Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

htandre en 1 gast bekijken dit topic.

T_I

Afgelopen woensdag Babylon 5 weer uit de kast getrokken en met seizoen 1 begonnen. Toch nog een erg vermakelijke serie, zij het dat de kwaliteit duidelijk van voor de HD rage is.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Skyfox

Citaat van: T_I op augustus 10, 2012, 09:13:26
Afgelopen woensdag Babylon 5 weer uit de kast getrokken en met seizoen 1 begonnen. Toch nog een erg vermakelijke serie, zij het dat de kwaliteit duidelijk van voor de HD rage is.

Geweldige serie!! De sfx waren volgens mij nog gerendered op een Amiga systeem gedurende het eerste en het tweede seizoen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

modde239

Gisteren naar The Hunger Games gekeken was een vermakelijk film geef hem een 7.5.... :popcorn:

Martijnst1990

Intouchables.

Echt een hele mooie film!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

VlisChris

Citaat van: modde239 op augustus 10, 2012, 13:41:04
Gisteren naar The Hunger Games gekeken was een vermakelijk film geef hem een 7.5.... :popcorn:

Mwoah, vond de reacties van te voren wat overtrokken. En daarom viel de film me wat tegen. Maar zal hem binnenkort eens opnieuw kijken. Eens kijken of ik hem dan wat beter vind :)

Vanavond in de echte bioscoop overigens Totall Recall gekeken. Heerlijke film met een en al actie. En een aantal overtuigende scenes. Goed vermaakt. 8tje denk ik zelfs wel.

MVG

Gister Hobo with a Shotgun gezien,

heerlijk foute film  :devil: Van mij een 7

htjan160756

Hallo,

4:44 Last Day on Earth (2011)

Verenigde Staten / Zwitserland / Frankrijk
Drama / Sciencefiction

85 minuten

geregisseerd door Abel Ferrara
met Willem Dafoe, Shanyn Leigh en Paul Hipp

In een ruime flat woont een koppel.
Ze zijn verliefd op elkaar.
Zij is een schilderes, hij is een succesvolle acteur.
Dit lijkt gewoon een normale middag – behalve dan dat het geen normale middag is, niet voor hen en niet voor iemand anders.
Want morgen, om 4:44 's ochtends, een paar seconden eerder of later, zal de Aarde veel sneller vergaan dan de grootste doemdenker ooit had gedacht.
De uiteindelijke ondergang zal er komen, niet onaangekondigd, maar wel zonder de mogelijkheid te ontsnappen.
Er zullen geen overlevenden zijn.
Uiteraard zullen er altijd mensen zijn die tegen beter weten in hopen op één of ander mirakel.
Niet onze twee geliefden.
Zij - zoals de meerderheid van de bevolking - hebben zich neergelegd bij hun lot: dat de wereld zal vergaan.

5- / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

LittleNinja

Ik zag dat The Dictator beschikbaar is in HD. Hoeveel wordt er niet in het Engels gesproken?? Via de PS3 heb ik nooit ondertitels tenzij het "af fabriek" verzonken zit in de film.

Martijnst1990

Net klaar met The Prestige. Had hem alis eerder gezien, maar ook de tweede keer was hij weer ijzersterk 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mradem

Breaking bad S5E5. Wat een briljante aflevering!

Martijnst1990

Citaat van: mradem op augustus 13, 2012, 22:08:28
Breaking bad S5E5. Wat een briljante aflevering!
Ik moet mezelf steeds inhouden om niet aan S5 te beginnen, wil eigenlijk weer vanaf S1 gaan kijken :D

Dedicated HT

htjan160756

Hallo,

Sukiyaki Western Django (2007)

Japan
Western / Actie

121 minuten / 98 minuten (international cut version)

geregisseerd door Takashi Miike
met Hideaki Ito, Masanobu Ando en Koichi Sato

Gesitueerd tijdens de "Genpai oorlogen" aan het eind van de 12e eeuw, houden de Minamoto en Taira bendes een bloederige confrontatie in het stadje Yuda, terwijl een dodelijke revolverheld het volk beschermt.

6- / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector op een 108Inc filmdoek.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Skyfox

Gisteren genoten van het concert van Room Eleven in Carré. Fantastisch concert, helaas alleen op dvd en niet op bluray...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

LittleNinja

The Dictator de revu laten passeren. De film heeft echt wel een paar hele leuke momenten maar over het algemeen vond ik het maar matig. Het deed me soms denken aan de irritante humor van Leslie Nielsen. ( Klopt, smaken verschillen.. )

Kwabbernoot

Citaat van: Christiaan S op augustus 11, 2012, 00:52:00
Mwoah, vond de reacties van te voren wat overtrokken. En daarom viel de film me wat tegen. Maar zal hem binnenkort eens opnieuw kijken. Eens kijken of ik hem dan wat beter vind :)

Eergisteren ook bekeken en inderdaad, op Rotten Tomatoes zelfs 8,5 scorend. Ik vond het amper een 6,5.

Groeten...

WickedGame

Gisteren God Bless America gekeken, een wat traag startende film maar wel met een boodschap die gaande weg de film wel duidelijk naar voren komt. Uiteraard wel over de top, maar moet zeggen erg vermakelijk.

LittleNinja

Zojuist Battleship gekeken. Wat een heerlijk spektakel!! Verhaal? Nou en! Acteerwerk? Nou en!! Geloofwaardigheid?! NOU EN!!!

Gewoon aanzetten, volume knop open en je laten wegblazen! 8)

Misschien wel even handig om de buren te informeren...

high-q

Citaat van: LittleNinja op augustus 14, 2012, 11:42:15

Nou en!!   :-X:D :headbanging:

Ik heb de film precies zo bekeken. Mooi stukje materiaal!!
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

VlisChris

Citaat van: LittleNinja op augustus 14, 2012, 11:42:15
Zojuist Battleship gekeken. Wat een heerlijk spektakel!! Verhaal? Nou en! Acteerwerk? Nou en!! Geloofwaardigheid?! NOU EN!!!

Gewoon aanzetten, volume knop open en je laten wegblazen! 8)

Die staat/stond bij mij voor zaterdag in de planning. Maar dat ligt er aan of ik nog tijd heb die dag om mijn nieuwe speakers op te halen. Het ligt eraan hoe snel/langzaam het verhuizen zelf gaat die dag. Gelukkig vandaag al zo'n 70% van mijn spullen klaar gezet in de hal om in de bus te zetten, dus dat scheelt al heel erg veel.

LittleNinja

Nou, als je het gaat opzetten... Geniet er van!

VlisChris

Hopelijk lukt het :)
Ze staan een ruim half uur rijden enkele reis hier vandaan, en dan ook nog ongeveer op zolder. Dus je bent anderhalf uur bezig om ze te halen.
Busje haal ik iets voor half negen op, en die moet om 1700 weer terug zijn. En aangezien ik bij mijn ex ook nog steeds de laatste spullen op moet halen (op de wasdroger na gelukkig kleine zooi) is het even de vraag of het lukt.
Ik merk het vanzelf :) En anders kijk ik de week erna gewoon naar die film ;)

MVG

Gister avond The Dark Knight..  behoeft verder geen uiteg  ;D Als voorbereiding op het vervolg welke ik donderdag eindelijk ga zien!

Zymotic

Net gekeken:

Project X, zeer leuke film! Paar keer erg moeten lachen, lekkere muziek (en beelden ;-) )

Battleship, niet veel van verwacht. Toch prima mee vermaakt. Verstand wel even op 0 zetten.

Martijnst1990

Citaat van: Zymotic op augustus 14, 2012, 14:26:52
Net gekeken:

Project X, zeer leuke film! Paar keer erg moeten lachen, lekkere muziek (en beelden ;-) )

Battleship, niet veel van verwacht. Toch prima mee vermaakt. Verstand wel even op 0 zetten.
Die arme buren vandaag :P Wel 2 leuke films :)

Heb net zelf Terminator Salvation gekeken, ook niet echt een buur vriendelijke film :D

Dedicated HT

Zymotic

Citaat van: Martijn90 op augustus 14, 2012, 14:43:43
Die arme buren vandaag :P Wel 2 leuke films :)

Heb net zelf Terminator Salvation gekeken, ook niet echt een buur vriendelijke film :D

Ik heb vakantie, mijn buren niet  ;)