Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Kjelt en 3 gasten bekijken dit topic.

katwax

Citaat van: high-q op januari  7, 2013, 11:50:25
Verstand op 0 zetten en niet te veel over nadenken.
Laat je gewoon meenemen door de actie, want daar ontbreekt het echt niet aan ;)
lol
dat moet lukken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

jerrytoet

gister begonnen met seizoen 3 van boardwalk empire, en gelijk 6 afleveringen achter elkaar gekeken. daarna nog 3 eps gezien van seizoen 5 van fringe... lekkere zondag weer  :worship:

LuPo

Citaat van: Raymond187 op januari  7, 2013, 11:12:29
Als men zich wilt versmaden naar het mooie beeld dat hij/zij heeft.

BBC Frozen planet eens gaan kijken  :wub:
Zelf vind ik Planet life de mooiste en leukste uit de reeks.

Taken 2 gisteren gekeken en viel me mee. Vrij rommelig
Spoiler
Die dochter die geen rijbewijs heeft en dan zo door de straten van Istanbul rijden

Helaas op audiogebied wel hopeloos uit de tijd met het 2.0 geluidsspoor.

Oeffel

Contraband gister gezien. Mager 6je
The Italian Job in een ander jasje, maar dan slechter uitgewerkt..

Laatste tijd veel films gezien die de middelmaat niet ontstegen in mijn ogen (The Grey, The King's Speech, The Bourne Legacy, Looper)

Enige wat mij echt kon bekoren was de Hobbit in de bios (ondanks 3D) en seizoen 4  van Dexter ( :wub: was briljant.)

Xstream

Citaat van: LuPo op januari  7, 2013, 12:37:50
Helaas op audiogebied wel hopeloos uit de tijd met het 2.0 geluidsspoor.
Bovendien 1080i ipv 1080p.

Vind "Life" ook de mooiste inderdaad ...

Die Upside down ziet er ook interessant uit, helemaal gemist. Was 't marketing budget op ofzo? Al zie ik dat 't een Canadees / Franse productie is. Verklaart 't e.e.a. :)
Vanavond misschien maar 's opzetten :)

Gisteren was 't That's my boy. Ik was in een bui voor zoiets onzinnigs, maar zelfs dan valt die tegen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Kjelt

Citaat van: Xstream op januari  7, 2013, 14:44:42
Die Upside down ziet er ook interessant uit
Ik hoop dat het verhaal beter is dan de voorfilm anders is het een CGI feestje met een flinterdun romeo en julia verhaaltje  :yawnee:

Etiennevh

Citaat van: Oeffel op januari  7, 2013, 14:18:01
Laatste tijd veel films gezien die de middelmaat niet ontstegen in mijn ogen (The Grey, The King's Speech, The Bourne Legacy, Looper)

Enige wat mij echt kon bekoren was de Hobbit in de bios (ondanks 3D) en seizoen 4  van Dexter ( :wub: was briljant.)
Ben ik helemaal met je eens. Veel films presteren wat mij betreft ver onder de maat, vergelijkbaar met een aantal jaren terug. Gewoon simpele actie e.d. is prima, maar een beetje een verhaal erbij is ook niet verkeerd.

Ik vond de Hobbit inderdaad weer een van de betere films, al moet er wel bij worden gezegd dat het eerste deel wel langdradig is tot zeg maar 1.5 uur kijken. Daarna komt er pas een beetje leven in de brouwerij..Overigens heb ik hem in HFR 3D gekeken en vond ik de laatste scène in de bergen met die Trol met die vieze baard wel heel zwak. Sommige momenten dat het beeld wat sneller beweegt en ze bijv. over die houten bruggen lopen, zie je gewoon dat ze "voor" de brug lopen i.p.v. er op, als je begrijpt wat ik bedoel. Goed te zien wat er opgenomen is voor zo'n groen doek.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

skank1

Citaat van: katwax op januari  7, 2013, 11:39:56
Ik had gehoopt dat hij zelfde niveau zou halen, heb hem klaarstaan voor 1 van de dagen te bekijken.
Als ik dit zo lees is het niet echt iets om naar uit te kijken dus :(

helaas niet, vrij rommelig en soms van de hak op de tak
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

MVG

Citaat van: Oeffel op januari  7, 2013, 14:18:01
Contraband gister gezien. Mager 6je
The Italian Job in een ander jasje, maar dan slechter uitgewerkt..

Dit is ook iets wat mij opvalt, ik werk bij een bedrijf waar ook een videotheek bij zit, en elke week als de nieuwe films komen en ik wat mee naar huis neem i en ben klaar met kijken denk ik, nee het is het weer net niet. Jammer is dat. Tuurlijk zijn er in 2012 wel topfilms geweest, maar ik zou wel wat meer van hoog niveau willen zien.

King's Speech vond ik dan zelf wel weer erg mooi! Maar goed, ik zou wel wat meer films als Intouchables willen zien, dat vond ik nu echt 'cinema'

Oeffel

King's Speech was inderdaad zeker oke hoor, zeker de oefeningen die Colin Firth moest doen waren best hilarisch. Als geheel vond ik de film wat weinig bieden qua verhaal.

Intouchables was inderdaad wel prachtig, nu was het eens omgedraaid: topverhaal, verder weinig poespas qua special effects ofzo.
Zal vast ook een reden zijn waarom meer goede Hollywoodacteurs in (vaak groots aangekondigde) series hun opwachting maken.

Was de Hobbit nu eigenlijk een twee-of drieluik?

modde239

LittleNinja

Gisteren nog naar Upside down gekeken. Eigenlijk op basis van dit topic. Het is allemaal niet helemaal glad gestreken maar ik vond hem best ok! De soundtrack was wel irritant met een set achterkanalen die schijnbaar hetzelfde signaal gaven als de center. Om het acceptabel te maken heb ik de achterkanalen uitgegooid. Pas dan merk je weer waarom surroundkanalen eigenlijk best wel veel toevoegen wanneer het goed gebruikt wordt. De film is voor mij in ieder geval een 7/10.

VTEC_genieter

Is de film Upside Down een hele nieuwe film ofzo?
Kan hem niet vinden op frs.nl

Maar dankzij dit topic heb ik ook een verlanglijstje:

- Inception
- Upside Down
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Citaat van: VTEC_genieter op januari  7, 2013, 21:25:32
Is de film Upside Down een hele nieuwe film ofzo?
Kan hem niet vinden op frs.nl

Maar dankzij dit topic heb ik ook een verlanglijstje:

- Inception
- Upside Down

Upside Down vanaf 21 maart 2013 in de bioscoop....maar vanaf nu in je eigen bios.... :D :popcorn:

alexander2

Citaat van: modde239 op januari  7, 2013, 21:30:22
Upside Down vanaf 21 maart 2013 in de bioscoop....maar vanaf nu in je eigen bios.... :D :popcorn:

Dat is regelrechte R5 troep ik kan daar niet naar kijken en luisteren doet zoveel afbreuk aan de film.

Martijnst1990

Citaat van: alexander2 op januari  7, 2013, 21:32:17
Dat is regelrechte R5 troep ik kan daar niet naar kijken en luisteren doet zoveel afbreuk aan de film.
+1

Als de achter kanalen hetzelfde lijken te doen als de center is het snel klaar :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VTEC_genieter

Aha...films downloaden dus  ;D
En dan naar een Dune of Oppo streamen/zetten?
Maar dan heb je ook niks aan je peperdure componenten als dit soort films een tekortkoming hebben in het geluid en/of beeld.
Klopt mijn opvatting?
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Voor al degenen die de matige hollywood producties van de afgelopen jaren beu zijn zou ik eens aanraden wat andere films te kijken bv franse films, italiaanse, spaanse, russische, deense, koreaanse (you get the point) en vooral dus de zogenaamde filmhuis films.
Niet met 5 miljoen $ aan CGI, schiet en ontplof spektakel maar vaak wel juweeltjes van verhalen met goede uitwerking en interactie van de karakters.
Films die je bijblijven  ;)

Zymotic

MVG

Citaat van: Kjelt op januari  7, 2013, 22:58:28
Voor al degenen die de matige hollywood producties van de afgelopen jaren beu zijn zou ik eens aanraden wat andere films te kijken bv franse films, italiaanse, spaanse, russische, deense, koreaanse (you get the point) en vooral dus de zogenaamde filmhuis films.
Niet met 5 miljoen $ aan CGI, schiet en ontplof spektakel maar vaak wel juweeltjes van verhalen met goede uitwerking en interactie van de karakters.

Zoals?  ;D Intouchables bijvoorbeeld vond ik werkelijk fantastisch, échte cinema, zulk soort films wil ik nog wel een paar voorbeelden van. Heb je aanraders?

alexander2

Citaat van: Kjelt op januari  7, 2013, 22:58:28

Noem er is 50.  ;)

chaka

comme un chef (geen hollywood dus nog 49)
under construction

Ronin79

Net Hanna gekeken.
Leuke en vermakelijke film.

Grindtegel

Citaat van: alexander2 op januari  7, 2013, 23:10:28
Noem er is 50.  ;)

Oldboy
Sympathy for Mr Vengeance
Joint Security Area
The Host
I Saw the Devil
The Chaser
A tale of two sisters
Mother
My sassy girl
Memories of murder
Lady Vengeance
Thirst
Taegukgi
Failan
Save the green planet
I'm a cyborg but thats okay
Alle Studio Ghibli films (stuk of 20)
Kon tiki
Troll hunter
Max Manus
Cargo
Das leben der Anderen
Die Blechtrummel
Run Lola Run
Das Weisse Band
Battle Royale
Infernal Affairs
Gommora
Rec 1 en 2
Amores Perros
Rundskop
Un prophete
Le Grand blue
Ne le dis à personne

zoiets?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

MVG