Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

W.Otter

ik stem voor een versie met kogels! worden leuke slagvelden dan  :clapping:
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

Martijnst1990

Ik checkte al even snel of ik zelf niet een fout had gemaakt :D Film is net afgelopen en hij viel zeker in goede smaak, waszelfs ontroerd aan het eind. Voor een totaal niet film mens is een film van 3 uur behoorlijk maar het is voor herhaling vatbaar, dus ik ga maar op zoek naar nog wat moois :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zymotic

Net Cloudy with a chance of Meatballs 3D gekeken. Heb me weer 1,5 uur prima vermaakt  :popcorn:

squeek

Citaat van: Zymotic op september  3, 2012, 22:41:16
Net Cloudy with a chance of Meatballs 3D gekeken. Heb me weer 1,5 uur prima vermaakt  :popcorn:

Oh heerlijk  :D heb me rotgelachen bij die film. Zo droge humor. Die pa is geweldig met zen muis op het scherm  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Zymotic

Ik had van te voren ook niet verwacht dat er zo veel humor in zat, dus aangenaam verrast!

RubenV.

Planet earth van de BBC, en dan die bluray met die loofbossen en onderwater wereld. Halverwege in slaap gevallen  :sleep: volgens mij is dit dan ook de ultieme kater-bluray
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Bas Akkerman

Citaat van: RubenV. op september  4, 2012, 03:21:41
Planet earth van de BBC, en dan die bluray met die loofbossen en onderwater wereld. Halverwege in slaap gevallen  :sleep: volgens mij is dit dan ook de ultieme kater-bluray
Of dat nu met de serie te maken heeft of met het tijdstip dat je die keek, dat waag ik te betwijfelen... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Grindtegel

Net klaar met Dark Shadows, moet zeggen dat er er helemaal niks van had verwacht maar dat ik aardig verrast ben. Vond hem prima om naar te kijken, niks speciaals of zo maar gewoon lekker kijkplezier en fun.

Johnny Depp doet zijn "ding" zoals gebruikelijk maar ik vind hem in deze rol beter dan in die nichterige Pirates rol. Geinig is om Chloe Moretz per film volwassener te zien worden. Ongelofelijk wat die is veranderd in maar 2 jaar tijd (Kick Ass).

Hoofdrol vind ik echter weggegeven voor de soundtrack, heerlijke ouderwetse jaren 70 muziek (o.k. op dat nummer van The Carpenters na dan maar die is waarschijnlijk daar expres om gekozen) gecombineerd met de fantastische bombastische soundtrack gecomponeerd door Danny Elfman.

Ik denk dat Tim Burton liefhebbers deze film wel kunnen waarderen, ik in ieder geval zeer zeker.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

high-q

Gisteren een film gekeken die al heel lang op mijn to-watch lijstje stond, maar altijd heb uitgesteld: Serenity.
Leuke sci-fi om naar te kijken en vooral het geluid was erg goed. Binnen de eerste minuten al flink veel laag  :o
Geef het een dikke 7
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VlisChris

Citaat van: Bas Akkerman op september  3, 2012, 15:41:22
Gisteren 'Requim for a dream' voor het eerst gekeken. Poeh, die gaat je niet in de koude kleren zitten.

Loodzware kost, maar wel een bijzonder goede film.

Bas Akkerman

Citaat van: Christiaan S op september  5, 2012, 17:31:03
Loodzware kost, maar wel een bijzonder goede film.
Absoluut! Nu 'Hall Pass' aan het kijken via HBO. Weer het andere uiterste. :dozingoff:

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

skank1

Citaat van: Bas Akkerman op september  5, 2012, 20:03:56
Absoluut! Nu 'Hall Pass' aan het kijken via HBO. Weer het andere uiterste. :dozingoff:

Matig ;)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+

Bas Akkerman

Citaat van: skank1 op september  5, 2012, 20:05:55
Matig ;)
Behoorlijk (voorspelbaar) inderdaad! Nu Indiana Jones aan het opnemen, de tweede uit mijn hoofd, en morgen kijken.

maximus79

Citaat van: Bas Akkerman op september  5, 2012, 21:14:32
Behoorlijk (voorspelbaar) inderdaad! Nu Indiana Jones aan het opnemen, de tweede uit mijn hoofd, en morgen kijken.

???, Komt deze maand op blu-ray uit!!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

WickedGame

Snow white and the huntsman

Erg vermakelijke film met mooie effecten. Toch ook wel een aparte kijk op een sprookje. Charlize Theron als slechte "heks" is erg goed neergezet. Ook de huntsman door Chris Hemsworth vond ik wel erg goed. De dwergen vond ik wat onderbelicht en een beetje "TE" neergezet als grappige wezentjes.

Al met al wel een vermakelijke film! 7,5/10 Vond ik het wel waard.

VlisChris

Hm, vond het een alleraardigste film, maar echt geweldig, of boven gemiddeld vond ik hem ook niet.
Enige reden dat ik hem goed kijkbaar vond (buiten het vrouwelijk schoon om) was dat het een bijzondere uitvoering van een oud sprookje is :)

Eddye

Citaat van: WickedGame op september  6, 2012, 10:34:38
Snow white and the huntsman

Erg vermakelijke film met mooie effecten. Toch ook wel een aparte kijk op een sprookje. Charlize Theron als slechte "heks" is erg goed neergezet. Ook de huntsman door Chris Hemsworth vond ik wel erg goed. De dwergen vond ik wat onderbelicht en een beetje "TE" neergezet als grappige wezentjes.

Al met al wel een vermakelijke film! 7,5/10 Vond ik het wel waard.

Al met al vond ik het een leuke film, maar ik vond Charlize echt heel matig acteren, om over Snow White maar te zwijgen (Volgens mij kent dat kind maar 1 gelaatsuitdrukking....). Verder zag alles er prachtig uit, en was het verhaal bekend, maar toch anders.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

skank1

Citaat van: Eddye op september  6, 2012, 12:06:20
Al met al vond ik het een leuke film, maar ik vond Charlize echt heel matig acteren, om over Snow White maar te zwijgen (Volgens mij kent dat kind maar 1 gelaatsuitdrukking....). Verder zag alles er prachtig uit, en was het verhaal bekend, maar toch anders.

Mee eens..
En maar wenen dat die vrouwen doen, ze wenen bijna ganse film door..
Had liever keira knightley as snow white gezien.. De huidige gaat niet af in haar rol... Dat ze maar bij twillight blijft ;)

htjan160756

Hallo,

The Hunger Games (2012)

Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction

142 minuten

geregisseerd door Gary Ross
met Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson en Elizabeth Banks

In de nabije toekomst wordt Noord-Amerika geteisterd door droogte, brand en oorlog.
Het wordt nu Panem genoemd, een land verdeeld in de 'Hoofdstad' en twaalf regio's.
Elk jaar worden twee jonge deelnemers van elk district uitgeloot met het doel om in een competitie de andere deelnemers uit te schakelen.
Het volk wordt gedwongen om deze 'wedstrijden' te kijken.
Voor vermaak, maar ook ter intimidatie van de onderworpen districten.
Katniss neemt vrijwillig de plaats in van haar zusje, die geselecteerd was om deel te nemen.
Peeta, een man zonder enige gevechtsvaardigheden, zal haar vergezellen.
Samen moeten ze het opnemen tegen veel sterkere en beter getrainde deelnemers...

7.0 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

high-q

Citaat van: Eddye op september  6, 2012, 12:06:20
om over Snow White maar te zwijgen (Volgens mij kent dat kind maar 1 gelaatsuitdrukking....)

:D
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

skank1

Lol die zit! Dat is em inderdaad!

Net titanic bd gezien! Verrassend goed beeld voor zon oude film.. Had dit niet verwacht. Geluid is goed met een paar mooie subgedeeltes.. Maar dus geen hoogvlieger.
Lang geleden sinds ik hem gezien had... Ik geef hem een 8/10

alexander2

Citaat van: high-q op september  6, 2012, 16:08:56

:D

Lacheh maareh

Starring in one of Hollywood's biggest film franchises will put you on the top of many lists, including richest actress in Hollywood, which is exactly where Ms. Kristen Stewart finds herself.

From the period of May 2011 – May 2012 Stewart earned more than any other working actress, pulling in $34.5 million in gross earnings including $12.5 from the Twilight films. That number also includes this year's surprise hit, Snow White and the Huntsman.

In a close second, proving it doesn't matter how annoying you are, Cameron Diaz earned $34 million off of last summers Bad Teacher and What to Expect When You're Expecting.

Taking the bronze medal, Sandra Bullock who believe it or not is still making money from The Blind Side, pulled in an even $25 million.

The rest of the top 10 are listed below (and it's important to note Angelina Jolie is still $9 million dollars better than Jennifer Aniston).

4) Angelina Jolie: $20 million
5) Charlize Theron: $18 million
6) Julia Roberts: $16 million
7) Sarah Jessica Parker: $15 million
8) Meryl Streep: $12 million
9) Kristen Wiig: $12 million
10) Jennifer Aniston: $11 million

Het probleem met de hedendaagse films is dat de filmbonzen op super safe spelen dus tienerfilmpjes maken met simpele verhaallijnen met weinig tot geen expliciete geweldscènes, het moet allemaal glad en braafjes.
Je koopt de rechten van een zogenaamde bestseller ( liefst een trilogy ) waarvan niemand ooit van had gehoord vervolgens huur je de meest hotte puber van het moment, als laatset prop je een nietszeggend liefdesverhaaltje erin en klaar is Kees.
De jeugd vindt het fantastisch en iedereen praat elkaar na maar dat is iets wat ik vroeger ook deed. ;)

jerrytoet

dark shadows! 8/10

tim burton en depp, ik blijf er ongeloofelijk van houden... lekkere film  :clapping:

skank1