Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Eddye

Citaat van: Martijn90 op februari 24, 2012, 19:06:40
Verder met Homeland, goede serie tot nu toe vind ik :)
Grappig, met deze serie ben ik ook bezig. Inderdaad erg sterk.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

eddy135

Citaat van: Eddye op februari 24, 2012, 19:09:43
Grappig, met deze serie ben ik ook bezig. Inderdaad erg sterk.
Idem hier.

Ook gestart met The walking dead; lijkt ook wel in orde te zijn. ;)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Kjelt

Gisteren Hugo gekeken, een woord: fantastisch. Eindelijk weer eens een pareltje om te kijken is lang geleden :pompom:

Martijnst1990

Citaat van: Kjelt op februari 25, 2012, 20:01:14
Gisteren Hugo gekeken, een woord: fantastisch. Eindelijk weer eens een pareltje om te kijken is lang geleden :pompom:
Vond ik ook en dat terwijl het normaal gesproken niet echt mijn soort film is :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

alexander2

hoekie

Kuifje, zeer vermaakt met deze film.

Nu ff Adele ...

VlisChris

Vanavond A Dangerous Method gekeken.
Was er niet echt bij met mijn gedachten, en bekaf. Dus ga hem binnenkort nog een keer opnieuw kijken.
Wat ik meekreeg was wel veelbelovend in ieder geval 8)

Martijnst1990

Citaat van: hoekie op februari 26, 2012, 00:04:07
Kuifje, zeer vermaakt met deze film.

Nu ff Adele ...
Lees nou toch we erg veel goeds over TinTin, misschien morgen maar eens kijken :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Ik heb vrijdag avond ook tintin gekeken. Erg mooi gemaakt, en ik bedoel niet alleen de cgi, maar het monteerwerk was erg knap, de actie was typisch spielberg en de sfeer alsof je een strip aan het lezen bent net zoals je 8 jaar was. Ondanks alles geraakte ik toch niet mee met de film, het raakte me niet zo echt. Ik denk dat ik em over enkele weken nog eens zal moeten zien want hij is het herkijken wel waard. Ik moet zeggen dat er zoveel eyecandy is dat het toch even moeilijk volgen was. Soms leek het zelfs té echt.

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JCL

Citaat van: Christiaan S op februari 26, 2012, 00:34:44
Vanavond A Dangerous Method gekeken.
Was er niet echt bij met mijn gedachten, en bekaf. Dus ga hem binnenkort nog een keer opnieuw kijken.
Wat ik meekreeg was wel veelbelovend in ieder geval 8)

Is een erg goede film! Laatst met mijn vriendin (psycholoog) gekeken. Zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken.

alexander2

Citaat van: squeek op februari 26, 2012, 09:45:50
Ik heb vrijdag avond ook tintin gekeken. Erg mooi gemaakt, en ik bedoel niet alleen de cgi, maar het monteerwerk was erg knap, de actie was typisch spielberg en de sfeer alsof je een strip aan het lezen bent net zoals je 8 jaar was. Ondanks alles geraakte ik toch niet mee met de film, het raakte me niet zo echt. Ik denk dat ik em over enkele weken nog eens zal moeten zien want hij is het herkijken wel waard. Ik moet zeggen dat er zoveel eyecandy is dat het toch even moeilijk volgen was. Soms leek het zelfs té echt.

grtz

Ik herkende de sfeer van de strips juist niet.Ik vond het 'houterig' onecht overkomen.Kuifje leek helemaal niet op Kuifje en de Jansens werden te kinderlijk neergezet en  Haddock leek wel een alcohol verslaafde mislukkeling.
De karakters leken totaal niet op de strips van Hergé. :devil:

LittleNinja

Kuifje gezien net met de kids. Erg mooie film! Indrukwekkende effecten op beeld en geluid.

Ik was vroeger geen Kuifje fan, dus ik heb geen idee hoe de verhoudingen liggen. Perfect dus... Ik heb me niet laten beïnvloeden en heb gewoon lekker film kunnen kijken.

Martijnst1990

Dedicated HT

Chinx

Net ook Tintin gekeken leuke film voor de zondagmiddag. Met af en toe een schuin oog naar andere verhalen ;).

Met prachtig beeld en gewoon goed geluid maar met een verhaal die me niet echt super trok geef ik hem een 7tje.

Groet Bart
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Rob Eric Blank

Gister Tin Tin gekeken. Ben nog steeds onder de indruk van het visuele aspect. PRACHTIG. Verhaal zelf was mooi en de overgangen waren prachtig en inventief uitgevoerd. Verhaal pakte mij niet heel erg, maar visueel om te smullen en het geluid deed het ook goed.
8

blue-eyes

Gisteren de scheepsjongens van Bontekoe gekeken (in mijn jeugd een van mijn favo leesboeken, zal 'm eens weer zoeken op een boekenmarkt) maar alhoewel grappig was het niet meer dan dat.
Bevestiging dat ik persoonlijk NL films slecht vind. Geen goede acteurs lijkt te hebben.

Daarna Kuifje. Dat was al een stuk beter. Leuk tijdverdrijf, wacht op de volgende film van Kuifje, stripboeken genoeg!
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

skank1

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Citaat van: skank1 op februari 26, 2012, 16:46:13
:yawnee:
Ik vind hem ook zeker minder dan de eerdere delen, maar slaapverwekkend kan ik hem zeker niet noemen. Wat vind jij er zo saai/slecht aan?

Dedicated HT

Skyfox

Vanavond seizoen 1 van The Unit afgekeken. Leuke serie!  :thumbs-up:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

high-q

Citaat van: Rob Eric Blank op februari 26, 2012, 16:23:51
Gister Tin Tin gekeken. Ben nog steeds onder de indruk van het visuele aspect. PRACHTIG. Verhaal zelf was mooi en de overgangen waren prachtig en inventief uitgevoerd. Verhaal pakte mij niet heel erg, maar visueel om te smullen en het geluid deed het ook goed.
8

+1

Een vermakelijke film om naar te kijken, maar het beeld en geluid waren geweldig :)
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Chinx

Citaat van: skyfox op februari 26, 2012, 20:01:55
Vanavond seizoen 1 van The Unit afgekeken. Leuke serie!  :thumbs-up:

Heb alle 4 de seizoenen thuis liggen helaas zijn ze midden in seizoen 4 gestopt vanwege die schrijvers staking in Amerika.
Hele gave serie maar daar ben je ondertussen ook wel achtergekomen ;).

Groet Bart
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

VlisChris

Stukje TinTin gekeken.
Leuke vermakelijke film :)
Alleen niet in de mood om wat leuks te doen vandaag, dus heb hem maar weer afgezet. Ga zo maar naar Brandpunt kijken. Eens kijken wat Derk te melden heeft over Russia :P

skank1

Citaat van: Martijn90 op februari 26, 2012, 19:52:29
Ik vind hem ook zeker minder dan de eerdere delen, maar slaapverwekkend kan ik hem zeker niet noemen. Wat vind jij er zo saai/slecht aan?
alles
:)
enkel de zeemeerminnen niet :)
Ze hadden beter gestopt bij 3
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

audiosurfer

Citaat van: JCL op februari 26, 2012, 11:07:39
Is een erg goede film! Laatst met mijn vriendin (psycholoog) gekeken. Zeker de moeite waard om nog een keer te bekijken.

Vooral haar beroep is ook erg belangrijk ;D
Arcam AVR850, Arcam PA720, Arcam P429, Panasonic 9004, Dune-4k, Apple-tv.
3x monitor audio cinergy 200, 2 cinergy sub 15, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch. 4 cinergy 100 sides en rears, 4 Monitor audio platinum in ceili g
Beeld: Sony xw5000, 135 inch ATscherm