Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Lex Groningen

Begin nu toch wel heel erg nieuwsgierig te worden naar de film Real steel.
Deze week maar even de stad in om de film te gaan halen.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

LittleNinja

Loop niet te hard van stapel. Het is een leuke film, maar hij staat niet in het lijstje "heb niet geleefd als ik dit niet zou hebben meegemaakt..."!

chulin

Citaat van: LittleNinja op januari  8, 2012, 10:31:15
Loop niet te hard van stapel. Het is een leuke film, maar hij staat niet in het lijstje "heb niet geleefd als ik dit niet zou hebben meegemaakt..."!

Welke dan?  ;)

Real steel was verrasend, leuk en makkelijk om naar te kijken.
Straks, Killer Elite, ik ben heel benieuwd naar
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Grindtegel

Nou toch even wat tegengas geven tegen al die lovende verhalen over Real Steel, ik vond het maar een clichématige film met verschrikkelijke nep Hollywood emotie die op ouderwetse manier door je strot wordt geramd. Een irritant rotjochie in de hoofdrol ook blergh.

Evengaline Lili daarentegen  :wub:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Shorkan

Citaat van: Grindtegel op januari  8, 2012, 16:50:14
Nou toch even wat tegengas geven tegen al die lovende verhalen over Real Steel, ik vond het maar een clichématige film met verschrikkelijke nep Hollywood emotie die op ouderwetse manier door je strot wordt geramd. Een irritant rotjochie in de hoofdrol ook blergh.

Dat is wel een beetje waar inderdaad ;-)

Maar goed de film keek wel lekker weg en de 2 uur waren zo voorbij.

En inderdaad leuk om Evengaline Lili weer eens te zien na Lost!
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

alexander2

Citaat van: Grindtegel op januari  8, 2012, 16:50:14

Geloof mij ik ben allergisch voor kinderen in een film maar dit jochie speelde niet heel irritant of ik heb mijn roze bril op omdat ik gek ben op goede SF en de effects waren zeer goed in deze film.
Het is geen WOTW waar Dakota Fanning vreselijk irritant moest acteren maar dat heeft ze ruimschoots goed gemaakt met The Runaways.

mradem

Net the help gezien. Best een aangrijpende film.

maximus79

Citaat van: Grindtegel op januari  8, 2012, 16:50:14Een irritant rotjochie in de hoofdrol ook blergh.

Inderdaad, ik had het gevoel dat ik naar anakin skywalker zat te kijken die met c3po bezig was........ ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC NZ500 | Adeo 120" | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: LG 77" | Bluesound Node 2

Raymen

Nou daar had ik bij deze film veeeel minder last van als met anakin
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Shorkan

Net de eerste aflevering van 'Once upon a time...' gekeken van de makers van Lost. Was wel leuk!

......wel weer met een jochie in één van de hoofdrollen ;-)
Anthem MRX 510 Oppo BDP 93 (Multiregio) Humax 5200C Logitech Squeezebox Touch Popcorn Hour C200 Technics SL-1200 MKII Usher CP 6311 / Usher S525 / Usher S520 / Klipsch SW-311 Panasonic TX-P42VT30 (ISF)

norman

Ben adele live at albert hall aan het kijken, maar wat wisselt die camera vaak ..... mega irritant
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Lex Groningen

Citaat van: LittleNinja op januari  8, 2012, 10:31:15

Zal ik zeker niet doen ;). Eerst zag ik alleen maar lovende reacties, maar na vandaag ook een hoop negatieve reacties.
Ik ga eerst wel even op zoek naar een film trailer.
Versterker: Musical Fidelity M3si/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: Musical Fidelity LX2 LPS/ Luidsprekers: Harbeth ps3er / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Lex Groningen

Gevonden.

Tja, twijfel wat ik ervan vind.

Martijnst1990

Vanavond met een maat naar Tropic Thunder gekeken. Tja, wat moet je er nou van zeggen, zo slecht dat hij toch wel vermakelijk word :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

DVDGuy

Gisteravond 50/50 gekeken; aardige film met een voorspelbaar einde.

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Onne

Gisteren voor de 5e keer "The day after tomorrow" gekeken. (op tv)
Zelfs na de 5e keer nog een 8+

millon

Vanavond War Horse is bekijken.
Is wel een lange zit :wacko:
226min.

frankp

Pfff....daar moet je bijna vakantiedagen voor opnemen!!

Maar wel lekker om je speler mee in te spelen  8)

skank1

Citaat van: bert888 op januari 11, 2012, 16:16:57
Vanavond War Horse is bekijken.
Is wel een lange zit :wacko:
226min.

en hoe was hij?
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martijnst1990

Citaat van: skank1 op januari 11, 2012, 16:32:52
en hoe was hij?
Denk dat hij je dat morgen ergens pas kan vertellen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

millon

Skyfox

Deze dagen twee series afgekeken. Gisteren was ik alweer toe aan de laatste twee episodes van Rome S1. Lag ziek op de bank, dus het keek lekker weg (alhoewel ik van het ziek zijn moeite moest doen niet in slaap te vallen, de serie was verder prachtig!).
Vanavond met de vrouw de laatste aflevering van ST:TNG gezien van S7: All Good Things... Niet een seizoenseinde met een hoop dramatiek, maar zeker een waardig einde voor een memorabele serie. En ach, volgend jaar starten we opnieuw in High Def, whahahaha!! Nee, gekheid, eerst de films en DS9 maar eens doen.

Vandaag ook nog Matrix 2 en 3 gezien, en het einde van Blade Runner. Stuk voor stuk prachtige films, hoewel beide Matrix delen in de schaduw staan van het meesterlijke eerste deel.

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

millon

War Horse gezien.
Het kijkt goed weg.
Maar is wel drama.
De vrouw heeft een halve keukenrol verbruikt om haar tranen te drogen :smile:
3.5 sterren :unsure:

frankp

Paul1967

Vanavond kijken lekker languit op de bank: Dave Matthews & Tim Reynolds: Live At Radio City Music Hall (blu-ray).
Heb een behoorlijk aantal muziekfilms op blu-ray, deze is toch wel één van de betere qua beeld en geluid....subliem  ;)