Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

modde239

Heb net gekeken  :popcorn: naar Mars Needs Moms.....echt geweldig gemaakt vond het een topper.... :clapping:

jowi

Citaat van: Nooff op juni 12, 2011, 01:55:43
:blink:
Kwantiteit (veel geweerschoten en explosies en geschreeuw) is iets anders dan kwaliteit... mij is ook niet echt bijgebleven dat het geluid in Battle: Los Angeles zo 'goed' was. Ja, heel veel geknal enzo, dat zullen velen verwarren met goed, maar ik had niet echt wauw momenten qua plaatsing of bubble, of zelfs sublaag wat er uit sprong laat staan de soundtrack ;) Ik kan me ook niet herinneren dat ik verrast was doordat alien ruimteschepen of helicopters boven en achter me hoorde, of dat er raketten over mijn hoofd aan kwamen vliegen of dat ik gevoelsmatig moest bukken voor rondvliegende kogels. Het was dus gewoon vooral VEEL maar niet perse GOED.

Skyfox

Net de film Jumper gekeken. Leuk concept, uitwerking iets minder. Desalniettemin een vermakelijke film. Mag van mij wel een deeltje 2 komen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Raphie

Gisteren Unknown gezien, wat een SCHIJTFILM was dat zeg, zeg maar "The American" meets "Steven Seagal" echt te slecht voor woorden. waardeloos acteerwerk, nog slechter stuntwerk en een plot....... zonde van m'n tijd....
JBL PRX Power!

Martijnst1990

Citaat van: Raphie op juni 12, 2011, 10:00:36
Gisteren Unknown gezien, wat een SCHIJTFILM was dat zeg, zeg maar "The American" meets "Steven Seagal" echt te slecht voor woorden. waardeloos acteerwerk, nog slechter stuntwerk en een plot....... zonde van m'n tijd....
Ik vond hem helemaal niet slecht eigenlijk, meningen verschillen gelukkig ;) Steven Seagal kon ik er sowieso niet in terug vinden (gelukkig).

Overigens gister Paul gekeken, had er niet veel van verwacht maar bleek toch wel leuk te zijn.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

treky22

Gisteravond The Vampire Diaries Seizoen 2 afl. 18 +19 gekeken.
Sony KD-65XE9305 | JVC DLA-RS20 | Kingpin CES210 16:9
Marantz SR-7008 | Klipsch RP-280F
Mede8er MED800X3D + Logitech Harmony 1100
Xbox One X + externe drive 3 TB

Nooff

Citaat van: jowi op juni 12, 2011, 09:56:32
Kwantiteit (veel geweerschoten en explosies en geschreeuw) is iets anders dan kwaliteit... mij is ook niet echt bijgebleven dat het geluid in Battle: Los Angeles zo 'goed' was. Ja, heel veel geknal enzo, dat zullen velen verwarren met goed, maar ik had niet echt wauw momenten qua plaatsing of bubble, of zelfs sublaag wat er uit sprong laat staan de soundtrack ;) Ik kan me ook niet herinneren dat ik verrast was doordat alien ruimteschepen of helicopters boven en achter me hoorde, of dat er raketten over mijn hoofd aan kwamen vliegen of dat ik gevoelsmatig moest bukken voor rondvliegende kogels. Het was dus gewoon vooral VEEL maar niet perse GOED.
Dat het veel was klopt wel, in een oorlog gaan ze zich niet even stil houden omdat jij dat wil. Overigens heb ik nog nooit het gevoel gehad ergens voor te moeten bukken, daarvoor is mijn bewustzijn waarschijnlijk te sterk dat het maar een film is  ;)

Maar veel geknal, geschreeuw etc valt bij jou kennelijk onder kwantiteit? Ik zal wel een andere film gezien en gehoord hebben, waar gewoon een goede soundtrack onder zat met erg mooie plaatsing en mooi sublaag. Referentie materiaal is het ook niet, maar redelijk doet het ook geen eer aan.

jowi

Citaat van: Nooff op juni 12, 2011, 11:06:12
Dat het veel was klopt wel, in een oorlog gaan ze zich niet even stil houden omdat jij dat wil. Overigens heb ik nog nooit het gevoel gehad ergens voor te moeten bukken, daarvoor is mijn bewustzijn waarschijnlijk te sterk dat het maar een film is  ;)

Maar veel geknal, geschreeuw etc valt bij jou kennelijk onder kwantiteit? Ik zal wel een andere film gezien en gehoord hebben, waar gewoon een goede soundtrack onder zat met erg mooie plaatsing en mooi sublaag. Referentie materiaal is het ook niet, maar redelijk doet het ook geen eer aan.
Opmerkelijk dat je je persoonlijk aangevallen voelt. Einde discussie. Geen zin in.

Robbert54

Gisteren Angels & Demons. Vanavond Shutter Island of Goodfellas.. twijfel nog :unsure:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

JCL

Citaat van: maximus79 op juni 11, 2011, 22:23:55
Morgen eindelijk The fellowship of the ring extended edition op blu-ray!! :headbanging:

Beeld en geluid schijnen weer super te zijn! De screens die ik gezien heb zien er iig veel belovend uit. Blijft jammer dat die films zo ongelovelijk lang duren :P

squeek

Citaat van: jowi op juni 11, 2011, 22:18:53
Ik wou eigenlijk de bluray Gettysburg opzetten, maar ik zie dat dit filmpje 4,5 uur!!!! duurt :o

memory's  ::)  heb ik ooit gehuurd toen ik een week plat lag met men rug. Wel wat lang   ;D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jowi

Citaat van: squeek op juni 12, 2011, 13:21:25
memory's  ::)  heb ik ooit gehuurd toen ik een week plat lag met men rug. Wel wat lang   ;D
Ja, ik heb gisteren de helft gedaan, ik denk dat ik zo de rest ga kijken. Het is niet bijster spectaculair, wat traag en uitgesmeerd, en je ziet erg goed dat die re-enactors wel hun best doen maar niet bijster veel acteertalent hebben ;) en wat erg opvalt is de enorme hoeveelheid aan nep-baarden, erg onrealistisch, haast lachwekkend af en toe... het geluid is wel weer mooi, de kanonschoten nou ja dreunen, klinken heel erg goed, die voel je echt op je borstkas, met name die in de verte. Ook de rest van het geluid is ok.

Maar het is uit historisch oogpunt wel mooi en informatief. Alles beter dan een geromantiseerde spektakelfim met Brad Pitt als generaal ofzo, dat is dan weer het andere uiterste.

squeek

het is geloof ik niet echt een film die gemaakt was voor de bioscoop en direct-to-video was destijds. Ik heb em toen gezien op video zelfs. Dus kan niet echt zeggen of beeld en geluid goed was  ;D Maar vond het wel intrigerend op één of andere manier. Swat, ik had erg veel pijn toen dus elke afleiding deed goed  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jowi

Citaat van: squeek op juni 12, 2011, 13:44:43
Maar vond het wel intrigerend op één of andere manier.
Dat heb ik dus ook, kan het ook niet helemaal goed uitleggen, maar het heeft 'iets'.

djaxx

Helaasheid der dingen nog eens herbekeken, blijft een geweldig marginaal filmpje :)

Skyfox

Vanavond 2012 in de speler. Gezellig met mn ouders die op bezoek zijn.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

celerontje

Citaat van: jowi op juni 12, 2011, 13:41:00
en wat erg opvalt is de enorme hoeveelheid aan nep-baarden, erg onrealistisch, haast lachwekkend af en toe...
Als je snor maar goed zit... http://images.blu-ray.com/reviews/4261_5_1080p.jpg :D :D :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jowi

Citaat van: celerontje op juni 12, 2011, 14:50:03
Als je snor maar goed zit... http://images.blu-ray.com/reviews/4261_5_1080p.jpg :D :D :D
Dit is de man zelf, dus zo raar is het op zich niet, maar je kan helaas heel goed zien wat nep is en wat niet... Deze film is niet gemaakt met bluray in gedachten destijds ;)

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Nooff

Citaat van: jowi op juni 12, 2011, 11:10:37
Opmerkelijk dat je je persoonlijk aangevallen voelt. Einde discussie. Geen zin in.
Verontwaardigd, zo heet dat. Die persoonlijke dingen laat ik wel aan jou over Jowi. Je weet er in ieder geval een leuke draai aan te geven, voor jezelf ;) Maar je hebt gelijk, ik heb daar ook weinig zin in  ;)

jowi

Citaat van: Nooff op juni 12, 2011, 16:50:17
Verontwaardigd, zo heet dat. Die persoonlijke dingen laat ik wel aan jou over Jowi. Je weet er in ieder geval een leuke draai aan te geven, voor jezelf ;) Maar je hebt gelijk, ik heb daar ook weinig zin in  ;)
Dus ik mag van jou niets negatiefs zeggen OVER EEN FILM omdat JIJ het niet met me eens bent? En dat maakt MIJ dan een slecht persoon? Mijn mening over een FILM?

Serieus? :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D

JohanH

-chiel-

Vandaag maar een marathon.
Eerst "The roommate", beter dan ik dacht, wel voorspelbaar een 7.
Toen "Bitch slap", uitgezet! een 4 (omdat de 6 hoofrolspelers er wel goed uitzagen ;)).
Toen een gouwe ouwe, "Long kiss goodnight", lekkere over the top actie, ook een 7.

Nu wat eten en dan kijken wat het volgende wordt.

LittleNinja

Gelukkig... Geen ingrijpen nodig omdat beide betrokkenen kiezen voor de verstandige route.

Mijn dank heren.

Nooff

Citaat van: jowi op juni 12, 2011, 17:33:33
Dus ik mag van jou niets negatiefs zeggen OVER EEN FILM omdat JIJ het niet met me eens bent? En dat maakt MIJ dan een slecht persoon? Mijn mening over een FILM?

Serieus? :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
Ben je verder klaar? Ik dacht dat te lezen namelijk..