Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

KHunt-er

Net terug uit Antwerpen!
Heb de digitale versie gezien :o
Wat een plaatje!!!
VerShrekkelijk mooi gemaakt!!  ;D
Heerlijke humor wederom!

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Spacebass

CiteerVerShrekkelijk mooi gemaakt!! 
LOL  ;D

Kerstmanno

Vandaag Basic gekeken, met John Travolta en Samuel 'Captain Jack' L. Jackson. Best aardig, met een aantal leuke twists tegen het einde.
Soms wel even moeilijk te volgen (was moe, dus lag wellicht beetje daaraan) en hoewel het einde leuk was bedacht, kreeg ik wel het gevoel dat daardoor eigenlijk andere dingen van de film achteraf niet klopten. Maar ach... was prima vermaak voor een zondag.

Grindtegel

Gisteren naar Shrek 2 geweest en daarna nog Mystic River gekeken.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Kerstmanno

Grindtegel

Ik vond hem wel aardig, beetje traag en deprimerend. Had er eigenlijk wat meer van verwacht als ik eerlijk ben.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Gijs82

Saints en soldiers ga ik zo kijken  :)
Marantz SR7008 - Sony UBP-X800 - Sony PS5 - B&W CM serie - JVC X500 - Klipsch R-115SW

Mijn HomeCinema

FrankB

Citaat van: Grindtegel op juli 12, 2004, 16:49:19
Ik vond hem wel aardig, beetje traag en deprimerend. Had er eigenlijk wat meer van verwacht als ik eerlijk ben.

mooi, dan valt die af ;D

Net paycheck gekeken, op het romantische deel na een verrassende film. Voor het eerst dat Ben Affleck wel te pruimen was
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Net gekeken, Jerry Seinfeld: I'm telling you for the last time. Was weer erg leuk! :)

Spacebass

Begonnen met Looney Tunes voor de kids, en Along came Polly voor de oudere jongeren  ;D

Scarp

Net Shrek 2 gekeken. 'k vond 'm tegenvallen, maar was verder wel leuk.

WouterNeyn

Citaat van: Scarp op juli 13, 2004, 19:09:30
Net Shrek 2 gekeken. 'k vond 'm tegenvallen, maar was verder wel leuk.

Hij is wel aardig, maar ik vind hem absoluut minder dan de eerste shrek.

Rotel RSP-1068
Rotel RMB-1075 (EV: rears,center)
Bryston 3B-NRB (EV: fronts)
Pioneer DV575-A B&W 603 (Fronts) B&W 602.5 (Rears) LCR600 (Center) V/d hul, Monster Sanyo Z2  ProCinema Matwit 112x200 http://my.hifi.nl/?user=73

Spacebass

Vandaag ook Shrek 2 gekeken. Minder boeiend dan deel 1, maar het blijft prachtig hoe ze "gouwe ouwen" op zowel film als muziek gebied weten te integreren  O0  O0

Scarp

Voor mij zelfs 2 films op 1 dag vandaag, maar zonet ook nog "50 First Dates" gekeken. Een leuke schattige romantische komedie die me meteen aan "Groundhog Day" doet deken :) Een paar erg leuke grappen, maar verder niet bijzonder.

B.J.

Net troy gezien. Suffe film zeg  >:(

Martin_M

De laatste avonden zijn we alle Bottom-series weer eens aan het afwerken. Geweldig!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Leonard Shelby

Er komt bij weer geen film in de laatste tijd.... zit door seizoen 2 van "24" heen te werken.
Echt goed is het niet, maar jemmig wat verslavend.... :P

Grindtegel

Gisteren Lost in Space, leuke SF maar wat een geweldig vet geluid heeft die zeg!

bmateijsen

Gisteren de Hot Chick gezien..... Heb met sommige stukken echt in een deuk gelegen, maar over het algemeen niet een echte hoogvlieger ...

FrankB

Gisteren Spiderman 2  :-X gezien, wat een BUDFILM zeg. Ik vond 'm volledig waardeloos. Parker irriteerde ik me het eerste half uur mateloos aan. Special effects waren aardig maar niet grandioos. Liefdesverhaaltje uiteraard weer ultradun en het einde natuurlijk met een gapend gat zodat deel drie waarschijnlijk al klaar ligt voor opname  ::)

Vond 1 niet geweldig, 2 nog slechter.

BOUBOU

Citaat van: frenkb op juli 14, 2004, 09:33:42
Gisteren Spiderman 2  :-X gezien, wat een BUDFILM zeg. Ik vond 'm volledig waardeloos. Parker irriteerde ik me het eerste half uur mateloos aan. Special effects waren aardig maar niet grandioos. Liefdesverhaaltje uiteraard weer ultradun en het einde natuurlijk met een gapend gat zodat deel drie waarschijnlijk al klaar ligt voor opname  ::)

Vond 1 niet geweldig, 2 nog slechter.

Echt een kandidaat  voor de DVD....zonde van het bios kaartje  :)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

FrankB

Citaat van: BOUBOU op juli 14, 2004, 09:58:13
Echt een kandidaat  voor de DVD....zonde van het bios kaartje  :)

Gelukkig had ik 'm op dvd  ::)  ;)

Kerstmanno

Apart, had juist gehoord dat deel 2 stukken beter scheen te zijn!?  ???

FrankB

Citaat van: Menno op juli 14, 2004, 11:29:36
Apart, had juist gehoord dat deel 2 stukken beter scheen te zijn!?  ???

Ik ook, daarom ging ik 'm ook kijken. maar viel mij dus heel erg tegen (en m'n vriendin ook)

bmateijsen

Spiderman is eigenlijk er alleen voor de fans van Marvel comics..... Ik kijk erg uit naar de nieuwe film, maar vond het eerste deel ook gewoon heel leuk! Tja... en dan Doc. Oc. dat is gewoon erg gaaf.. de trailer ziet er supercool uit, dus wat mij betreft kan de film niet meer stuk..

Groet Bjorn