoppable gister op rtl4... nog niet gezien, was wel oke 7/10

Martijnst1990

Citaat van: jerrytoet op januari 18, 2013, 10:50:08
unstoppable gister op rtl4... nog niet gezien, was wel oke 7/10
Zo'n film moet je in een HT met subwoofer kijken, word die een stuk beter van :D Maar inderdaad best een aardige film.

Citaat van: LuPo op januari 18, 2013, 09:48:59
Jaaaaa S2. :D Ik heb S1 gekocht voor 16,66 euro (3 voor 50). Ik ga S2 in ieder geval niet voor het volle pond kopen. Ik heb hem al gezien namelijk. :P

Met Lost heb ik ook nog rekening te houden met m'n vriendin. We kijken het samen dus we kunnen het alleen kijken als we allebei thuis zijn.
Ik heb S1 van GoT toen gelijk op BD gekocht zonder hem te kijken en dat vond ik erg tof. S2 heb ik daarom ook nog niet gezien omdat ik die gewoon gelijk ga kopen. Tegen die tijd S1 nog maar eens opzetten en dan S2 erachteraan 8)

Dedicated HT

jerrytoet

Citaat van: Martijn90 op januari 18, 2013, 10:57:53
Zo'n film moet je in een HT met subwoofer kijken, word die een stuk beter van :D Maar inderdaad best een aardige film.
inderdaad... schandalig btw dat er nog steeds geen dts via glasvezel word door gegeven...

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 18, 2013, 11:24:00
inderdaad... schandalig btw dat er nog steeds geen dts via glasvezel word door gegeven...

Ach, 1080i en Dolby Digital 5.1 is ook vrij aardig voor gratis televisie (naja, 17 euro per maand ofzo). :D

Ik neem regelmatig films op tegenwoordig. Heb een 500GB hardeschijf aan m'n tv hangen. Maar de echte goede films koop ik wel op blu-ray haha!

jerrytoet

Citaat van: LuPo op januari 18, 2013, 12:05:20
Ach, 1080i en Dolby Digital 5.1 is ook vrij aardig voor gratis televisie (naja, 17 euro per maand ofzo). :D

Ik neem regelmatig films op tegenwoordig. Heb een 500GB hardeschijf aan m'n tv hangen. Maar de echte goede films koop ik wel op blu-ray haha!
dan moet er ook wel in dd5.1 uitgezonden worden, wat 9 vd 10 keer toch niet is :P

LuPo

Citaat van: jerrytoet op januari 18, 2013, 13:01:02
dan moet er ook wel in dd5.1 uitgezonden worden, wat 9 vd 10 keer toch niet is :P

Bij mij wordt alles DD5.1 uitgezonden (alle HD zenders).