Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Rob Eric Blank

Citaat van: Raymen op december 26, 2012, 15:52:52
Gisteren ook dredd gekeken,vond hem ook tegenvallen.

Had de revieuws gelezen,maar kon me daar toch niet in vinden

6/10
De versie met Stallone was al niet veel....

Rob Eric Blank

Gister 9 gekeken. Ik vond het een zware tegenvaller. Beetje afgeraffeld allemaal kwa verhaal en het deed mij weinig. 6/10.

LuPo

Laatst Charlie and the Chocolat Factory op tv gekeken. Blijft leuk, uiteraard wel voor een wat jonger publiek. 7/10

Martijnst1990

Citaat van: Raymond187 op december 27, 2012, 08:29:10
ttssss en ik had nog wel een hoge pet van je op :D

Gisteren Exception gekeken op BR. Blijft een gave film  :thumbs-up:
En zaterdag Monsters inc. en ik kan niet wachten op deel 2
Sorry, ik hoop dat ik die pet weer gauw terug verdien :D

Inception is inderdaad erg gaaf en Monsters Inc. is ook erg leuk, zitten ook een paar mooie substukjes in beide films ;)

Wist niet dat er een tweede deel van Monster Inc. komt, leuk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

MVG

Die komt er zeker! Kijk maar eens Imdb  :D

Eergisteren kungfu panda 2
Gisterochtend prinsess and the frog, 's avonds se7en en op dit moment Belle en het beest. (het vrouwtje mag graag Disney kijken)

modde239

Gisteren gekeken naar Dredd heb mij vermaakt...tuurlijk het is geen film die een hoog IQ verlangt....(oke, kop hem er maar in  :D)....maar gewoon actie met een aantal mooie slomo's....7/10

squeek

Citaat van: Rob Eric Blank op december 27, 2012, 08:43:39
De versie met Stallone was al niet veel....

Maar dan had je wel stallone  :headbanging: tenminste
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Eddye

Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

VlisChris

Citaat van: LuPo op december 27, 2012, 09:27:43
Laatst Charlie and the Chocolat Factory op tv gekeken. Blijft leuk, uiteraard wel voor een wat jonger publiek. 7/10

Die was zeker goed te pruimen :) Ooit eens samen met een maatje van me proberen te kijken toen we uit waren geweest maar dat werd niet zo'n succes. Nu jaren later begin van de avond gekeken (je zit op tv zo vast aan de uitzendtijden :)) en vond hem alleraardigst om te kijken.

Don't you want to know our names?
Can't imagine how it would matter.

Geniaal toch :D Vooral met die droogheid van Wonka 8)

All I've got at home is one pony and two dogs and four cats and six bunny rabbits and two parakeets and three canaries and a green parrot and a turtle, and a silly old hamster! I WANT a SQUIRREL!

Ronin79

Nog steeds ziek ... de vrouw lag samen met de kleine op bed (oa, Ice Age 3 aan het kijken),
Dus had ik bij gebrek bij wat anders op TV, Priest maar aangezet.

Etiennevh

Net Lock Stock & Two Smoking Barrels weer gezien, heerlijk.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

modde239

Pffff....net gekeken naar Presume Coupable wat een heftige film zeg.....wat kan een leven in een nachtmerrie veranderen.....dit wens je niemand......maar wel een erg goede film....

Ps: Leg wel een paar tissues naast je.....

Ronin79

Na Priest ... Stake Land en The Darkest Hour gekeken.

LuPo

Gisteren The Last King of Scotland. Sterke film en erg sterk geacteerd door Whitaker!

J0ell

2e kerstdag ook maar een poging gewaagd tot Cloud Atlas.
Deze film was me erg onduidelijk en pakte me totaal niet. Halverwege maar uitgezet.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

jerrytoet

goodfellas 10/10
total recall 8/10
pitch perfect 7/10
the watch 6/10
cloud atlas 8/10

en tussendoor wat home alone gekeken met kerst, blijft leuk :)

Ronin79

Citeeren tussendoor wat home alone gekeken met kerst, blijft leuk

Dat jij die nog leuk vind. Na 365 keer gezien te hebben .... kan ik er niet eens meer om glimlachen.
Deel 1 en 2 gaat nog wel .. maar wel eens deel 3 gezien, dat gaat nergens meer over.

jerrytoet

Citaat van: SillentWolf op december 28, 2012, 17:24:03
Dat jij die nog leuk vind. Na 365 keer gezien te hebben .... kan ik er niet eens meer om glimlachen.
Deel 1 en 2 gaat nog wel .. maar wel eens deel 3 gezien, dat gaat nergens meer over.
zo erg vaak heb ik deze eigenlijk helemaal niet gezien, maar heb ze maar met een half oog gekeken... beetje ouwehoeren, iphone erbij... en alleen even opletten bij de pijn momenten ;)

Ronin79

Die pijn momentjes bij deel 1 en 2 zijn idd. wel leuk gevonden.  ;)

Ronin79

We gingen verder waar we gisteren gebleven zijn .... op het bankje TV kijken.
De PC kamer is nu te tochtig (wind staat op de voorkant, wat oudere flat) en niet echt warm, dus niet zo handig als je ziek bent.
Normaal kijk ik daar altijd, als ik een aflevering van een serie wil kijken.. die mijn vriendin niet leuk vind (Supernatural, Walking Dead, American Horror Story etc.),
en waar het ook vrij stil is onder het kijken.

Afgezien van wat mail, topics en wat berichten op Facebook .. zit ik nu maar in de woonkamer.
Mijn dochter en de vrouw des huizes liggen te slapen, dan kan ik rustig en zachtjes weer een filmpje opzetten.

Net gekeken; The Thing (2011)

Wat ik nu rustig ga kijken weet ik nog niet. Misschien 13 Assassins, of een Sci-Fi film.
Zachtjes geluid aan, en lekker plaatjes kijken.  ;)

VlisChris

Net bij een maatje Hit & Run gekeken. Wel een aardige film. Niet meer, niet minder.
Leuke hoofdrolspeelster. Dat maakt weer veel goed.

Ronin79

LuPo

Gisteren Het Bombardement omdat het vrouwtje daar graag naar toe wilde. Man man man, wat een gedrocht van een film. Voor de moeite een 3/10.

Vanavond naar Jack Reacher. :D

Kjelt

Expendables 2 opgezet. Die zou beter zijn dan expendables 1 die ik niet heb kunnen uitkijken.
Nou ik heb deze "film" na de belachelijke over the top onzinnige intro uitgezet , wat een ellendige ellende.
Echt zo'n film als je die op 31 december om 23.55 op zet niet in de gaten hebt dat buiten het vuurwerk is begonnen. En dan die Stallone, die zag er echt totaal verminkt (cosmetische chirurgie) echt belabberd uit. Dan nog de CGI bloodsplatter die later is toegevoegd in een kleurtje dat je eerder aan Sin City denkt (wel een geweldige film overigens). Dit is echt voor de liefhebbers.

Eddye

Citaat van: Kjelt op december 29, 2012, 11:41:50
Expendables 2 opgezet. Die zou beter zijn dan expendables 1 die ik niet heb kunnen uitkijken.
Nou ik heb deze "film" na de belachelijke over the top onzinnige intro uitgezet , wat een ellendige ellende.
Echt zo'n film als je die op 31 december om 23.55 op zet niet in de gaten hebt dat buiten het vuurwerk is begonnen. En dan die Stallone, die zag er echt totaal verminkt (cosmetische chirurgie) echt belabberd uit. Dan nog de CGI bloodsplatter die later is toegevoegd in een kleurtje dat je eerder aan Sin City denkt (wel een geweldige film overigens). Dit is echt voor de liefhebbers.
Ha, ik ben dus niet de enige die er zo over denkt :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005