Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Shadowfox en 2 gasten bekijken dit topic.

snowbo

Citaat van: JCL op januari 13, 2013, 19:06:59
Is dat inderdaad een goede film? Dit is helemaal mijn genre/type film, ben heel erg benieuwd of hij mijn hoge verwachtingen waarmaakt!
Vond het wel een goede film.. Goed opgezette complot en uitvoering. Of die jouw hoge verwachtigen waarmaakt durf ik echter niet te zeggen.
Vind het wel wel een dikke 7.5 :pompom:.
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

roland p

Citaat van: MVG op januari 13, 2013, 21:32:29Gisteravond black Swan, voor t eerst, wat een prachtige film zeg! Wauw!
Black Swan vond ik ook erg goed.

Red lights daarentegen...
Spoiler
Hij einde verprutst eigenlijk de hele film... De scepticus (die de hele film lang paranormaal begaafden probeert te ontmaskeren) blijkt opeens speciale krachten te bezitten en that's it...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

Etiennevh

SKyfall. Stond als DVD 5 Screener online. Kijkt heerlijk weg, goede film tot nu toe :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

MVG

Citaat van: roland p op januari 13, 2013, 21:58:16
Black Swan vond ik ook erg goed.

Red lights daarentegen...
Spoiler
Hij einde verprutst eigenlijk de hele film... De scepticus (die de hele film lang paranormaal begaafden probeert te ontmaskeren) blijkt opeens speciale krachten te bezitten en that's it...

Ik heb nog met red lights in m'n handen gestaan...twijfelde.. Liet em liggen en heb net de matrix aangezet, dus ga snel weer door  :popcorn: red lights zal ik van de week eens proberen, word nu wel nieuwsgierig.

Martijnst1990

Zet net Lawless op op aanraden van een maat, ben benieuwd :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mradem

I am number four. Aardig maar niet meer dan dat.

nielsdiy

Gisteravond The Hunger Games op BD gekeken. De film kon mij in het begin niet echt bekoren, maar dat kwam later meer dan goed. Er zit in ieder geval genoeg laag in om de cola in m'n glas te laten golven :)
Bowers & Wilkins CM5 // Yamaha A-S1000 // Yamaha CD-S1000 // Sonos

jerrytoet

gister een voetbal dagje gehad...

14:30 manchester united - liverpool
17:00 arsenal - manchester city
20:00 vasco da gama - ajax

daarna nog de 2e helft van malaga - barcalona gezien en daarna nog een stukje benfica - porto...

veel voetbal dus :D

thonha

Net the butterfly effect gekeken. Erg goede film!

VlisChris

Citaat van: JCL op januari 13, 2013, 19:06:59
Is dat inderdaad een goede film? Dit is helemaal mijn genre/type film, ben heel erg benieuwd of hij mijn hoge verwachtingen waarmaakt!

Ik vond het een opvallend goede film toen ik hem in de bios zag. Zal hem binnenkort eens opnieuw gaan kijken. Maar mijn stapel andere films is ook nog zo groot :angel:

Ronin79

Aflevering 5, 6 en 7 van Grimm season 2.

jerrytoet

dredd, vond em best wel wel goed... 7/10

Zymotic

Seven Psychopaths  - Weer eens wat anders 7/10

henk543

Vandaag in dubio. Zin in een lekker oudewertse gas-geef-film zoals die alleen in de jaren negentig gemaakt konden worden. Ik heb om een of andere reden Jurassic Park in mijn hoofd. Of toch nieuw gaan met Snow White & the Huntsman??

Gister overigens Paranorman gezien, die is best prima weg te kijken :)   7,5/10
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Zymotic

Snow White vond ik echt tegenvallen met een tenenkrommende Kristen Stewart.

VTEC_genieter

@Henk543,
De films van Rocky zijn goede gas-geef-films!
Vooral dat liedje "Eye Of The Tiger"  :pompom:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Zymotic

Net Cyrus gekeken, had ik al tijdje liggen. Viel me niet tegen, had zelfs iets langer mogen duren. 6,5/10

JCL

Kon het niet laten dus Argo gedownload in matige kwaliteit. Film zelf was erg goed, met name de eerste 90 minuten zijn de moeite waard. Het einde is een beetje cliche, je weet al hoe het afloopt (het is immers een waargebeurd verhaal). Alles bij elkaar wel een aanrader, 7.0.

henk543

Rocky heb ik helaas niet liggen.

Snow white heb ik gewoon uit gezet...  :nopompom:
Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

Zymotic

jerrytoet

wat afleveringen van seizoen 2 van Revenge gezien gister..

Ronin79

Gisteren Aflevering 8 en 9 gezien van Grimm season 2.
Op TV verder nog aflevering 3 en 4 van Elementary.

vieze freddie

Citaat van: Zymotic op januari 15, 2013, 18:19:22
Snow White vond ik echt tegenvallen met een tenenkrommende Kristen Stewart.
gisteren hansel & gretel (niet de witch hunters) gekeken, rare mix tss horror/slapstick/sprookje, niet meer dan een 4.5
dit weekend passeerde de nieuwe dredd: 6.5
Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

audiosurfer

Vanavond 'killing them soflty'. Niet te veel verwachtingen van, maar toch :)
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm

jerrytoet

Citaat van: audiosurfer op januari 16, 2013, 09:43:47
Vanavond 'killing them soflty'. Niet te veel verwachtingen van, maar toch :)
die heb ik ook binnen gehaald.... waarschijnlijk ga ik die vanavond ook kijken :D