Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Pinohelmond

Gisteren Expandables 2 gekeken.

Hoewel het allemaal niet erg serieus te nemen is toch wel een leuk, hersensloosavondje vermaak. Eerste scene dat Stallone die brommer door die helikopter heen gooit  :D :D :D
Deeltje 3 zie je de helden in een rolstoel met daarop een machinegeweer en anti-tank wapen gemonteerd.
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

Eddye

Citaat van: Pinohelmond op oktober  9, 2012, 09:05:56

Deeltje 3 zie je de helden in een rolstoel met daarop een machinegeweer en anti-tank wapen gemonteerd.

Ik dacht gelezen te hebben dat deel 3 de Female Expandables wordt. Bedenk er je eigen beeld maar bij..... :crazy:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Martijnst1990

Citaat van: Pinohelmond op oktober  9, 2012, 09:05:56
Gisteren Expandables 2 gekeken.

Hoewel het allemaal niet erg serieus te nemen is toch wel een leuk, hersensloosavondje vermaak. Eerste scene dat Stallone die brommer door die helikopter heen gooit  :D :D :D
Ik had gister de 1080p gedownload, maar vond het geluid niet bepaald best, had jij dit idee ook? Heb hem ook maar weer verwijderd, wacht wel tot eind van het jaar.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Pinohelmond

Citaat van: Eddye op oktober  9, 2012, 09:07:56
Ik dacht gelezen te hebben dat deel 3 de Female Expandables wordt. Bedenk er je eigen beeld maar bij..... :crazy:

Nee dank je.  :butbut:

Citaat van: Martijn90 op oktober  9, 2012, 09:43:27
Ik had gister de 1080p gedownload, maar vond het geluid niet bepaald best, had jij dit idee ook? Heb hem ook maar weer verwijderd, wacht wel tot eind van het jaar.

Geluid was slecht, zacht en bepaald niet synchroon.
Best wel grappig toch om de film te kijken al zien de helden er echt uit als opa's. Op een gegeven moment komt Chuck Norris ook effe helpen, die knalt met slecht één machinegeweer een groep van circa 70 personen neer en vervolgens met hetzelfde geweer ook nog een tank.  :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

alexander2

AUDiO ..........: ENG AC3 5.1CH 448kbps!
Russiche meuk van de HDclub welke allemaal een remux hebben gekregen.
Vergeet de CHD/xiaofriend ( vooral die ) / AVSHD / JohnW / CMCT / CzT / xHD  / BLUEBIRD  enz. enz.
Gewoon even wachten als je kwaliteit wil. ;)

Eddye

Citaat van: alexander2 op oktober  9, 2012, 12:05:44

Gewoon even wachten als je kwaliteit wil. ;)

LOL kwaliteit..... expandables 2...... 
Devialet 200
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

alexander2

Citaat van: Eddye op oktober  9, 2012, 12:09:40
LOL kwaliteit..... expandables 2......

Het is een echte actiefilm fantastisch over de top platte humor, one liners enz.
Iedereen mag een mening hebben over dit soort films maar de bioscopen stromen vol en de mensen vinden het geweldig.
Ach wat is kwaliteit dat is subjectief. ;)

Eddye

Citaat van: alexander2 op oktober  9, 2012, 12:22:21
Het is een echte actiefilm fantastisch over de top platte humor, one liners enz.
Iedereen mag een mening hebben over dit soort films maar de bioscopen stromen vol en de mensen vinden het geweldig.
Ach wat is kwaliteit dat is subjectief. ;)

Ik vond deel 1 niet leuk en het stukje wat ik van deel 2 gezien heb trok me ook niet. Ik heb nauwelijks humor kunnen ontdekken, en de over de top actie was voor mij niet genoeg om de film(s) te redden. Maar ja, da's mijn mening.
Devialet 200

Pinohelmond

Citaat van: Eddye op oktober  9, 2012, 12:36:54
Ik vond deel 1 niet leuk en het stukje wat ik van deel 2 gezien heb trok me ook niet. Ik heb nauwelijks humor kunnen ontdekken, en de over de top actie was voor mij niet genoeg om de film(s) te redden. Maar ja, da's mijn mening.

Je moet je ook voor aanvang niet instellen op een film vol diepgang en fantastische dialogen. Het is gewoon een leuk avondje hersenloos vertier,

Pino's Room

Eddye

Citaat van: Pinohelmond op oktober  9, 2012, 13:34:36
Je moet je ook voor aanvang niet instellen op een film vol diepgang en fantastische dialogen. Het is gewoon een leuk avondje hersenloos vertier,

Dat snap ik, en ik kan ook prima hersenloze actiefilms kijken van Stallone, Statham, Arnie en Li en noem ze allemaal maar op. Stop ze allemaal bij elkaar, en voor mij werkt het gewoonweg niet. Het ligt gewoon aan mij, want de meeste mensen vinden het wel leuk.  :wacko:
Devialet 200

LittleNinja

Ik heb hem er ook net op zitten...

Dit is zo'n film waarvan je liever niet vertelt aan je vrienden dat je hem gezien hebt. Wat een vreselijk slechte film zeg. Verhaal bereikt niet eens het nul punt. Er zitten een aantal mooie opmerkingen tussen die me wel konden amuseren. Verder wel gelachen om de film. Zo idioot clichématig dat het gewoon humoristisch is.

Nee, kopen ga ik hem nooit. :D

Oeffel

Citaat van: Vampire op oktober  3, 2012, 21:34:26
Gisteren de pilot gezien, vandaag eens kijken hoe ver ik kom met Suits. Lijkt me tot nu toe een erg leuke serie!

Kreeg een hoge waardering op IMDB. Je moet er van houden tussen al het geweld van politie/actieseries. Ik heb seizoen 1 afgekeken en vond het eerlijk gezegd briljant.   :pompom:
Januari gaat het pas weer verder, jammer genoeg.

Zymotic

Citaat van: LittleNinja op oktober  9, 2012, 23:49:47

Dit is zo'n film waarvan je liever niet vertelt aan je vrienden dat je hem gezien hebt. Wat een vreselijk slechte film zeg. Verhaal bereikt niet eens het nul punt. Er zitten een aantal mooie opmerkingen tussen die me wel konden amuseren. Verder wel gelachen om de film. Zo idioot clichématig dat het gewoon humoristisch is.

Zo'n ervaring had ik gister met That's my boy. Toch wel om moeten lachen, behoorlijk platte humor.

Pinohelmond

Citaat van: Zymotic op oktober 10, 2012, 10:05:24
Zo'n ervaring had ik gister met That's my boy. Toch wel om moeten lachen, behoorlijk platte humor.

Dat is het mooie van een mediaplayer en nieuwsgroepen, b-films die je nooit zou kopen kun je nu toch lekker kijken.

Pino's Room

VlisChris

Expendables 2? Ik vond hem werkelijk geweldig. Heerijk over the top, lekker overdreven, niets rustig aan doen, en Chuck Noris die nog even zijn gezicht laat zien 8)

Hoop hem binnenkort weer te bekijken :)

htjan160756

Hallo,

Prometheus (2012)
Verenigde Staten
Sciencefiction / Avontuur

124 minuten

geregisseerd door Ridley Scott
met Michael Fassbender, Noomi Rapace en Charlize Theron

Een team van ontdekkingsreizigers gaat op een reis door het universum waarbij ze een ontdekking doen die leidt naar de oorsprong van het ontstaan van de mensheid.
Hierdoor belanden ze in de gevaarlijkste uithoeken van het universum.
Daar zullen ze een angstaanjagend gevecht moeten doorstaan om de toekomst van de mensheid te redden.

8.0 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Former member 78

Citaat van: LittleNinja op oktober  9, 2012, 23:49:47

Is juist een film waar je het over zal hebben met je vrienden!
Als je al gaat beginnen over het ''verhaal'', dan mis je compleet de opzet van de film.

100% zeker dat ik hem koop, is gewoon een film die een man moet hebben ;)

Oja, mensen die de recente downloads hebben bekeken snap ik niet.
De kwaliteit is nog te slecht om op een telefoon te kijken.

modde239

Net gezien vond het een verrassend goede film geef hem een 8/10

Zymotic

Snow White and the Huntsman  6.0/10

Spoiler
Ik vond de scene waar Snowwhite het leger oproept ten strijde te gaan, tenenkrommend slecht

skank1

6/10

Edit: goh weet eigenlijk niet of ik hem niet meer moet geven, knap staaltje one man acteerwerk
Maar of ik hem zou herbekijken... Denk dat hij hiervoor te traag is, iets te langdradig..
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

alexander2

Citaat van: modde239 op oktober 11, 2012, 02:50:13
Net gezien vond het een verrassend goede film geef hem een 8/10

Hou helemaal niet van dit thema maar Tim kan niet mis bij mij alhoewel ik Dark Shadows niet echt je van het vond daarentegen verwacht ik veel van Frankenweenie 3D en zwart wit. :o

skank1

Expendables 2
Oh no, 3/10
Noemen ze dat ook film?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

clipto

Citaat van: Martijn90 op oktober  8, 2012, 19:14:16
Momenteel even Kings of Leon: Live at the O2.

Citaat van: squeek op oktober  8, 2012, 19:38:27
Is die kings of leon nog niet doorgesleten bij jou?  :D

Zou ook Foo Fighters live at Wembley eens kijken als ik jou was.
Veel mooiere opname en zelfde muziekgenre  :headbanging: :worship:
Ook hun documentaire 'Back and forth' is een aanrader trouwens!!
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

skank1

Martijnst1990

Citaat van: squeek op oktober  8, 2012, 19:38:27
Is die kings of leon nog niet doorgesleten bij jou?  :D
Had deze helemaal gemist, maar nee, nog niet :D Draai hem ook eigenlijk niet eens zo gek veel, maar blijkbaar wel iedere keer hier gemeld als het wel zo was :P

Citaat van: clipto op oktober 11, 2012, 15:35:51
Zou ook Foo Fighters live at Wembley eens kijken als ik jou was.
Veel mooiere opname en zelfde muziekgenre  :headbanging: :worship:
Ook hun documentaire 'Back and forth' is een aanrader trouwens!!
Zal ik eens naar kijken, ken de Foo Fighters eigenlijk niet echt, maar bedankt voor de tip :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT