Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Softpower

Kijk en luister Sting Live in Berlin
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Skyfox

Gisteravond Smoking Aces gezien. Grappig actiefilmpje, verrassend einde. 6.5/10
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

mradem

Citaat van: jowi op augustus 15, 2011, 21:13:01
Breaking Bad S04E05 'Shotgun'

Ik moest in seizoen nog even opstarten zoals je had gezegd. Seizoen 2 heb ik 2 afleveringen gezien en vind het nu al geweldig :P .

skank1

Net The two towers gezien: extended bluray

WAUW man !!!!
Wat een superieur beeld en geluid !
Osgiliath, Isengard ... stuk voor stuk plaatjes !!!!!!!!!!!!
En Gollum... nog steeeds zo overtuigend/realistisch...
Ik kan er niet genoeg van krijgen !!
Muziek is ook nog altijd even pakkend !!
een dikke 9.5/10

HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

evilniek

Citaat van: ksi op augustus 15, 2011, 22:59:07
Het einde van Control (2007)

?

edit: Oeps! Dacht dat ik in het Game of Thrones topic zat.

Fc Twente - Benfica
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

HTip

Citaat van: skank1 op augustus 16, 2011, 16:15:44
Net The two towers gezien: extended bluray

WAUW man !!!!
Wat een superieur beeld en geluid !
Osgiliath, Isengard ... stuk voor stuk plaatjes !!!!!!!!!!!!
En Gollum... nog steeeds zo overtuigend/realistisch...
Ik kan er niet genoeg van krijgen !!
Muziek is ook nog altijd even pakkend !!
een dikke 9.5/10

Gaaf hé? Deel 3 is niet minder spectaculair. Het gevecht voor Minas Tirith is waanzinnig. Net of je erbij bent. Ook leuk als de trollen de deur opendoen van Mordor...

Veel kijkplezier :popcorn:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Softpower

Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Skyfox

Eergister World Invasion: Battle Los Angeles gezien. Een soort Independence Day meets Black Hawk Down. Ik vond het een zeer geslaagd visueel spectakel met een goed gebruik van de surrounds. Het verhaal was aardig, maar niets bijzonders. 8/10.

Tevens gister de eerste aflevering van True Blood seizoen 1 gekeken. We weten nog niet goed wat we ervan moeten denken, maar we vinden het niet vervelend nog. Vandaag episode 2 kijken.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

snowbo

Fast Five eindelijk een goede versie :pompom:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

CoSo

snowbo

Citaat van: CoSo op augustus 19, 2011, 13:18:52
Ga je vanavond kijken?
Nope net gezien :pompom:
vandaag vrij, hok staat bij euromaster voor a.p.k.

CoSo

Citaat van: snowbo op augustus 19, 2011, 13:24:23
vandaag vrij, hok staat bij euromaster voor a.p.k.
appeltje eitje toch als ie net bij Tinus is geweest  ;)

JCL

Vanavond de BD (rip) kijken van The Lion King. Ben erg benieuwd, blijft toch een deel van je jeugd. Ben ook benieuwd of ze er een mooie release van hebben gemaakt!

snowbo

Citaat van: CoSo op augustus 19, 2011, 13:25:34
appeltje eitje toch als ie net bij Tinus is geweest  ;)
dus niet afgekeurd..  :nopompom:
setje nieuwe banden / handremkabels dienen vervangen te worden en me la demper lekt :confused:
schijnt dat airbaglampje ook een apk afkeur is :-X (maarja ben maar niet in discussie gegaan)

Oh en mijn binnenste aandrijfashoes is kapot (terwijl die net vervangen is) :hmmm:

Grindtegel

Citaat van: JCL op augustus 19, 2011, 14:21:46
Vanavond de BD (rip) kijken van The Lion King. Ben erg benieuwd, blijft toch een deel van je jeugd. Ben ook benieuwd of ze er een mooie release van hebben gemaakt!

is ie nou al te verkrijgen dan (de rip)?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Grindtegel

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

JCL

Gaat met mij met name om het geluid. De DTS track die erbij zit is geweldig gaaf!

Grindtegel

Zojuist gezien Fast Five, mijn God wat een kletskoek zeg, ik heb er meestal geen probleem mee om een film te kijken waarbij je verstand op nul moet maar voor deze moet je hem op -5 zetten (op zijn minst). Beeld en geluid was super, film is ook best aardig maar dan vooral de eerste helft, de tweede helft is zo gigantisch idioot dat het haast vervelend wordt. En hoe hard Vin het ook probeert, in vergelijk met The Rock is het toch echt maar een mietje  ;D

Martijnst1990

Alpha Dog.

Had er niet veel van verwacht, maar bleek toch een erg goede film te zijn. Je leert de karakters goed kennen wat zorgt voor een (voor mij althans) toch wel heftig einde. Zag aan het einde ook pas dat het op een waar gebeurd verhaal gebaseerd is, wat hem natuurlijk toch weer wat aangrijpender maakt.

Terminator Salvation.

Gewoon een heerlijke weg kijk film. Keiharde actie met een erg toffe soundtrack met veel laag ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Vande

Gisteren begonnen met de serie Game of Thrones, afl. 1 t/m 4 gezien.
Vanavond verder met deel 5 t/m .....
Video: Sony XW5000 - Lumagen Radiance Pro 4240 Final Edition Mod CineMike- Adeo 100"Reference Grey
Audio: Lexicon RV-6 - Lexicon LX-5 - Keces P8 CineMike - Powercord CineMike
Speakers: Kef Reference 205 - Kef Reference 202C - Kef Reference 70S - 2 x Kef Reference 40B Subwoofers - 4x Kef Ci-200 Atmos inbouw
Cables: van den Hul Magnum - van den Hul interlinks - Transparent powercords
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike - ATV 4K CineMike

raptile

Citaat van: Grindtegel op augustus 19, 2011, 23:35:12
Zojuist gezien Fast Five, mijn God wat een kletskoek zeg, ik heb er meestal geen probleem mee om een film te kijken waarbij je verstand op nul moet maar voor deze moet je hem op -5 zetten (op zijn minst). Beeld en geluid was super, film is ook best aardig maar dan vooral de eerste helft, de tweede helft is zo gigantisch idioot dat het haast vervelend wordt. En hoe hard Vin het ook probeert, in vergelijk met The Rock is het toch echt maar een mietje  ;D

The Rock is inderdaad een bikkel :)
Vin is echt het alpha mannetje in huis denk ik maar tegenover The Rock legt ie het toch echt af :)

Er zaten inderdaad een aantal "zucht" momenten in de film maar ik heb me toch zeer goed vermaakt!

Tinus_

Citaat van: Vande op augustus 20, 2011, 17:14:53
Gisteren begonnen met de serie Game of Thrones, afl. 1 t/m 4 gezien.
Vanavond verder met deel 5 t/m .....

Ik ben net door het seizoen heen (binnen 3 dagen ;D), ik vind het een goede serie. Jammer dat het nog even duurt voordat seizoen 2 van start gaat.
rebuilding: Fezz Lybra 300B | Totem Sky Tower | NoName 12tc occ speakercable |

JohanH

Daarnet fast five gekeken, geweldige film, mooie actie, eigenlijk vrij weinig op aan te merken. Leuk dat de 'oude' en bekende cast weer terug is, maar toch krijg ik een net niet gevoel. Deel 1 (en 2) blijven gewoon de beste, en dit begint meer een serie te worden. :huh2: