Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

T_I

Doorgekregen dat Red Dwarf een Back to earth miniserie heeft en een vers seizoen, dus beide er in een paar dagen door gejaagd afgelopen week.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

modde239

VlisChris

Straks The Bournce Legacy maar eens aanzetten :) Ben benieuwd.

CoSo

Eergisteren The Dark Knight Rises
Gisteren Prometheus
Vandaag The Amzing Spider-man

jasjenl

Citaat van: CoSo op december  2, 2012, 20:22:48
Eergisteren The Dark Knight Rises
Gisteren Prometheus
Vandaag The Amzing Spider-man
Dat is toevallig, ik heb gister ook Prometheus gekeken :) Viel me niks tegen moet ik zeggen, zowel audiovisueel als qua film zeker de moeite waard.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

high-q

Citaat van: Christiaan S op december  2, 2012, 20:00:37
Straks The Bournce Legacy maar eens aanzetten :) Ben benieuwd.

Gister ook gekeken. Prima mee vermaakt, mooi beeld en geluid maar had van de film meer verwacht: 7
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Denon Focal

Prometeus gezien. Qua spectakel prima, ook geluid en beeld erg goed.
Verhaal minder en slecht uitgewerkt.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

MVG

De smurfen gezien, verspilde tijd!

Vandaag captain Amerika denk ik.

Rob Eric Blank

Rob Eric Blank

Citaat van: jasjenl op december  2, 2012, 21:43:16
Dat is toevallig, ik heb gister ook Prometheus gekeken :) Viel me niks tegen moet ik zeggen, zowel audiovisueel als qua film zeker de moeite waard.
Ik vond het een strakke film. Gaaf

VlisChris

Citaat van: high-q op december  3, 2012, 09:23:13
Gister ook gekeken. Prima mee vermaakt, mooi beeld en geluid maar had van de film meer verwacht: 7

IK en mijn maatje hebben eigenlijk precies hetzelfde. Leuke film, maar er had zeker meer uit gehaald kunnen worden. Vooral de achtervolgingen-scene sprak ons duidelijk niet echt aan. Niet dat we niet van actie houden, maar het voegde aan het verhaal gewoon weinig toe. Och, ik heb me vermaakt :)

Exxar

Gisteren naar Lockout gekeken.

Viel nog mee.

J0ell

Citaat van: Exxar op december  3, 2012, 12:09:46
Gisteren naar Lockout gekeken.

Viel nog mee.

Lockout was wel oke om te kijken maar heel geweldig was hij niet. 6.5 / 7.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

Skyfox

Citaat van: MVG op december  3, 2012, 11:28:47
De smurfen gezien, verspilde tijd!

Vandaag captain Amerika denk ik.

Ook verspilde tijd ;-)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MVG

Citaat van: skyfox op december  3, 2012, 18:18:31
Ook verspilde tijd ;-)

Niet mee eens ;) ben wellicht 1 van de weinigen die deze film toch wel heel gaaf vind. De setting en sfeer vind ik erg cool. Het is natuurlijk niet zo gelikt als iron man, maar ik kan niet zeggen dat ik hem beter of slechter vind.

Skyfox

Citaat van: MVG op december  3, 2012, 18:26:19
Niet mee eens ;) ben wellicht 1 van de weinigen die deze film toch wel heel gaaf vind. De setting en sfeer vind ik erg cool. Het is natuurlijk niet zo gelikt als iron man, maar ik kan niet zeggen dat ik hem beter of slechter vind.

Och, zo vind ik Indy 4 heel lekker wegkijken, terwijl iedereen om me heen het niets vind. Ieder zn ding :-)
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

MVG

Dat ben ik dan wel met je eens :d al zijn de andere beter, met indy 4 is niks mis!

Maar ja ieder zijn ding inderdaad, zometeen mr Poppers penguins... Hoop dat dat wat is

Zymotic

Skyfox

Citaat van: MVG op december  3, 2012, 19:48:42
Dat ben ik dan wel met je eens :d al zijn de andere beter, met indy 4 is niks mis!

Maar ja ieder zijn ding inderdaad, zometeen mr Poppers penguins... Hoop dat dat wat is

Ah, die is echt zo leuk!! Heb echt in een deuk gelegen bij die film :-)

diceman

Zometeen een  klassieker kijken op Br: Breakfastcub.

MVG

Citaat van: skyfox op december  3, 2012, 19:54:41
Ah, die is echt zo leuk!! Heb echt in een deuk gelegen bij die film :-)

Dan ben ik benieuwd, ik was namelijk bang dat t niet zoveel zou zijn.. Jim Carry vond ik altijd erg goed, Bruce Allmighty is ook geweldig! eerst even wachten tot de vrouw klaar is met een bepaald programma op RTL 4  ;D

squeek

Citaat van: MVG op december  3, 2012, 18:26:19

Ik vond captain america de eerste keer maar zo zo. Maar na nog een keer gezien te hebben, en dan met the avengers achterop, vind ik het eigenlijk best een goeie film. De sfeer en setting zijn inderdaad goed, en ik vind het een erg cool karakter. Ook een erg leuke acteur die wel geknipt is voor die rol met een goed gevoel voor humor. Hij past mooi in 'de reeks'
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

MVG

Citaat van: squeek op december  3, 2012, 20:34:12
Ik vond captain america de eerste keer maar zo zo. Maar na nog een keer gezien te hebben, en dan met the avengers achterop, vind ik het eigenlijk best een goeie film. De sfeer en setting zijn inderdaad goed, en ik vind het een erg cool karakter. Ook een erg leuke acteur die wel geknipt is voor die rol met een goed gevoel voor humor. Hij past mooi in 'de reeks'

Spijker op z'n kop! Erg cool karakter inderdaad!

VlisChris

Zometeen nog maar eens 1 of 2 afleveringen The Pacific opzetten. Heb er nu 4 opzitten :)