Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: Martijn90 op januari 14, 2012, 18:35:21
The Town is erg gaaf, veel plezier :) Moet inderdaad wel je muziek zijn, maar als hij in jou ruimte al goed klinkt moet de opname ook wel goed zijn :D
Thanks! Mijn ruimte is inderdaad kritisch en mindere opnames vallen meteen door de mand. Iedereen is bijvoorbeeld zo lyrisch over John Mayer, maar die klonk toch minder dan ik had verwacht, vooral de sessie met z'n 3-en. Die vond ik nogal rommelig. Geen idee of dat aan mijn ruimte ligt...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op januari 14, 2012, 18:39:28
Thanks! Mijn ruimte is inderdaad kritisch en mindere opnames vallen meteen door de mand. Iedereen is bijvoorbeeld zo lyrisch over John Mayer, maar die klonk toch minder dan ik had verwacht, vooral de sessie met z'n 3-en. Die vond ik nogal rommelig. Geen idee of dat aan mijn ruimte ligt...
Dat vind ik ook erg rommelig, maar dat ligt dus niet volledig aan de akoestiek. Vind vooral het begin met de rustige nummers heel erg mooi en aan het eind zitten ook wat rustigere nummers.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HTip

Citaat van: Martijn90 op januari 14, 2012, 18:41:25
Dat vind ik ook erg rommelig, maar dat ligt dus niet volledig aan de akoestiek. Vind vooral het begin met de rustige nummers heel erg mooi en aan het eind zitten ook wat rustigere nummers.
De rustige nummers uit de akoestische sessie en aan het eind vonden wij inderdaad het mooiste deel van het concert.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

DVDGuy

Vanavond staat De bende van Oss bij ons op het programma.

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Skyfox

Vandaag een aantal afleveringen Fringe S3 gekeken. De blurays en de dvds waren dezelfde prijs (eindelijk eens normale prijsstellingen!!!!) dus de blurays maar meegenomen.

Ik heb voor vanavond ook nog Mr. Poppers Penguins liggen. Eens kijken of ik er zin in heb.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

modde239

Zo eerst oefenwedstrijd van Ajax live kijken en dan Paranormal Activity 3 (2011)...

Oracle

Nu Eden Lake aan het kijken.
Over eenstel dat gaat kamperen en lastig wordt gevallen door tuig. Spannend!
(schrijf ik, terwijl mijn vrouw uit zicht van de tv op een andere bank met de laptop op schoot zit...;) )

Gr,
Mark

Martijnst1990

Gister met een maat Scream 4 gekeken. Niet heel bijzonder, en vol clichés.

Zo meteen verder met Episode 5 en 6 van The Pacific.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Martinus

True grit en frozen planet op mn nieuwe 60" pio. Erg indrukwekkend na 2 week op een 26" te hebben geloerd.
............

Ronald-de-boer

Mijn vrouw zit nu Blade te kijken, ik wist niet wat ik zag toen ik uit mijn bed kwam....    en ze vind het nog leuk ook.

squeek

Citaat van: Ronald-de-boer op januari 15, 2012, 13:56:05
Mijn vrouw zit nu Blade te kijken, ik wist niet wat ik zag toen ik uit mijn bed kwam....    en ze vind het nog leuk ook.

Nice  :clapping: once she's gone black... :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: Ronald-de-boer op januari 15, 2012, 13:56:05
Dan heb je flink uitgeslapen :D Wel mooi dat ze dat kijkt trouwens  :clapping:

Dedicated HT

Martijnst1990

Citaat van: Martijn90 op januari 15, 2012, 12:52:10

Zo meteen verder met Episode 5 en 6 van The Pacific.
Episode 7 er misschien 8 er ook maar gelijk achteraan 8)

Dedicated HT

Shorkan

The Smurfs 3D

Herkansing van 2 weken terug toen waren de brilletjes natuurlijk net leeg  ;)
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

alexander2

Citaat van: Oracle op januari 14, 2012, 22:23:21
Nu Eden Lake aan het kijken.
Over eenstel dat gaat kamperen en lastig wordt gevallen door tuig. Spannend!
(schrijf ik, terwijl mijn vrouw uit zicht van de tv op een andere bank met de laptop op schoot zit...;) )

Gr,
Mark

Toppertje Mark.

Johnny English reborn wel aardig voor de zondagmiddag tussen het koken door. ;D

Edtbonep

Gisteravond een aantal afleveringen van Frozen Planet gekeken.

En vanmiddag...

Erg leuk, aanrader.
Is helaas alleen te downloaden (BBC Proms uitzending).
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Eddye

Maar even een gouwe ouwe uit de kast getrokken.

The Dark Knght :D
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

modde239

Nu alle seizoenen van Supernatural gekeken.....nu val ik in een diep zwart gat :(

Eddye

Citaat van: modde239 op januari 15, 2012, 17:30:21
Nu alle seizoenen van Supernatural gekeken.....nu val ik in een diep zwart gat :(

Not to worry. Seizoen 7 is bog bezig :)
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

modde239

Yep weet ik maar heb ook alle 12 afl van seizoen 7 gekeken en moet nu ruim 2 weken wachten op afl 13 dat wordt afkicken....pffff.... :D

maximus79

Net Drive gekeken op Blu-ray.

Film: 7,5
Beeld: 8,5
Geluid: 9,5
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Ronald-de-boer

We zijn een nieuwe serie aan het kijken, Grimm,leuke serie tot nu toe.

Paul1967

The Exorcist op blu-ray (2 disc UK version). Blijft één van mijn favo horror films.
Volgens vele reviews bezit deze blu-ray's waanzinnig mooi beeld en geluid....we zijn benieuwd straks  ;)

HTip

Gisteren The Town gekeken. We hadden voor de lange versie gekozen, maar die was eigenlijk iets te langdradig in het begin. Opening leek een beetje op Dark Knight, maar het 2e deel was erg gaaf en spannend. Elk schot voelde je en dat was best heftig. Zeker de scene in de garage van het baseballstadion.

Vanavond Lakeview Terrace. Erg spannende film met verrassend einde. Door het geluid zat je er echt middenin en bleef je geboeid. Met de bestrijding van de bosbrand voelde je de helicopter bovenlangs vliegen. Beeld en geluid vonden we erg goed.

Al met al, weer een leuk weekend :thumbs-up:
Showcase - Topic

Grindtegel

Net gezien Tinker Tailor Soldier Spy. Heb hem tot het eind gekeken maar mijn god wat een trage onduidelijke film. Ik begreep er echt geen hol van en kon het voor geen meter volgen, waarschijnlijk te veel Hollywood nonsens films gekeken de laatste maanden mijn hersens doen het niet meer.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon