Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

wil

The Corrs - Live at the Royal Albert Hall

Een feest om naar te luisteren en te kijken  :wub:

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

clipto

Days of our lives - queen documentaire
Cambridge Audio Azur 650A versterker - Linn Kaber LS500 speakers - BK XLS200 - Cambridge Audio Dacmagic 100 - Linn K20 speakerkabel

henk543

Klipsch RF-7 // RC-62 // RS-61 // RB-81
Onkyo 809 // SVS // PS 3 // XBOX 360
Cambridge Audio CD-10 // Sony bravia 52"

htjan160756

Hallo,

Men in Black III (2012)

Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

103 minuten

geregisseerd door Barry Sonnenfeld
met Will Smith, Josh Brolin en Tommy Lee Jones

In Men in Black III gaan Agenten J (Will Smith) en K (Tommy Lee Jones) terug... in de tijd.
In zijn vijftien jaar bij de Men in Black heeft J heel wat onverklaarbare dingen gezien, maar niets of niemand slaat hem met zoveel verstomming als zijn norse, terughoudende partner.
Wanneer het leven van K en het lot van de planeet op het spel staan, zal Agent J terug in de tijd moeten reizen om de dingen recht te zetten.
J ontdekt dat het universum geheimen herbergt waarover K hem nooit verteld heeft - geheimen die zich zullen openbaren als hij samen met de jonge Agent K (Josh Brolin) zijn partner, het agentschap, en de toekomst van de mensheid probeert te redden.

7.0 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

htjan160756

Hallo,

Piranha 3DD (2012)

Verenigde Staten
Horror / Thriller

83 minuten

geregisseerd door John Gulager
met Katrina Bowden, Christopher Lloyd en Danielle Panabaker

Een jaar na de aanval van prehistorische piranha's op Lake Victoria zijn de vraatzuchtige vissen via het rioleringssysteem van de stad kunnen ontsnappen.
Hierdoor krijgen ze toegang tot de zwembaden en het pas geopende waterpretpark "Big Wet".
De wilskrachtige Maddy en haar vrienden Barry en Kyle zullen het moeten opnemen tegen deze mensenetende creaturen...maar kan men ze wel tegenhouden?

5.5 / 10

Wat een waardeloze film, oké als je van (. ) ( .) hou dan is het leuk, maar verder vond ik er niks aan.
Het eerste deel was iets beter.

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE-H1 Mediaplayer en Panasonic 55inc. TV.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

skank1

Citaat van: wil op september 18, 2012, 21:10:51
The Corrs - Live at the Royal Albert Hall

Een feest om naar te luisteren en te kijken  :wub:

wil

Goeie smaak!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

LittleNinja

Gisteren Snow White and the Huntsman gekeken. Ik kom net aan op de 6.4 die er bij IMDB genoteerd staat..

Martijnst1990

Waarschijnlijk 1 of 2 episodes Breaking Bad S3.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Rob Eric Blank

Ik wil Inception er maar eens even ingooien. Mijn center testen.

Martijnst1990

Citaat van: Rob Eric Blank op september 19, 2012, 16:38:01
Ik wil Inception er maar eens even ingooien. Mijn center testen.
Gelijk heb je, echt een film om je center te testen :D :P Blijft een ontzettend gave film vind ik, alleen jammer dat ik hem al zo goed ken...
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Citaat van: Martijn90 op september 19, 2012, 16:45:13
Gelijk heb je, echt een film om je center te testen :D :P Blijft een ontzettend gave film vind ik, alleen jammer dat ik hem al zo goed ken...

Je was ook niet uitgenodigd om mee te kijken, toch? :P

W.Otter

net Prometheus gekeken. erg mooi gedaan en verrassend verhaal! 7,5/10 kom maar op met deel 2!
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Rob Eric Blank

Citaat van: Martijn90 op september 19, 2012, 16:45:13
Was de tweede keer dat ik de film zag. Blijft goed. Mooi gemaakt.

Martijnst1990

Dedicated HT

Eddye

Gisteren Prometheus gekeken, deze koop ik zeker op Blu-ray. Goeie film met een echt goede rol van Charlize Theron, zeker in vergelijking met Snow White & the Huntsman.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

high-q

Citaat van: W.Otter op september 19, 2012, 17:19:12
net Prometheus gekeken. erg mooi gedaan en verrassend verhaal! 7,5/10

Ben ik heel benieuwd naar! Nog even wachten tot na mijn vakantie :popcorn:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

T_I

Citaat van: MVG op september 18, 2012, 14:52:50Het kan nog veel erger! De logica van voetbal kijken ontgaat mij totaal, tot grote vreugde van mijn vriendin!

+1 (waarom naar 25 man in korte broek kijken... ik snap het niet :D )

Hier vanavond weer Babylon 5, zelfs m'n vrouw volgt het nu een beetje...
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Martijnst1990

Dedicated HT

Skyfox

Na een tijdje geen films gezien te hebben, m'n beamer weer eens aangezet voor MIB3...

... wat een verschrikkelijke film. Miste de humor van delen 1&2. Het voelde een beetje aan als een lege huls gecombineerd met een 'been there, done that' sausje. Sfx en beeld waren (zoals verwacht mag worden) prima op orde. (4/10)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Bas Akkerman

Gisteren Mulholland Drive gekeken. [jullie mogen me slaan-modus] Vanavond de eerste van de Godfather trilogie eens in zijn geheel kijken en niet zoals vaker halverwege instappen. [/jullie mogen me nog steeds slaan-modus] :blush: :blush: :blush:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

HTip

Citaat van: Bas Akkerman op september 20, 2012, 16:26:57
Gisteren Mulholland Drive gekeken. [jullie mogen me slaan-modus] Vanavond de eerste van de Godfather trilogie eens in zijn geheel kijken en niet zoals vaker halverwege instappen. [/jullie mogen me nog steeds slaan-modus] :blush: :blush: :blush:
Mulholland Drive hebben we vorige week gezien en ik denk dat ik die nog meerdere keren moet zien voordat ik het allemaal snap :unsure:

BTW: heb je zaterdag iets te doen? Zie mijn topic ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

alexander2

Citaat van: HTip op september 20, 2012, 17:26:19
Mulholland Drive hebben we vorige week gezien en ik denk dat ik die nog meerdere keren moet zien voordat ik het allemaal snap :unsure:

BTW: heb je zaterdag iets te doen? Zie mijn topic ;D

Dit soort films hoef je niet te snappen. ;)

MVG

Nergens voor nodig hoor Bas. Ik hou zelf best wel van Mafia films, maar na de eerste en daaropvolgende keren deze film bekeken te hebben kon ik toch echt niet begrijpen waarom er zo lyrisch gedaan werd over the godfather. Tuurlijk, het heeft de standaard gezet. En het is wel echt een goede film.

Neemt niet weg dat ik persoonlijk geen geeuwen kan onderdrukken bij het kijken van die film. Man wat duurt dat lang. Deel 2 vond ik de beste uit de serie. (ik wil ook hier tegen niemand zijn schenen schoppen hoor, ik wil alleen zeggen dat Bas zichzelf helemaal niet hoeft te schamen dat hij de film nog niet in zijn geheel gezien heeft, want het is gewoon een lange zit deze film, en je moet er ook echt zin in hebben)

Mocht je deze je bevallen dan heb ik nog wel een tip voor je: Corleone, een mini serie over de mafia baas Toto Riina. Zit ook goed in elkaar!

Mulholland Drive moet ik nog eens zien!

HTip

Citaat van: alexander2 op september 20, 2012, 17:35:18
Dit soort films hoef je niet te snappen. ;)
Oh, dan is het goed :D Maar het helpt wel om de aandacht erbij te houden ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

wil

Must-seens.  :thumbs-up:

Citaat van: skank1 op september 19, 2012, 11:04:33
Goeie smaak!
:P
En ook nog eens haarscherp opgenomen!! Deze DVD heeft een 2.0 track op de A-side en een 5.1 track op de B-side (of andersom), misschien heeft dat effect op de in te nemen informatie op een schijfje?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60