Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

BTTF 1 en 2. Een beetje jeugdsentiment. Blijven leuke films. Verbazingwekkend goed op BD gezet. Deze week ergens deel 3...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

VlisChris

Vanmiddag Love & Other Drugs gekeken.
Ik vond het een matige film. Verhaal zelf is wel goed en bijzonder, maar was totaal niet in de mood voor een romcom ;)
Vanavond maar opgeheven door The Mechanic weer te kijken. DAT is dan wel weer meer mijn ding ;)

WickedGame

Heb gisteren In Time gekeken, was best vermakelijk en apart onderwerp.

raMniv

Gisteren Hanna gekeken. Vond het wel een goede film.
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

clockwork

Citaat van: raMniv op januari 23, 2012, 12:03:42

Vond ik ook wel. Lekkere audio. M'n subje vond het ook leuk.  ;D
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

TJ

Citaat van: raMniv op januari 23, 2012, 12:03:42

Die heb ik onlangs ook gezien, inderdaad goede film.
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

Martijnst1990

Citaat van: WickedGame op januari 23, 2012, 11:13:44
Heb gisteren In Time gekeken, was best vermakelijk en apart onderwerp.
Denk dat ik die vanavond maar eens opzet, trailer net bekeken en ziet er toch aardig uit vind ik. Vind Justin Timberlake het over het algemeen ook best leuk doen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

snowbo

Citaat van: alexander2 op januari 22, 2012, 21:54:14
cultuurbarbaar. :D
Beste film die ik ooit in mijn leven heb gezien het verhaal is gruwelijk en is heel moeilijk te bevatten.
Er wordt zoveel Hollywood troep gemaakt onder het mom van kunst arthouse cultuur maar dit soort films zijn juweeltjes maar helaas niet Oscar waardig.
LoL.. goede film maar om het nu de beste film te noemen die ik ooit gezien heb.. Nee, maar wel een heel goed verhaal..  ;D
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

BernHardN

Gister en eergisteren "Rio" met de kids gezien

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

clockwork

Gisteren op verzoek van mijn wederhelft, die nogal into de Romcom's is:
Valentine's day.

Wat een draak van een film.  :devil:
Zo beroerd zie je ze maar zelden.  :'(
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

alexander2

Citaat van: snowbo op januari 23, 2012, 16:55:42
LoL.. goede film maar om het nu de beste film te noemen die ik ooit gezien heb.. Nee, maar wel een heel goed verhaal..  ;D

Dat bedoelde ik ook.  :D

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Eddye

Nu de eerste aflevering van Homeland. Claire Danes  :inlove: en Morena Baccarin  :inlove:
Naar het schijnt een erg goede serie, ben benieuwd....
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

TornadoGo

Vanavond "I am number four" gekeken. :popcorn: Vond het een leuke film: 7.5
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

mradem

Grindtegel

Net gezien Kill List, Britse thriller die nogal weird is.

De film geeft je een zeer naargeestig gevoel die de hele film lang blijft hangen tot het (in 1e instantie) teleurstellend einde. Na wat internet raadpleging werd het me toch een heel stuk duidelijker (of mensen hebben een zeer goed vermogen een uitleg bij elkaar te verzinnen) en moet ik zeggen dat het toch wel een sterke film is. Wees wel gewaarschuwd, de film is traag en af en toe zeer gewelddadig en het laatste derde deel van de film (die min of meer opgedeeld kan worden in 3 delen) kan zoals eerder vermeld nogal teleurstellen. Beetje op zijn David Lynch zullen we het maar op houden. Uitstekende acteerprestaties van de hele cast. Beeld en geluid zijn verder prima in orde.

Ben benieuwd wat anderen van deze vreemde film vinden.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Harry HT

Citaat van: mradem op januari 23, 2012, 23:07:36
Warrior, super!
Topper deze, een 8 O0
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

dronebone

Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

skank1

Citaat van: dronebone op januari 24, 2012, 00:11:01
In time, geniale film.

Ook gezien gisteren.
Geniaal vond ik hem niet, goed wel.

7/10

Ik twijfel of ik straks jurassic parc ga zien, beginnen met harry potter (nog geen enkel gezien) of underworld...
Vooral voor het geluid, nu de kids weg zijn en ik alles kan opendraaien :)
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Skyfox

Citaat van: skank1 op januari 24, 2012, 09:16:33
Ik twijfel of ik straks jurassic parc ga zien, beginnen met harry potter (nog geen enkel gezien) of underworld...
En, welke is het geworden? Alledrie mooie filmseries :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

BaPeXx

Gisteren Mother's Day gezien. Moet zeggen dat hij zeer vermakelijk was, menig keer mezelf verbaasd over de het zieke gedrag van de moeder!

snowbo

Citaat van: Eddye op januari 23, 2012, 20:28:55
Nu de eerste aflevering van Homeland. Claire Danes  :inlove: en Morena Baccarin  :inlove:
Naar het schijnt een erg goede serie, ben benieuwd....
:thumbs-up:
Heb seizoen 1 alweer afgekeken, heeft wel een paar mindere episodes maar kan niet allemaal knallen natuurlijk.
Helaas duurt het weer even voor Seizoen 2 begint :nopompom:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

squeek

Citaat van: skank1 op januari 24, 2012, 09:16:33
Ook gezien gisteren.
Geniaal vond ik hem niet, goed wel.

7/10

Heerlijk als de kids weg zijn  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

skank1

Citaat van: skyfox op januari 24, 2012, 10:12:50
En, welke is het geworden? Alledrie mooie filmseries :)

HP 1&2
Helaas ik vond ze niet zooooooooooooo overweldigend goed
Beetje teleurstellend
Eerder een 7/10
Of ik de rest ook ga kijken, geen idee...
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii