Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Ronin79

Misschien ben ik gewoon kritisch, dat kan ook.  ;)
Ik ga in ieder geval eens kijken of ik wat blijer word van de 1080 versie.

snowbo

Gisteren Insidious gezien :devil: "lekkere weg kijk thriller in de donkere avondjes" ik vind het zeker een 7+ waard :devil:
Panasonic TX-P65VT50 | Sonos Sub| Sonos ARC | 2x Sonos One SL - surround |

clockwork

Gisteren: Burn after Reading van de Coen Brothers. Weet nog steeds niet precies wat ik ervan vond..... :huh2:

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Skyfox

Vanavond Transformers 1 en 2 met 10 man. Over twee weken dan met dezelfde club naar deeltje 3.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

modde239

Citaat van: skyfox op juni 25, 2011, 16:21:58
Vanavond Transformers 1 en 2 met 10 man. Over twee weken dan met dezelfde club naar deeltje 3.

Goed idee  :popcorn:.....zelf wil ik nog een keer een LOTR marathon houden alle verlengde versies achter elkaar kijken met een groep vrienden.....pfffff.....dat wordt dan ongeveer 14 uur  :hehe:.....ach met een paar lekkere hapjes erbij moet lukken......maar even de winter afwachten dan......

celerontje

14 uur? Dan heb jij extra extra lange versies. Ik zou hooguit uitkomen op circa 12 en half uur.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op juni 25, 2011, 16:33:23
14 uur? Dan heb jij extra extra lange versies. Ik zou hooguit uitkomen op circa 12 en half uur.
Met 2 uur pauze totaal misschien :unsure: Lijkt me bijna onmogelijk om 12 uur achter elkaar te blijven zitten :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Nooff

Citaat van: celerontje op juni 25, 2011, 16:33:23
En dan moet je ook nog die 25 minuten aftiteling per deel er af rekenen?

celerontje

Speelduur is altijd incl aftiteling. ;)

Citaat van: HTip op juni 25, 2011, 16:54:18
Met 2 uur pauze totaal misschien :unsure: Lijkt me bijna onmogelijk om 12 uur achter elkaar te blijven zitten :D
De echte volhouders hebben geen pauze nodig! :P
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

Nooff

Citaat van: celerontje op juni 25, 2011, 17:30:19
Speelduur is altijd incl aftiteling. ;)
Wordt inderdaad zo gerekend, maar is natuurlijk niet echt meer een onderdeel van de 'film'. Het is wat misleidend als het op de daadwerkelijke filmduur aankomt.

celerontje

Ik vind van wel, het is een onderdeel van de film. ;) (gewoon feitelijk)

HTip

Citaat van: celerontje op juni 25, 2011, 17:43:26
Ik vind van wel, het is een onderdeel van de film. ;) (gewoon feitelijk)
Alleen niemand die het kijkt. Behalve als de muziek gaaf is of met animatiefilms, want dan gebeurt er altijd wel wat. Ik weet toen ik Lethal Weapon 3 in de bioscoop zag. We waren wat langer blijven zitten, want anders sta je toch maar op de trap. En na de aftiteling kwam toen nog een leuk stukje film. We waren bijna de enige die dat gezien hadden :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

Zometeen "The International" op BD. Lovende reviews op dvd.nl en bluray.com, dus ik ben benieuwd...
Showcase - Topic

Kwabbernoot

Vanavond maar weer eens Serenity gekeken. Voor mij toch nog steeds één van de betere sciencefiction films.

Groeten...

celerontje

Citaat van: HTip op juni 25, 2011, 18:28:20
Zometeen "The International" op BD. Lovende reviews op dvd.nl en bluray.com, dus ik ben benieuwd...
Leuk vermaak met erg goed beeld en geluid. :)

HTip

Citaat van: celerontje op juni 25, 2011, 23:17:29
Leuk vermaak met erg goed beeld en geluid. :)
Understatement ;) Vond het beeld en geluid van referentiekwaliteit. Film was erg spannend (op een paar voorspelbare momenten na) en we hebben de film in 1 keer afgekeken. Heerlijk avondje film!

Daarna nog een aflevering van Life. Hoe ze het kunnen filmen? Geen idee, maar het leverde weer prachtige plaatjes op :-*
Showcase - Topic

oud_account_1

Nu via BBC HD, Cold Play live op Glastonbury :headbanging:
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

modde239

Citaat van: snowbo op juni 25, 2011, 13:01:57
Gisteren Insidious gezien :devil: "lekkere weg kijk thriller in de donkere avondjes" ik vind het zeker een 7+ waard :devil:

Ik heb hem net gekeken echt een creepy film......en het regent lekker buiten jammer dat er geen onweer was anders was de beleving helemaal echt geweest..... :devil:

Martijnst1990

Ik vond er juist maar weinig aan. Het begin was wel erg goed en daar zaten wel echte schrik momenten in, maar zeker het einde vond ik totaal niet bij de film passen. Het enige goede wat ik eigenlijk aan de film vond was de ouderwetse horror muziek.

Net naar Pirates of the Caribbean 4 geweest. Wel een leuke film, maar door het ontbreken van Orlando Bloom en Keira Knightley vond ik het niet echt een Pirates film.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Skyfox

Nu lekker kijken naar War of the Worlds.

Filmavondje gisteravond met Transformers was mega-gezellig en we hebben erg genoten (hoop de buren ook...  :angel::popcorn:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

DVDGuy

Ik had het van te voren niet verwacht, maar het was een vermakelijke film
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Martijnst1990

Citaat van: DVDGuy op juni 26, 2011, 12:03:00

Ik had het van te voren niet verwacht, maar het was een vermakelijke film
Sluit ik me bij aan. Had geen idee wat ik kon verwachten (had van te voren ook niet gelezen waar hij over ging), maar keek toch lekker weg :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

modde239

Gisteren een Franse film gekeken Proie (Prey).....aardige film met spannende momenten....maar geen topfilm...

Martijnst1990

Citaat van: skyfox op juni 26, 2011, 10:27:11
Nu lekker kijken naar War of the Worlds.

Filmavondje gisteravond met Transformers was mega-gezellig en we hebben erg genoten (hoop de buren ook...  :angel::popcorn:
Dat zijn wel even 3 films met voortreffelijk beeld en vooral geluid, dat is vast genieten!  8)

Dedicated HT

evilniek

Gisteren The Reef gekeken, best wel eng :crazy:. Moet binnenkort ook nog Frozen kijken. Ook nog Game of Thrones EP 10 gekeken.
Mijn excuses voor het hoge "ik heb gisteren gekeken" gehalte :-X
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo