Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Oracle

Eergisteren Game of Thrones seizoen 2 afgerond...  :headbanging: :headbanging:

Wat een verschrikkelijk goed gemaakte serie! En echt ontzettend jammer dat we tot 2013 moeten wachten voor seizoen 3...

Dan maar verder met Breaking Bad en Big Bang Theory (ben nog niet helemaal bij, tot seizoen 5....). En daarna Borgias? Wie weet...

alexander2

Citaat van: Oracle op juni 19, 2012, 22:22:06
Eergisteren Game of Thrones seizoen 2 afgerond...  :headbanging: :headbanging:

Wat een verschrikkelijk goed gemaakte serie! En echt ontzettend jammer dat we tot 2013 moeten wachten voor seizoen 3...

Dan maar verder met Breaking Bad en Big Bang Theory (ben nog niet helemaal bij, tot seizoen 5....). En daarna Borgias? Wie weet...

Borgen al gezien?

roland p

Net 'The adjustment bureau' gekeken. Eindelijk weer een leuke film! Zéér mooie soundtrack ook.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - MKSound

high-q

Citaat van: roland p op juni 19, 2012, 22:45:23
Net 'The adjustment bureau' gekeken. Eindelijk weer een leuke film! Zéér mooie soundtrack ook.

+1  :thumbs-up:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Oracle

Gisteravond de eerste aflevering gekeken van Spartacus: Vengeance.

Wat als eerste opvalt, is hoe zeer de nieuwe hoofdrolspeler lijkt op Andy Whitfield. Alleen wat minder gespierd!
Daarnaast blijkt dat we verwend zijn, qua kwaliteit van CGI van moderne series: Spartacus is soms een beetje té nep...Maar goed, de kop is eraf (gna, gna... >:D) en het was een goed begin zullen we maar zeggen. Ben benieuwd naar de rest!

Gr,
Mark

skank1

Net game of thrones seizoen 2 gezien, super!

9/10
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

alexander2

Gisteravond naar Stranger than fiction gekeken.
Ik heb geen hoge pet op van Will Ferrell als die poep pies en sex filmpjes maakt daarentegen kan hij ijzersterke rollen neerzetten zoals in Everything must go.
Deze film was zeer goed een aanrader dus.
De trailer is zoals altijd ( ? ) bombastisch en absoluut niet de sfeer van deze film.
Dustin Hoffman is ook top!

http://www.youtube.com/watch?v=fj4MC8Nqpjg

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Willem

John Carter.

Blu-ray viel net door de brievenbus.

Ik weet echter niet wat ik ervan moet verwachten i.v.m. met al de gemengde reacties. In ieder geval wel ''Top-Notch'' audio en beeld.
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

alexander2

Vanavond wordt het..............

The Best Exotic Marigold Hotel

StefaanD

Citaat van: Willem op juni 23, 2012, 14:40:35
John Carter.

Blu-ray viel net door de brievenbus.

Ik weet echter niet wat ik ervan moet verwachten i.v.m. met al de gemengde reacties. In ieder geval wel ''Top-Notch'' audio en beeld.

Top-notch audio ? Vreemd want een DTS-HR track ipv DTS-MA op de NL versie.

Martijnst1990

Citaat van: StefaanD op juni 23, 2012, 19:34:46
Misschien is het niet de nl versie ;) Maar ook de high res versie zal vast niet verkeerd zijn lijkt me, zeker niet van zo'n nieuwe film.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Willem

Citaat van: StefaanD op juni 23, 2012, 19:34:46

Vreemde opmerking, je verwacht zelf het verschil niet te horen ;), zie citaat: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1875436&postcount=11

Maar in deze heb je wel gelijk. Ik heb namelijk de NL versie van John Carter. Ik wist niet dat we in NL genept zouden worden met een inferieure versie. Ik had de review gelezen op blu-ray.com.
Belachelijk ik wil toch geen inferieure versie! Gaat meteen de verkoop in, alleen al om het feit dat andere landen wel een DTS-HD MA versie hebben en wij het met de DTS-HD HR moeten doen.

Disney waar zijn we nou helemaal mee bezig  :wacko:

Groet Willem.
Panasonic TX-P65VTW60 | Denon AVR-2310 | Mission: M35i (fronts), M3c2i (center) , M35i (rears) | B.K. XXLS 400 FF (subwoofer)(with modified Low Level ''Pass'' Filter: 30-90 Hz) | Oppo BDT-101CI (multizone) | PS3 | PS4 | Logitech Harmony® One+

T_I

Citaat van: Willem op juni 24, 2012, 00:33:50Disney waar zijn we nou helemaal mee bezig  :wacko:.

Zo veel mogelijk verdienen met zo min mogelijk investeringen. 'Verkoopt toch wel'.

Gisteren Harry Potter and the deadly hollows part 1 gekeken. Vergeleken bij de andere Potter vond ik 't niks. Als ik dergelijk vaag filmwerk wil zien zoek ik wel wat anders op. Ik vond het eerder een surrealistische film dan een potter film. Hij voldeed niet aan de verwachting van even relaxed film kijken, je moet wel wakker zijn wil je het verhaal kunnen ontcijferen. (maar ala, vanavond deel 2, je wil wel het verhaal compleet gezien hebben)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

StefaanD

Citaat van: Willem op juni 24, 2012, 00:33:50
Vreemde opmerking, je verwacht zelf het verschil niet te horen ;), zie citaat: http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1875436&postcount=11

Wat zou er vreemd moeten zijn aan mijn opmerking Willem ? Ik geef gewoon feiten weer ... en nee ik heb John Carter nog niet in huis op BD, zal er ook alleen maar inkomen aan een zacht prijsje  :D

Softpower

Van de week limitless gekeken.. Coole film..

Nu gaat Colombiana de marantz in..

Ben benieuwd
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Springbank

Intouchables 2011

...Als Italie - Engeland is afgelopen...

clockwork

21 Jump Street

Ik heb me wel vermaakt. :popcorn:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

skank1

Citaat van: Springbank op juni 24, 2012, 21:47:44
Intouchables 2011

...Als Italie - Engeland is afgelopen...

Super film!
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Eddye

Van het weekend God Bless America gezien. Leuke film, erg vermakelijk.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

Oracle

Zaterdag 22 Bullets (ook wel L'Immortel) gezien.

Redelijke film, die vooral boeiend blijft vanwege Jean Reno. Soms een beetje over the top (de scene met het prikkeldraad is wel érg dramatisch...), soms gewoon goed. Een krappe 7 van 10. Heb me in elk geval vermaakt ermee.

Gr,
Mark

Zaagstra

Gisteren heb ik een paar klassiekers gekeken: Arsenic and Old Lace (met Cary Grant), Bringing up Baby (idem en Katherine Hepburn) en Soylent Green. De eerste twee zijn duidelijk gedateerd maar op veel momenten nog steeds hilarisch, en Soylent Green is botweg een klassieker.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Kjelt

Citaat van: Zaagstra op juni 25, 2012, 09:51:50
en Soylent Green is botweg een klassieker.
Walter Zed
O0  next: Omega man ?  ;)

high-q

Citaat van: Willem op juni 23, 2012, 14:40:35
John Carter.

Ik heb de versie met DTS-HD-MA (via news). Vind zowel het beeld als het geluid niet "Top-Notch". Ik vind het beeld van deze Bluray wat aan de fletse kant en het geluid niet beter dan gemiddeld. MAAR .... ik heb me ontzettend vermaakt met deze film wat de minder kwaliteit een beetje goed maakt ;)

Gister heb ik Ghostrider 2 gekeken. Ondanks de lage rating heb ik me er prima mee vermaakt. Beeld en geluid waren beide prima.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Rob Eric Blank

Wilde Mossels gegeken. Die had ik opgenomen en vond het eigenlijk een aardige film.