Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Xstream

Citaat van: alexander2 op januari  7, 2013, 23:10:28
Noem er is 50.  ;)
Whaha, goeie ...
Hier hek ook nog een zooitje goeie geplaatst: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112609.25

Net Taken 2 gekeken ... Daar wordt je inderdaad echt niet vrolijk van. Tis dat ik een paar whisky op had, dus ik vond 't wel best. Maar zelfs toen verveelde ik me nog. Wat een ongeloofwaardige matige bende. Al vond ik Taken 1 ook al wat over hyped op een gegeven moment.

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

MVG

Citaat van: Xstream op januari  8, 2013, 01:04:36
Whaha, goeie ...
Hier hek ook nog een zooitje goeie geplaatst: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112609.25

Net Taken 2 gekeken ... Daar wordt je inderdaad echt niet vrolijk van. Tis dat ik een paar whisky op had, dus ik vond 't wel best. Maar zelfs toen verveelde ik me nog. Wat een ongeloofwaardige matige bende. Al vond ik Taken 1 ook al wat over hyped op een gegeven moment.

Thanks voor de link! Taken 2 moet ik nog gaan zien. Maar misschien toch maar links laten liggen dus..

Ronin79

Net de Japanse film: 13 Assassins gekeken.

Ik zat alleen een beetje raar te kijken, op het eind van de film.
Op een gegeven moment blijven er 2 over, waarvan eentje, toch echt
een Zwaard door zijn keel kreeg. Misschien was het niet dodelijk, maar ik stond er wel van te kijken.

Die andere gast die overbleef (Shinrokuro), vroeg wel aan hem; of hij onsterfelijk was.

Ik heb al wat theorieën online gelezen, waarom die andere gast weer opdook ... en allemaal zouden ze kunnen.

Voor de rest was het gewoon een hele goede film.

J0ell

Citaat van: SillentWolf op januari  8, 2013, 03:42:43

........

Zeker een goede film, niet veel mensen over gehoord hier.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

LuPo

high-q

Begonnen met American Horror Story. Gister de eerste twee delen gekeken  :devil:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: SillentWolf op januari  8, 2013, 03:42:43

Ik zal alleen een beetje raar te kijken, op het eind van de film.
Op een gegeven moment blijven er 2 over, waarvan eentje, toch echt
een Zwaard door zijn keel kreeg. Misschien was het niet dodelijk, maar ik stond er wel van te kijken.

Die andere gast die overbleef (Shinrokuro), vroeg wel aan hem; of hij onsterfelijk was.

Ik heb al wat theorieën online gelezen, waarom die andere gast weer opdook ... en allemaal zouden ze kunnen.

Deze ook gezien?

Citaat van: high-q op januari  8, 2013, 08:55:01
Begonnen met American Horror Story. Gister de eerste twee delen gekeken  :devil:
Is het wat?

jerrytoet

aan seizoen 2 van revenge begonnen gister :)

JCL

Citaat van: VTEC_genieter op januari  7, 2013, 21:49:54
Aha...films downloaden dus  ;D
En dan naar een Dune of Oppo streamen/zetten?
Maar dan heb je ook niks aan je peperdure componenten als dit soort films een tekortkoming hebben in het geluid en/of beeld.
Klopt mijn opvatting?

Ja dat klopt. Dus zaak om kwalitatief goede MKV'tjes te downloaden. Audio kun je vaak los vinden, op die manier heb je de DTS-MA track of True-HD track van de retail BD erbij. Beeld is dan gecomprimeerd, maar dat hoeft helemaal geen ramp te zijn.

high-q

Citaat van: Raymond187 op januari  8, 2013, 09:15:56
Is het wat?

Tijdje geleden S01 van deze serie gekeken, vond ik erg gaaf. Heb na twee delen van S02 nog niet het idee dat ik er al
in zit, maar vond het als twee losse episodes ook erg goed te doen.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

jerrytoet

Citaat van: JCL op januari  8, 2013, 10:48:34
Ja dat klopt. Dus zaak om kwalitatief goede MKV'tjes te downloaden. Audio kun je vaak los vinden, op die manier heb je de DTS-MA track of True-HD track van de retail BD erbij. Beeld is dan gecomprimeerd, maar dat hoeft helemaal geen ramp te zijn.
losse tracks? en waar vind je deze dan?

LittleNinja

Citaat van: alexander2 op januari  7, 2013, 21:32:17
Dat is regelrechte R5 troep ik kan daar niet naar kijken en luisteren doet zoveel afbreuk aan de film.

Ach.. vroeger keken we ook films in een mindere kwaliteit als dat het tegenwoordig kan. Die films hebben we toch ook van genoten?? Anders heb ik nog een teleurstelling voor je in petto... Over 10 jaar ziet het er en klinkt het allemaal nog veel beter.. :D

Citaat van: VTEC_genieter op januari  7, 2013, 21:49:54
Aha...films downloaden dus  ;D
En dan naar een Dune of Oppo streamen/zetten?
Maar dan heb je ook niks aan je peperdure componenten als dit soort films een tekortkoming hebben in het geluid en/of beeld.
Klopt mijn opvatting?

Yep. Vanaf het harde schijfje over een utp kabeltje naar de Oppo, via Ecosse bekabeling naar de Arcam, vervolgens via Nordost, QED en HQ naar de B&W's, de Velodyne en mijn Samsung full HD TV. Heerlijk! 8) Oh ja, het is ook nog eens een 720p file in pakweg 4 tot 4.5 GB. :D

Maar... als ik echt blij word van de film koop ik het BD schijfje ervan en geniet ik er zomaar nog een paar keer van. Fijn dat het verschil tussen mijn download en het schijfje dan toch nog zo groot is.

JCL

Citaat van: jerrytoet op januari  8, 2013, 11:23:51
losse tracks? en waar vind je deze dan?

De grootste hd torrent tracker van het internet (zeggen ze zelf). Kan je de naam wel PM'en maar inschrijvingen zijn helaas al jaren gesloten. Ook worden er geen invites meer uitgegeven.

jerrytoet

Citaat van: JCL op januari  8, 2013, 12:18:04
De grootste hd torrent tracker van het internet (zeggen ze zelf). Kan je de naam wel PM'en maar inschrijvingen zijn helaas al jaren gesloten. Ook worden er geen invites meer uitgegeven.
pm maar, je weet maar nooit :)

Ronin79

Citaat van: joelvandebeek op januari  8, 2013, 08:42:24
Zeker een goede film, niet veel mensen over gehoord hier.

Ik hou al sinds mijn jeugd van Aziatische films.
Niet elk soort, maar meer; Martial Arts (bijv. Ip Man, Ninja In The Dragons Den (1982)) en oa.
die oorlogsfilms, waar ze ten strijde trekken met hun vele zwaardjes, dan wel de zogenaamde; WuXia films
(An Empress And The Warrior, A Battle Of Wits etc). Soms vind ik ook wel een ander soort leuk, zoals
The Host of bepaalde nieuwere Koreaanse films.

Sinds 2 weken ben ik weer begonnen met wat films kijken (was toen ziek geworden, wat nog nog niet over is.
Waardoor ik dus veel in de woonkamer ben, vooral s'avonds). Dus ik heb nog wat Aziatische films die
hier op mij liggen te wachten. oa. 14 Blades (Donnie Yen), Shaolin, The Man From Nowhere en nog wat anderen.

Raymond187

Citaat van: SillentWolf op januari  8, 2013, 16:04:38
Ik hou al sinds mijn jeugd van Aziatische films.
Dan is deze film een must see voor jou :)

Ronin79

Ziet er goed uit.

Een van de laatste films die ik jaren geleden ..... (voordat ik de afgelopen 2 weken
weer wat films begon te kijken) gezien had, was; Legendary Assassin (2008). Als je van
Aziatische films houd, is deze ook aan te raden. Een andere film van hem (Jacky Wu) is de oudere;
Tai ji quan uit 1996 (die ik nog op DVD heb) Of wel Tai Chi II.

VTEC_genieter

Heb vandaag de volgende films gezien:

- John Carter
- The Wicker Man (wel met Nicolas Cage)

John Carter is van Disney, dus ik had al verwacht dat het een vriendelijke actie/avonturenfilm was, maar ik kocht hem voor de effecten.
The Wicker Man doet me denken aan de film "The Village". Weer dezelfde horror/thriller, maar dan minder eng. Er speelt in The Wicker Man ook een heel mooi dame in (bijrol)....met hele mooie ogen  :ph34r:

@SillentWolf,
Ben ook gek op martial art films  :)
Heb je Kung Fu Hustle (Stephen Chow) al gezien? Het vechten gaat hier supersnel, maar al die moves zien er heel leuk uit  :clapping:
De film 14 Blades met Donnie Yen vind ik ook een heel mooie film met een mooi verhaal. Miss Hong Kong speelt er ook in  :)
Binnenkort ga ik opzoek naar de blu-ray "Bodyguards and Assassins", is ook met Donnie.
Ennuh.....de film "Storm Warriors"  ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

14 Bladen en Bodyguards and Assassins heb ik op de schijf staan (ondertiteld en in MKV, dus HD).
Dat zelfde geld voor Storm Warriors. Ik ben wel van plan om de eerste 2 te kopen.

De film Kung Fu Hustle heb ik inderdaad ook gezien, geinige film.

Pas geleden heb ik ook nog weer SPL en The Lost Bladesman gekeken, ook beide van Donnie Yen.

Nu je het over zulke films hebt .. Ik heb net Shaolin en Blood - The last Vampire besteld.
Samen met de XXL Tarantino box en de Predator Trilogy. Bij de Wehkamp voor ongeveer € 90 samen.
Ben nog steeds bezig om mijn collectie aan het bijwerken, met wat missende of aanvullende films.
Ik had al bijna in geen 3 jaar meer een film gekeken, zie staan gekocht. Hoewel ik een grote collectie op DVD heb,
miste ik schijnbaar toch wat BR films, waarvan ik dacht dat ik die al had (vaak wel op schijf staan, of de MKV versie)
De Tarantino en Predator films zijn vervangingen van mijn DVD's. Blood en Shaolin had ik nog niet op BR of DVD.

Vanavond alleen een stukje gekeken van Elementary op TV, maar helaas niet af kunnen kijken.

Zo gouw naar bedje toe, het was laat geworden (na half 6)
Was mijn film collectie aan het uit sorteren, aangezien dat ik dat een tijdje geleden voor het laatst gedaan had. ;) ), en straks naar de Dokter.

Martinus

heb gister Loft, de bel. variant gezien. Vond ik best een aardige film.
............

Zymotic

Citaat van: LittleNinja op januari  6, 2013, 12:54:07
Gisteren was het voor mij Lawless. Wel ok maar pakte mij niet helemaal. 6.5/10

Heb ik gister ook gekeken. Vond het wel boeiend, maar had iets meer snelheid in gemogen. 6.5 vind ik ook een prima cijfer.

J0ell

Gisteren avond Princess Mononoke gekeken. Zeer goede film van Studio Ghibli. 8.0/10
Vanavond alleen nog  My Neighbor Totoro en dan heb ik alles van Studio Ghibli gezien.  ;D
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Ronin79

Misschien dat ik vanavond de film Bad-Ass opzet.
Tenminste als de visite weg is.

Mijn dochter is vandaag 3 geworden ... dus het word druk ..
Vandaar dat papa er straks ook even uitpiept, om naar de dokter te gaan, en rustig een uurtje bij Oma koffie gaat drinken,
om daarna mijn ouders op te halen voor het avond eten (allemaal dicht in de buurt op loop of fiets-afstand)

Onze kennissen die vanmiddag komen hebben veelal kinderen, en nemen die ook mee.
Je kunt je dus wel voorstellen; dat ik niet op dat lawaai zit te wachten. Onze eigen is
voor mijn oren al soms te veel, zie staan 7 kinderen, met veelal kwekkende moeders  ;)

jerrytoet

Citaat van: SillentWolf op januari  9, 2013, 12:44:14
Misschien dat ik vanavond de film Bad-Ass opzet.
Tenminste als de visite weg is.

Mijn dochter is vandaag 3 geworden ... dus het word druk ..
Vandaar dat papa er straks ook even uitpiept, om naar de dokter te gaan, en rustig een uurtje bij Oma koffie gaat drinken,
om daarna mijn ouders op te halen voor het avond eten (allemaal dicht in de buurt op loop of fiets-afstand)

Onze kennissen die vanmiddag komen hebben veelal kinderen, en nemen die ook mee.
Je kunt je dus wel voorstellen; dat ik niet op dat lawaai zit te wachten. Onze eigen is
voor mijn oren al soms te veel, zie staan 7 kinderen, met veelal kwekkende moeders  ;)
lekker een animatie film opzetten voor de kinders dan ;)

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers