Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

snowbo

Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

modde239

1198

beeld:Sony KDL-55NX810, amp:Anthem MRX700, front:Usher CP-6371, center:Usher S-525, surround:Usher S-520, sub:SVS PB13-Ultra (Sledge), fun:PS3

VlisChris

Ik zit nu looper te kijken. Ben nu ruim een uur onderweg en de film pakt me nog voor geen meter.

Ik denk dat ik zo maar verder ga met het ripen van mijn cd's ;)

Edit: ben nog even blijven kijken. Net nu begint de film ergens over te gaan voor mijn gevoel :) Eindelijk ook een klein beetje tempo.

snowbo

Citaat van: modde239 op december 21, 2012, 22:08:32
Ga ik morgen kijken duurt bijna 3 uur..... :D
Jupz had ik niet eens gezien, film komt wel langzaam op gang. Maar toch wel goede film.
ik vind het een 7+ waard.

Oh een tip als je de Q.o.Q release hebt gedownload, zet hem op stereo want de DD5.1 was hier niet helemaal jofel op de achter speakers.

modde239

Citaat van: snowbo op december 21, 2012, 23:37:20
Jupz had ik niet eens gezien, film komt wel langzaam op gang. Maar toch wel goede film.
ik vind het een 7+ waard.

Oh een tip als je de Q.o.Q release hebt gedownload, zet hem op stereo want de DD5.1 was hier niet helemaal jofel op de achter speakers.

Oke thanks ga ik doen......

VlisChris

Ohja, gisteravond Life of Pi gezien.

Alleraardigste film :)

J0ell

Citaat van: Christiaan S op december 21, 2012, 23:57:53
Ohja, gisteravond Life of Pi gezien.

Alleraardigste film :)

In de bios neem ik aan? en niet in je eigen HT.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Martijnst1990

Vandaag Never Back Down gekeken. Niks bijzonders, maar keek wel lekker weg :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

Citaat van: joelvandebeek op december 22, 2012, 16:20:47
In de bios neem ik aan? en niet in je eigen HT.

Hm ja klopt. In de bios.

Etiennevh

Net voor het eerst Intouchables gezien. Ten eerste hebben we enorm gelachen, maar wat het belangrijkste is, is de emotie en wat het in je los maakt..Wat een prachtig verhaal, echt een dikke aanrader vind ik.

Een van de beste films die ik dit jaar heb gezien..
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

alexander2

Citaat van: Etiennevh op december 22, 2012, 23:16:45
Net voor het eerst Intouchables gezien. Ten eerste hebben we enorm gelachen, maar wat het belangrijkste is, is de emotie en wat het in je los maakt..Wat een prachtig verhaal, echt een dikke aanrader vind ik.

Een van de beste films die ik dit jaar heb gezien..

Nog een paar filmtips dan maar.

Incendies
http://www.imdb.com/title/tt1255953/

Le fils à Jo
http://www.imdb.com/title/tt1548603/?ref_=fn_al_tt_1

À l'origine
http://www.imdb.com/title/tt1198385/

Le scaphandre et le papillon
http://www.imdb.com/title/tt0401383/?ref_=fn_al_tt_1

De rouille et d'os
http://www.imdb.com/title/tt2053425/

Elle s'appelait Sarah
http://www.imdb.com/title/tt1668200/?ref_=fn_al_tt_1

Le chant des mariées
http://www.imdb.com/title/tt1264074/?ref_=fn_al_tt_1

Le dernier pour la route
http://www.imdb.com/title/tt1245771/?ref_=fn_al_tt_1

drama / actie
MR 73
http://www.imdb.com/find?q=MR+73&s=all

Un conte de Noël
http://www.imdb.com/title/tt0993789/?ref_=fn_al_tt_1

Un prophète
http://www.imdb.com/title/tt1235166/

en zo kan ik nog wel even doorgaan. :D

alexander2

Morgen Cloud Atlas en natuurlijk het echte werk geen rare vage releases dat doet afbreuk aan de film uiteraard met fatsoenlijke subs.
Verheug mij enorm op deze film.

File size                        : 33.35 GiB
English DTS

rovinggecko

Gisteravond Brave gekeken. Leuke tekenfilm, en nog veel leuker voor de sub!
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

clipto

Dat is het mooie van dit forum he, Cloud Atlas kende ik nog niet.
Net trailer gekeken, waanzinnig mooie trailer, mijn interesse is gewekt!
Binnenkort ook even loslaten in de Home Theater hier dus ;)
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

alexander2

Om in de stemming te komen voor Cloud Atlas zonet What Dreams May Come gekeken.

modde239

Net gezien Flight (2012) goede drama met een altijd goed spelende Denzel Washington. Geeft de film een 8/10.

Raymond187

Citaat van: clipto op december 23, 2012, 16:43:40
Same here :)

high-q

Citaat van: clipto op december 23, 2012, 16:43:40

Citaat van: Raymond187 op december 24, 2012, 09:31:32
Same here :)

Gisteravond gekeken, vond het een geweldige film! Had bijna niet eens in de gaten dat ie zo lang duurde, want de verhalen bleven me boeien.
Beeld was goed en het geluid was ongelooflijk goed. Dit is ook wel ééntje die ik in full BR voor de verzameling wil hebben. Heb gister de 13,5gb versie
gezien, bron was Russisch. Afgezien van een aantal aanduidingen in de film (zoals plaats, tijd) was daar verder niks van te merken.

Wat me op viel qua geluid, was dat er een heleboel informatie wordt weergegeven via de rears. De bubble tijdens een aantal scenes was geweldig!
Ik heb tijdens de film een aantal keer achterom gekeken of er iemand door de deur kwam  ;D

Ik geef de film een hele dikke 8,5
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Raymond187

Citaat van: high-q op december 24, 2012, 09:44:58
Gisteravond gekeken, vond het een geweldige film! Had bijna niet eens in de gaten dat ie zo lang duurde, want de verhalen bleven me boeien.
Beeld was goed en het geluid was ongelooflijk goed. Dit is ook wel ééntje die ik in full BR voor de verzameling wil hebben. Heb gister de 13,5gb versie
gezien, bron was Russisch. Afgezien van een aantal aanduidingen in de film (zoals plaats, tijd) was daar verder niks van te merken.

Wat me op viel qua geluid, was dat er een heleboel informatie wordt weergegeven via de rears. De bubble tijdens een aantal scenes was geweldig!
Ik heb tijdens de film een aantal keer achterom gekeken of er iemand door de deur kwam  ;D

Degene die je achter je hoorde was Santa. legde een cadeau bij de kertboom :D
Een18DD+ :p

Ik wacht wel op de DTH-HD versie ;)

snowbo

Citaat van: high-q op december 24, 2012, 09:44:58

Mmm volgens mij had ik dezelfde versie van QoQ, echter vond ik het geluid wat achteruit kwam juist niet kloppen.
Telkens hoorde ik een aan/uit schakeling naar de achterspeakers. Komt misschien dat ik iets te dicht op mijn RA speaker zit??
Zal hem nog is kijken als de full bluray uitkomt. Ik heb na +/- 30min de stream omgeschakeld naar stereo en vond het toen een stuk prettiger kijken. Anyway blijft het een goede film :pompom:

high-q

Citaat van: Raymond187 op december 24, 2012, 10:27:54
Degene die je achter je hoorde was Santa. legde een cadeau bij de kertboom :D
Een18DD+ :p

Haha, ik zal eens kijken of die er staat en of er per ongeluk een geplet elfje onder ligt :P

Citaat van: snowbo op december 24, 2012, 12:16:25
Telkens hoorde ik een aan/uit schakeling naar de achterspeakers. Komt misschien dat ik iets te dicht op mijn RA speaker zit??

Dat is me niet opgevallen, mijn rears staan ongeveer 2m achter mij.
Wel heel af en toe het idee gehad dat ik stemmen dubbel hoorde (Engels/Russisch)  :confused:
En idd nog een keer kijken als de BR uit is.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2

Citaat van: high-q op december 24, 2012, 14:42:22
Haha, ik zal eens kijken of die er staat en of er per ongeluk een geplet elfje onder ligt :P

Dat is me niet opgevallen, mijn rears staan ongeveer 2m achter mij.
Wel heel af en toe het idee gehad dat ik stemmen dubbel hoorde (Engels/Russisch)  :confused:
En idd nog een keer kijken als de BR uit is.

Dan heb je echte de verkeerde release gedownload. :D

high-q

Citaat van: alexander2 op december 24, 2012, 15:04:38
Dan heb je echte de verkeerde release gedownload. :D

De versie waar jij het over had kon ik nog niet vinden, hehe. Zal niet lang duren voordat die ook via usenet te vinden is.
Volgens mij zag ik hem gister trouwens wel staan, met passw required.

The CinemaLounge

alexander2

Citaat van: high-q op december 24, 2012, 15:24:02
De versie waar jij het over had kon ik nog niet vinden, hehe. Zal niet lang duren voordat die ook via usenet te vinden is.
Volgens mij zag ik hem gister trouwens wel staan, met passw required.

Het zal niet lang duren maar je kunt volgens mij deze ook downloaden Cloud Atlas 2012 1080p RC Bluray Remux Custom 5 1 AC3-RESiSTANCE.
Vervolgens download je  Cloud Atlas 2012 1080p Bluray X264-HDT en deze DTS track remuxen.
Deze kwaliteit vond ik niet slecht maar wil je top dan moet je echt nog even wachten.