Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

alexander2

Gelukkig geen zoveelste Idols hier. :D
3 filmpjes gekeken

One day

http://www.imdb.com/title/tt1563738/

Mooie film.

The Change up

http://www.imdb.com/title/tt1488555/

Vermakelijk

50/50

http://www.imdb.com/title/tt1306980/

Vond het helemaal nada komt vnl. door Seth Rogen wat een wantalent.

Skyfox

Vandaag Blade 3: Trinity erin gedaan. Lekker old school, haha! Helaas op dvd ipv bluray, maar ach...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Wijx wondere wereld

seasick Steve - Live at Brixton academy

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

squeek

super 8 erdoor knallen zodadelijk
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

I am number four gaat nu de BD speler in :)

Citaat van: squeek op januari 21, 2012, 19:59:34
super 8 erdoor knallen zodadelijk
Leuk :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martijn76

Citaat van: Oracle op januari 20, 2012, 17:41:18
Van de week begonnen aan Breaking Bad. Eerste aflevering gezien, en dat belooft wat.

Ohhhh, jaloers.... Je hebt nog wat voor de boeg :)

alexander2

Puncture nog geen eens uitgekeken wat een slechte film. :yawnee:

Warrior topfilm.

VlisChris

Net een stuk Drive gekeken.
Begint zeker als een hele interessante goede film, maar heb hem halverwege toch uitgezet.
Spoiler

Vond het gewoon te smakeloos worden. Kop die compleet aan flarden geschoten wordt, een gezicht dat volkomen, maar dan ook echt volkomen tot moes wordt geschopt, een crimineel kneusje dat zijn oog uitgestoken krijgt met een vork erin, en nog wel meer geintjes.

Sorry. Het vermaak ontging me daar na een uur van. Zonde. Want het begon zo veelbelovend.

Edit: bedenk met net dat ik de scène met de vingers + hamer + veel pijn vreemd genoeg wel weer origineel vond. Misschien de manier waarop. . .

mradem

Spoilers ;). Net Rango gezien. Erg leuke film!

VlisChris

Goeie :) Maar even spoilertags gezet.

Teejoo

Zojuist Max Manus gekeken: een indrukwekkende Noorse oorlogsfilm met een erg mooie surroundmix!

BaPeXx

Vanavond Real Steel gekeken. Moet zeggen dat hij erg beviel, niet erg diepgaand maar kijkt gewoon lekker weg.

Rob Eric Blank

Gister twee films gekeken.

Thin Red Line Een schande dat ik die niet heb gezien. Sterke film, over de waanzin van oorlog. Natuurlijk cliche, maar wel erg goed uitgevoerd. Een dikke 8,5

De avond afgesloten met wat luchtigers, The Naked Gun. Het eerste deel al jaren niet gezien en het is nog steeds zo flauw, dat het leuk wordt. Nice Beaver......het kan eigenlijk niet zo slecht, maarja kijkt toch wel lekker weg.

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op januari 21, 2012, 20:22:17
I am number four gaat nu de BD speler in :)
Net afkeken, kwam gister wat tussen. Gewoon een leuke wegkijk tiener/actie film :)

Nu The Hangover II opgezet.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Chinx

Gister avond horrible bosses gekeken. de titel zegt meteen ook wat ik van de film vond ;). vandaag op het programma Adele live at the royal Albert hall (staat inmiddels op) en straks Immortals.

Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Grindtegel

Gisteren geeken naar Straw Dogs, standaard usa thriller niks aparts, wel apart de ogen van de hoofdrolspeelster, 1 bruin en 1 blauw, echt heel raar om te zien en ik had het pas halverwege de film door. Nog nooit eerder gezien maar het schijnt wel eens vaker voor te komen bij mensen (wel erg zeldzaam).

Daarna The Thing 2011. Ik snap niet dat zoveel mensen deze film slecht vinden, het is gewoon een solide horror. Beeld van de bluray was niet echt spectaculair, geluid was prima.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martijnst1990

Citaat van: Grindtegel op januari 22, 2012, 14:00:05
Gisteren geeken naar Straw Dogs, standaard usa thriller niks aparts, wel apart de ogen van de hoofdrolspeelster, 1 bruin en 1 blauw, echt heel raar om te zien en ik had het pas halverwege de film door. Nog nooit eerder gezien maar het schijnt wel eens vaker voor te komen bij mensen (wel erg zeldzaam).

Daarna The Thing 2011. Ik snap niet dat zoveel mensen deze film slecht vinden, het is gewoon een solide horror. Beeld van de bluray was niet echt spectaculair, geluid was prima.
Viel mij ook toen pas op, toen ze in de deuropening stond met de zon in haar ogen. Zeker apart.

Dedicated HT

Rob Eric Blank

[quote author=Grindtegel link=topic=327.msg2107710#msg2107710 date=1327237205
[/quote]Misschien omdat deze mensen het origineel kennen.

Grindtegel

Onzin, ik heb The Thing van Carpenter op nr 1 staan als beste film allertijden en ik heb Carpenters versie al tig keer gezien en kan er keer op keer weer van genieten. De 2011 versie is gewoon een prima film die niet de waardering krijgt die deze zeker verdient.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Citaat van: Teejoo op januari 22, 2012, 00:28:11
Zojuist Max Manus gekeken: een indrukwekkende Noorse oorlogsfilm met een erg mooie surroundmix!

Hmmm. Klinkt boeiend. Zal hem eens opsnorren. Hou wel van dit soort films. Vaak wordt vergeten dat ook buiten Hollywood er goede films worden gemaakt. Bedankt voor de tip!

Gr,
Mark

Oracle

Citaat van: Grindtegel op januari 22, 2012, 16:08:26
Onzin, ik heb The Thing van Carpenter op nr 1 staan als beste film allertijden en ik heb Carpenters versie al tig keer gezien en kan er keer op keer weer van genieten. De 2011 versie is gewoon een prima film die niet de waardering krijgt die deze zeker verdient.

Heb het origineel nooit gezien. Dus net eens de download aangezet van de remake. Zal laten weten wat ik ervan vond, met een onbevooroordeelde blik.. ;)

Gr,
Mark

maximus79

Citaat van: Oracle op januari 22, 2012, 17:36:23
Heb het origineel nooit gezien. Dus net eens de download aangezet van de remake. Zal laten weten wat ik ervan vond, met een onbevooroordeelde blik.. ;)

Gr,
Mark

Schaam je!  ;) zal echt eerst het orgineel bekijken als ik jou was, trouwens een hele mooie blu-ray presentatie voor zijn leeftijd

Net The Thing 2011 gekeken op blu-ray.

Film: 7-
Beeld: 7,5
Geluid: 8

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

snowbo

Vanavond is kijken of Incendies echt de 8* op imdb waard is.
Ben beniewd biertje erbij en wat te  :popcorn:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

mradem

The Devils double. Best goede film!

alexander2

Citaat van: snowbo op januari 22, 2012, 18:37:04
Vanavond is kijken of Incendies echt de 8* op imdb waard is.
Ben beniewd biertje erbij en wat te  :popcorn:

cultuurbarbaar. :D
Beste film die ik ooit in mijn leven heb gezien het verhaal is gruwelijk en is heel moeilijk te bevatten.
Er wordt zoveel Hollywood troep gemaakt onder het mom van kunst arthouse cultuur maar dit soort films zijn juweeltjes maar helaas niet Oscar waardig.