Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

VlisChris

Vanavond met mijn vriendin Valentine's Day bekeken.
Man o man o man. Mocht je een avondje door willen komen omdat er werkelijk geen fluit op tv is (nu bv :P) zou je kunnen overdenken om die film op te zetten. Maar daar zou ik het serieus bij laten. Wat een compleet waardeloze film vonden wij het :) Heel warrig verhaal met veel te veel personen die om de aandacht vechten. Geen touw aan vast te knopen.
Film van gisteravond vond ik ook niet schokkend, maar daar zat tenminste nog wat vrouwelijk schoon in dat ook naakt te bewonderen is. Maar dit. . . Nee, echt een 2/10.

diceman

Avondje comedy gekeken uit de oude doos.
Catus Jack en Evil Roy Slate.
En als laatste Ford Fairlane rock and roll detective.

Teejoo

Citaat van: skank1 op december 25, 2011, 13:31:50
Niks  >:(
En dit op zo'n dag...
Ik kan niet aan mn films :(
Heb je ze in een verhuisdoos zitten of zoiets?

GH

Citaat van: skyfox op december 24, 2011, 23:50:08en dan diezelfde week naar MI:4 in de bios.

Heb 'm net in Imax gezien..... de moeite waard.

Teejoo

Vanavond gaan we de laatste Harry Potter meemaken in de Teejooscoop. Ik verheug me er nu al op!

frankp

Niet wetende wat we ervan moesten verwachten hebben we Hanna opgezet.
We (mijn vriendin en ik) waren aangenaam verrast door deze film. Ondanks het, op het einde, voorspelbare verhaal hadden
we toch een apart, maar positief, gevoel over deze film.
Vriendin noemde 'm zelfs een beetje art-house/filmfestival-achtig.

Zeer aangename verrassing dus.
Score 8/10

Teejoo

Citaat van: Teejoo op december 26, 2011, 14:12:37
Vanavond gaan we de laatste Harry Potter meemaken in de Teejooscoop. Ik verheug me er nu al op!
Nu bezig met kijken, vlak voor de belegering van de school. Wat een sound! Alleen al de eerste scene, echt straight in your face surround met een sublaag waar de broekspijpen weer van fladderen  :D

mradem

Colombiana net gezien. Soms een beetje te maar opzich wel leuk. 6,5/10

CoSo

Vanavond met snowbo Moneyball en The Big Lebowski gekeken.

JCL

Citaat van: Teejoo op december 26, 2011, 22:22:28
Nu bezig met kijken, vlak voor de belegering van de school. Wat een sound! Alleen al de eerste scene, echt straight in your face surround met een sublaag waar de broekspijpen weer van fladderen  :D

Eens! Heb deze ook net gezien. Beeld en geluid zijn weer top. Waardige afsluiter van een geweldige reeks.

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Dirc

Tinus_

Citaat van: Dirc op december 28, 2011, 21:06:16
Home alone op RTL 4  :)
Verschrikkelijk. :-X

(mijn mening  ;))

rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

HTip

Vandaag "Green Zone" gezien. Erg spannende en beklemmende film. Heel realistisch gefilmd met een soundtrack die zich prima leent voor surrounddemo's. De sub heeft ook af en toe wat te doen ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Skyfox

Vandaag de film Trust gekeken. Erg zwaar onderwerp, maar goed geacteerd en verfilmd.
Qua beeld en geluid niet bijzonder, maar qua verhaal en verfilming des te meer.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zaagstra

Ik heb zojuist "The Duellists" gezien, een oudje van Ridley Scott met Harvey Keitel en Keith Carradine. Waanzinnig goed, zowel qua verhaal, acteren als fotografie. 10/10.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Martijnst1990

Warrior.

Wát een geweldige film! Ik verwachtte er eerst weinig van, waarom weet ik eigenlijk niet. Maar hoorde van mijn neef dat hij heel goed was en toen ik zag dat hij een 8.3 op IMDB kreeg moest ik hem wel zien. Film kijkt ondanks zijn 140 minuten speeltijd toch erg lekker weg en ook al is hij misschien wat voorspelbaar vond ik hem toch vooral op het eind ontzettend spannend. De sfeer in de film is echt heel goed naar mijn mening.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Zymotic

Eindelijk The Ghostwriter gekeken. Meeslepend verhaal, de twee uur waren zo voorbij 7.5

VlisChris

Half om half Peter Pan gekeken. Was op sbs6 en mijn vriendin keek hem, dus redelijk veel meegekeken. Alleraardigste film, juist omdat die zo slecht is :D

Martijnst1990

Straw Dogs.

Aardig mee vermaakt en werd aan het einde toch nog behoorlijk spannend :) Kwam misschien wel wat traag op gang.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Straks lord of the rings : two towers
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Shadowfox

Net klaar met The Help.

Goedendag wat een goed in elkaar gezette film. Degene voor een prachtig drama? Aanrader!

Kwabbernoot

Citaat van: Martijn90 op december 29, 2011, 16:16:36
Straw Dogs.

Aardig mee vermaakt en werd aan het einde toch nog behoorlijk spannend :) Kwam misschien wel wat traag op gang.
Die laatste versie uit 2010 (of 2011)? Wat een kutfilm vond ik dat. Na een uurtje maar afgezet. Wat een depressief makend geheel.

Groeten...

Perfectionist

Gisteren de film Eichmann uit 2007 gekeken. Goede verfilming van het proces, maar vooral wat daaraan vooraf ging.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

CoSo

Net Super 8 gekeken, en begin nu aan Dexter seizoen 6.