Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Citaat van: evilniek op juli  3, 2011, 21:54:52
Vast niet zo bedoeldt denk ik, maar kon er hartelijk om lachen. Heel toepasselijk.  :clapping:
:clapping: Heel scherp! Wat een typefout toch al niet kan doen :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Ghosty J

The.Adjustment.Bureau. goeie film!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

mradem

Ronin79

Teen Wolf E06.

Vermakelijke serie.  ;)

Richi

Face off. Blijft een fantastische film.
Zolder Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Eversolo T8 • Marantz SA-11s2 • Parasound D/AC-2000 ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • 5 x Elac Debut 6.2 • A*BNB 2x12" • JBL Stage 200P • Audioquest Niagara 1200 • Philips 55POS9002 • Cisco Meraki ms220-8P • JPLAY • Roon Woonkamer Sonos Arc Ultra • Sony PS5 • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear

JCL

Citaat van: mradem op juli  6, 2011, 21:03:28
Top gun

Dat blijft ook een geweldige film! Begint wat retro te worden (en fout) maar kan er elke keer weer van genieten!

mradem

modde239

Net de laatste afl gezien van de serie Rubicon (13 afl) echt een aanrader......het is op het eerste gezicht een trage serie met weinig actie maar erg boeiend en goed gespeeld....jammer dat zij met de serie stoppen..... >:(

Ronin79

The 9 Lives Of Chloe King S01E06.

Best vermakelijke serie.

DVDGuy

Geweldige film! (Vonden wij  8) )

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LittleNinja

Afgelopen dagen weer eens Underworld ( 1&2 ) in de speler geduwd. Blijft een lekker duister spectakel. Snel nog even deel 3 er doorheen persen. Volgend jaar zal in ieder geval deel 4 op het witte doek te vinden zijn. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1496025/

Gelukkig is mijn lieve Kate dan ook weer terug... :inlove:

Sonic Circle

Citaat van: DVDGuy op juli 11, 2011, 06:44:08
Geweldige film! (Vonden wij  8) )

Wij ook. Top film, vorige week ook op BD aangeschaft.

Ronin79

CiteerGelukkig is mijn lieve Kate dan ook weer terug..

Hopelijk dan ook weer in dat mooie strakke pakkie  ::)

Eddye

De nieuwe True Blood en Falling Skies afleveringen vanavond  :pompom:
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

modde239

Net naar Felon (2008) gekeken goede film... :popcorn:

HTip

Gisteren het laatste deel van LotR EE gekeken. Blijft een indrukwekkende film en het beeld en geluid is om te :-*
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Martijnst1990

Citaat van: HTip op juli 13, 2011, 08:08:28
Gisteren het laatste deel van LotR EE gekeken. Blijft een indrukwekkende film en het beeld en geluid is om te :-*
Ik kijk ook erg uit naar deel 3, ben nu bij de tweede helft van deel 2. Tot nu toe echt fantastisch, beeld is echt enorm verbeterd.

En gister avond Rio gekeken, toch weer een vermakelijke animatie film :) En ook leuk om de bekende vogels/apen/honden te zien die ook in Angry Birds: Rio zitten ;D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

LittleNinja

Mijn zoontje heeft vandaag een logeer feestje... vanavond dus het scherm naar beneden en de stuipen op het lijf jagen van een groepje kleuters!!  :devil: :devil: :devil:

...zal wel een Disney o.i.d. worden. :yawnee:

modde239

Citaat van: LittleNinja op juli 13, 2011, 12:44:23
Mijn zoontje heeft vandaag een logeer feestje... vanavond dus het scherm naar beneden en de stuipen op het lijf jagen van een groepje kleuters!!  :devil: :devil: :devil:

...zal wel een Disney o.i.d. worden. :yawnee:

Kermit de kikker in zombieland.... :D

evilniek

Citaat van: modde239 op juli 13, 2011, 02:47:03
Net naar Felon (2008) gekeken goede film... :popcorn:

This movie killed my subwoofer! was wel een DL.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

LittleNinja

Het is Bolt geworden... Die hadden die gastjes nog niet gezien.

modde239

Net gekeken naar een pilot van een nieuwe serie genaamd Alphas (2010)....dit smaakt naar meer.... :popcorn:

Eddye

Citaat van: modde239 op juli 14, 2011, 01:43:05
Net gekeken naar een pilot van een nieuwe serie genaamd Alphas (2010)....dit smaakt naar meer.... :popcorn:

Vond het niet slecht, maar had er toch iets meer van verwacht.

Vanavond een gouwe ouwe: Scream (op blu-ray)
Devialet 200
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

modde239

Citaat van: Eddye op juli 14, 2011, 19:52:34
Vond het niet slecht, maar had er toch iets meer van verwacht.

Vanavond een gouwe ouwe: Scream (op blu-ray)

Was pas de eerste aflevering geef het nog wat tijd.....een serie moet groeien....

Eddye

Ik geef het zeker nog niet op, ik ga zeker de komende afleveringen ook kijken
Devialet 200