Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

ravage en 4 gasten bekijken dit topic.

Skyfox

Net True Grit gezien. Erg mooie western.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Raymen

Direct fright night maar eens kijken
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

genesis

Een icoon, 'the Expendables'! Was alleen thuis, dus met de volumeknop op standje 'Pedal to the Metal', ondersteund in het laag door mijn geliefde gigant "svs PB-12 Plus II" en dikke pret gehad met een beleving van een 9.6 op de Richter scale! O0

Genesis
Carpe Diem

Skyfox

Heerlijk om alleen thuis te zijn en te spelen op standje aardbeving :)
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12

jasjenl

Vanavond begonnen aan de blu-ray Star Wars saga. Heb net episode 1 gezien, qua film minder beroerd dan ik me herinnerde :) En de soundtrack van de blu-ray is echt geweldig, ben benieuwd hoe de ander delen klinken!
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

TornadoGo

Net Super8 gekeken, aardige film, geweldig geluid.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Softpower

Gisteren deel 4 en 5 uit the fast ent he furious serie gekeken...

Beiden wel aardig.. Was moe en bleef wakkker maar zeker geen toppers.. Ook niet qua beeld en geluid... Vermakelijk zullen we maar zeggen..

Zojuist cars2 gezien... Vond ik erg tof.. Geluid mag wel iets vetter... mijn vriendin bleef zelfs kijken... En die haakt meestal na 45 minuten af ( zouden daarom series niet langer dan 45 minuten duren ;D ) vond m geslaagd maar niet beste pixar film..  Deel 1 is sowieso beter...
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

squeek

Gisterenavond jurassic park 3 gekeken. Film vindt ik toch de minst leuke uit de reeks. En het surround gebeuren was ook niet terug te vinden.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Gister Yes Man gekeken, keek gewoon lekker weg. Kan Jim Carrey wel waarderen :)
Citaat van: squeek op november 27, 2011, 07:20:38
Gisterenavond jurassic park 3 gekeken. Film vindt ik toch de minst leuke uit de reeks. En het surround gebeuren was ook niet terug te vinden.
Zonde, had toch wel gehoopt dat ze alle 3 referentiemateriaal zouden zijn  :notify:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Citaat van: Martijn90 op november 27, 2011, 09:05:39
Gister Yes Man gekeken, keek gewoon lekker weg. Kan Jim Carrey wel waarderen :)
Zonde, had toch wel gehoopt dat ze alle 3 referentiemateriaal zouden zijn  :notify:

Heb je ze zelf?

De eerste is qua geluid nog het beste vond ik. Deel twee was zeker ook goed maar deel drie was ver zoek. Beetje omgekeerde wereld.

Transformers 3 was een heel ander verhaal. Vorige week opgehad en die was erg mooi qua beeld en geluid.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Martijnst1990

Citaat van: squeek op november 27, 2011, 09:08:32
Heb je ze zelf?

De eerste is qua geluid nog het beste vond ik. Deel twee was zeker ook goed maar deel drie was ver zoek. Beetje omgekeerde wereld.

Transformers 3 was een heel ander verhaal. Vorige week opgehad en die was erg mooi qua beeld en geluid.
Nog niet, maar ze komen er wel. Transformers heeft inderdaad een echt geweldige soundtrack en die zijn alleen maar beter geworden.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Skyfox

Net Priest gekeken. Leuk om Paul Bettany in deze rol te zien, hij doet het erg leuk.

Vond het een lekkere actiefilm met goed geluid en prima visuals.

Ronin79

Net NEC - Ajax gekeken.

Laat ik er maar niet al te veel over zeggen .... Klaassen viel goed in, dat was zo'n beetje het enige lichtpuntje in de wedstrijd.

VlisChris

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Bedankt voor de tip Genesis!

snowbo

Net ff Warrior gekeken.. Wel aardige film kijkt makkelijk weg  ;D
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

Martijn76

Battle Los Angeles en Cowboys and Aliens, misschien nog Poseidon vanavond...

Skyfox

Net klaar met xmen 1. Altijd een lekkere film, doch ietwat tam ivm de rest van de films uit de serie.

VlisChris

Stuk minder dan The Expendables ;) Maar nog steeds alleraardigst om te kijken.

mradem

Citaat van: Martijn76 op november 27, 2011, 19:59:44
Battle Los Angeles en Cowboys and Aliens, misschien nog Poseidon vanavond...

Battle LA vond ik echt zeer matig.

Net Rise of the Planet of the Apes gezien. Best genoten hiervan!

Grindtegel

Gisteren The Thing 2011 en Drive gezien (pathe eindhoven). Beide geweldig van genoten. Vooral Drive was een fantastische beleving, heel apart die moet iedereen echt gaan kijken.

Net in mijn eigen theatertje Cowboys and Aliens, lekkere aktiefilm, ik had niet verwacht dat ie zo serieus en bloederig (had een soort van men in black achtige film verwacht) zou zijn dus dat was een aangename verrassing. En Olivia Wilde erbij, wat wil je nog meer  8)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Zaagstra

Ik heb dit weekend "3:10 to Yuma" gekeken. Een lekker ouderwetse Western met goed acteerwerk, hoewel ik het her en der en dan met name aan het einde wel erg onwaarschijnlijk vond. "Appaloosa" is nog altijd mijn favoriet, die zou ik zo ongeveen elke maand kunnen kijken.

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Zaagstra

Citaat van: jasjenl op november 26, 2011, 22:44:35
Vanavond begonnen aan de blu-ray Star Wars saga. Heb net episode 1 gezien, qua film minder beroerd dan ik me herinnerde :)

Dat zegt nog niet zo heel veel.  :devil:

Walter
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

Rob Eric Blank

Citaat van: SillentWolf op november 27, 2011, 17:10:31
Net NEC - Ajax gekeken.

Laat ik er maar niet al te veel over zeggen .... Klaassen viel goed in, dat was zo'n beetje het enige lichtpuntje in de wedstrijd.
Voetbalt Ajax, wil men er niets over zeggen. Terwijl over de randzaken tot uit den treure wordt gesproken  ;)

Gister eerst de GP F1 gekeken, daarna de samenvattingen van de eredivisie. Daarna nog even Due Date gegeken. Vermakelijk, maar niet meer dan dat. Lekkere simpele wegkijker.

Vanavond maar weer eens een ouderwets avondje VI kijken.

Ronin79

Tuurlijk kan ik er wel wat over zeggen ...

Ik vond het een vrij matige eerste helft, met oa. veel bal verlies aan Ajax kant.
Eriksen, Vertonghen en oa. Ebecilio en wat anderen zaten niet in de wedstrijd.
Gelukkig keepte Vermeer wel redelijk, anders hadden we al een goal tegen gehad.

Tweede helft ging iets beter. Helaas kwam Ajax kwam veel te laat in de Wedstrijd.
Positief vond ik Lodeiro en oa. die Klaassen. Dat wil wat zeggen  ;)

Aan het eind was ik blij dat de wedstrijd gespeeld was. 3 punten gepakt door matig te spelen.
Het is niet anders.

Vanavond laat zal ik VI terug kijken. net ook nog effe een stukje live stream gekeken van AT5.
Ook naast het Voetbal zelf, volg ik het geneuzel binnen de Amsterdamse club.
Alleen jammer dt het over veel randzaken gaat, en weinig meer over voetbal. Spannend is het wel,
en ook nog veel beter als GTST  ;)

Paul1967

Zojuist het laatste deel van Harry Potter op Blu-ray gekeken.