Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Chinx

Gisteren The Art of getting by gekeken. Best wel een leuk verhaal maar had wat vlotter mogen lopen op sommige stukken.

7 voor de film.

Nog een fijne 2de paasdag voor iedereen!

Bart
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

mradem

Gisteren The Man From Nowhere gezien. Vette actie film hoor!

Former member 78

Heb net The Fighter gezien.
Vermakelijke film! Een dikke 7.

Martijnst1990

Ga zo Source Code eens opzetten denk ik.

Citaat van: ArjanR1 op april  9, 2012, 10:39:28
Heb net The Fighter gezien.
Vermakelijke film! Een dikke 7.
Je was er vroeg bij :D

Citaat van: squeek op april  8, 2012, 22:17:12
Juist ja, leuke film wel maar taylor lautner is toch echt een (vul hier discriminerend scheldwoord in)   :D ni te doen :clapping: strak basje wel bij de ontploffing vant huis en bij de treinreis!
Je moet inderdaad wel tegen zo'n soort acteur kunnen :D Die explosies waren inderdaad goed te doen 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Nooff

Gisteren Hop, gewoon omdat het Pasen is  :D

HTip

Zojuist Limitless gekeken en het was weer een feest. Wat een gaaf beeld en geluid. Die scenes waar je snel door zijn wereld lijken op een groot scherm wel een time warp. Erg goed gedaan. Gelukkig hebben we geen buren :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

squeek

Vanavond in time met olivia   :wub:
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: HTip op april  9, 2012, 16:27:45
Zojuist Limitless gekeken en het was weer een feest. Wat een gaaf beeld en geluid. Die scenes waar je snel door zijn wereld lijken op een groot scherm wel een time warp. Erg goed gedaan. Gelukkig hebben we geen buren :D
Die is inderdaad ontzettend gaaf! Niet alleen het beeld en geluid, maar de film zelf vond ik ook erg goed :) Als hij voor de eerste keer alles "scherp" ziet en hoort hoor je ook heel mooi het wiel van een fiets draaien, prachtig om je heen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Shane One

mradem

MI 4 gaat er zo in. Ben benieuwd, hou altijd wel van dit soort films :)

jantje112

Citaat van: Chinx op april  9, 2012, 10:19:34
Gisteren The Art of getting by gekeken. Best wel een leuk verhaal maar had wat vlotter mogen lopen op sommige stukken.

7 voor de film.

Nog een fijne 2de paasdag voor iedereen!

Bart

Ik vond deze zeker niet onaardig. Wel typisch zo'n film die je met je vriendin op zondagochtend wegkijkt.

Zo op de ipad voor het slapen gaan nog even "man on a ledge" kijken. Ben benieuwd.

bmateijsen

Citaat van: mradem op april  9, 2012, 19:33:20
MI 4 gaat er zo in. Ben benieuwd, hou altijd wel van dit soort films :)

Is gewoon weer meer van hetzelfde ;)

squeek

In time gezien. Leuke film maar had er toch iets meer van verwacht.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

bmateijsen

Citaat van: squeek op april  9, 2012, 22:25:59
In time gezien. Leuke film maar had er toch iets meer van verwacht.

Op welke manier had je er meer van verwacht?

squeek

Citaat van: bmateijsen op april  9, 2012, 22:31:18
Op welke manier had je er meer van verwacht?

Tis feitelijk niets meer dan bonnie and clyde in een modern jasje. Dat vond ik wat jammer.

bmateijsen

Citaat van: squeek op april  9, 2012, 22:36:12
Tis feitelijk niets meer dan bonnie and clyde in een modern jasje. Dat vond ik wat jammer.

Hmm.. ik vond het toch wel wat meer... het hele idee van tijd wordt namelijk zo wel anders ;).

squeek

Citaat van: bmateijsen op april  9, 2012, 22:45:31
Hmm.. ik vond het toch wel wat meer... het hele idee van tijd wordt namelijk zo wel anders ;).

Ja, dat is dus ook, totdat het bonnie and clyde gedoe de bovenhand kreeg.

mradem

In time vond ik ook wel leuk.
MI 4 vind ik toch wel de beste uit de reeks. Goed vermaakt :)

Kjelt

Zaterdag MI-GP (MI4) gezien, aardig vermaakt maar inderdaad meer van hetzelfde, 6,5
Vrijdag the Ledge gezien, helaas bij de M&G van audioloog al het einde (de clou) gezien  :( maar vond het een goede film 7,5

Oracle

Verrassend leuke film. Ik houd normaal niet zo van comedies, maar deze was toch wel erg leuk, voor een paasmaandagavond. Ook mijn vrouw vond hem erg leuk. Beetje een feel-good movie/chickflick, dus weer puntjes gescoord! ;)

Gr,
Mark

high-q

Citaat van: mradem op april  9, 2012, 23:08:57
MI 4 vind ik toch wel de beste uit de reeks. Goed vermaakt :)

+1

Mooie beelden en een ontzettend mooie soundtrack. Wat mij betreft referentiemateriaal  :thumbs-up:
Leuk dat deze wat meer humor heeft dan de vorige. En die gadgets!!  :o :wub:
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

HTip

Citaat van: Martijn90 op april  9, 2012, 17:01:47
Die is inderdaad ontzettend gaaf! Niet alleen het beeld en geluid, maar de film zelf vond ik ook erg goed :) Als hij voor de eerste keer alles "scherp" ziet en hoort hoor je ook heel mooi het wiel van een fiets draaien, prachtig om je heen.
Mee eens. Heel origineel (tenminste ik had zoiets nog niet eerder gezien) en de surround bubble was super. Achterkanalen werden heel actief en toch subtiel gebruikt.

Citaat van: StefaanD op april  9, 2012, 20:24:04

U-571 (US versie)
Ben ik ook erg benieuwd naar. Leuke subtiele LFE :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Oeffel

Citaat van: high-q op april 10, 2012, 13:05:11
+1

Mooie beelden en een ontzettend mooie soundtrack. Wat mij betreft referentiemateriaal  :thumbs-up:
Leuk dat deze wat meer humor heeft dan de vorige. En die gadgets!!  :o :wub:

MI4: gisteren ook met plezier afgedraaid.

Weet niet of ik em ook de beste uit de reeks vind, maar ben sowieso wel fan van de reeks.
Bepaalde explosies, 1 in het bijzonder deed mijn sub wel effe werken. En zo hoort het. Zal niks 'spoilen' hier. Gadgets af en toe over the top, maar wel stoer vorm gegeven!
Zeker goed voor een avond vermaak

StefaanD

Citaat van: HTip op april 10, 2012, 14:17:29
Mee eens. Heel origineel (tenminste ik had zoiets nog niet eerder gezien) en de surround bubble was super. Achterkanalen werden heel actief en toch subtiel gebruikt.
Ben ik ook erg benieuwd naar. Leuke subtiele LFE :D

Zo subtiel was die LFE niet, maar dat had je al door  ;D Nu heb dan zelf altijd de neiging om het volume wat terug te draaien ... 'k hou echt véél te véél rekening met mijn buren  :D